Die van Renault was mooier.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die overal van Ferrari doet me denken aan de Alonso hoogtij dagen bij Renault
Weet niet of daar gradaties in zitten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef franske19 het volgende:
Drive through voor Hamilton, hoe hard moet hij dan wel niet gereden hebben in de pitlane.
Hard genoegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef franske19 het volgende:
Drive through voor Hamilton, hoe hard moet hij dan wel niet gereden hebben in de pitlane.
Och, Hamilton kwam naar voren door er een paar af te kegelenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ahh mooi!
Maar eerlijk is eerlijk, Tsunoda kwam eigenlijk alleen voor Hamilton door het verdedigen van Magnussen
Eens. En als de straffen hoger worden gaat dat alleen maar meer klemmen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eens, maar ze moeten wel consequent uitgedeeld worden. En niet willekeurig, zoals nu lijkt te gebeuren.
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Tijn het volgende:
Die Leclerc is echt 20 jaar ouder geworden sinds-ie bij Ferrari rijdt
Met wat geelquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
Die overall vindt ik wel prima bij de Ferrari coureurs had die auto dan ook volledig in die kleur gedaan.
Vind het ene beetje de MILD SEVEN lijken nuquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
Die overall vindt ik wel prima bij de Ferrari coureurs had die auto dan ook volledig in die kleur gedaan.
Vooral de wielen hebben ze lelijk gedaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
We are checking...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Tijn het volgende:
Die Leclerc is echt 20 jaar ouder geworden sinds-ie bij Ferrari rijdt
Dus? Hij zat op het juiste moment op de juiste plek en sloeg toe. Niks aan af te dingen, was een mooie move. Je moet er wel eerst zitten om toe te kunnen slaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ahh mooi!
Maar eerlijk is eerlijk, Tsunoda kwam eigenlijk alleen voor Hamilton door het verdedigen van Magnussen
Hoewel het vloeken in de kerk is, ja, had dan de hele wagen gedaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
Dit vloekt nog minder en heeft niet dat lelijjke blauw.quote:
Buiten de punten. Dat is het enige dat belangrijk is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
Ham idd +20
F1tv kan niet uitrekenen waar hij nu gaat landen
Dátquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buiten de punten. Dat is het enige dat belangrijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |