lewis en sir hamiltonquote:
Behalve een bepaalde userquote:
Er was geen faal van Magnussen.quote:
Enige doel was duidelijk om Hamilton te kutten en dat lukte deelsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 plekken verloren is een faal.
Dacht dat ie er nog voor zat.
Want?quote:
dan kan hij nu ook wel gewoon proberen om te kijken wat hij kan doen met de achterkant van de mercedesquote:
Special cadeautjes voor je verjaardagquote:
niet zo doen, iedereen zou klagen als er daarmee kans is op extra puntenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:31 schreef aeque het volgende:
Hoeveel bewijs wil je nog dat deze man overduidelijk geen goat is. Beetje hard racen is al teveel gevraagd. Nee gewoon lekker klagen over de radio, dat is veel makkelijker.
Kan niet wachten tot hij stopt.
Hij loopt zoveel straf op dat hij morgen vanuit Los Angeles moet startenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Kmag spaart zoveel penalty's dat die straks nog onder Norris wordt geklasseerd
Nee laat maar lekker doorgaan, valt steeds meer door de mand, genieten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:31 schreef aeque het volgende:
Hoeveel bewijs wil je nog dat deze man overduidelijk geen goat is. Beetje hard racen is al teveel gevraagd. Nee gewoon lekker klagen over de radio, dat is veel makkelijker.
Kan niet wachten tot hij stopt.
Ik heb liever andere cadeautjes. En pas óp mijn verjaardagquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Special cadeautjes voor je verjaardag
Verloor volgens mij ineens een paar tienden.quote:
Ze wachten even af of ie een punt scoort of niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:32 schreef butz0rs het volgende:
Hoezo heeft ham zijn straf nog niet? Snelheid is te hoog of niet, dat is makkelijker te controleren dan 'gaining an advantage'.
Die krijg je morgen. Je eigen naamtopic in dit subforumquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb liever andere cadeautjes. En pas óp mijn verjaardag
Is de hele tijd al.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verloor volgens mij ineens een paar tienden.
Hoeft niet, maar liefquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die krijg je morgen. Je eigen naamtopic in dit subforum
Zolang Hamilton maar buiten de punten blijft vind ik 't primaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:32 schreef Perox het volgende:
Magnussen is een beroerde coureur kwa rekening houden met anderen. maar dat is HAM ook. Daarom blij dat Yuki er nu voor rijdt.
Dit dus, gewoon wachten tot de laatste rondenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze wachten even af of ie een punt scoort of niet.
Net pas "under investigation". Daarvoor slechts "noted"..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:35 schreef trein2000 het volgende:
E zijn de reden om HAM geen straf te hoeven geven nog aan het schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |