quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij houdt er alleen een vrij ruime definitie van gap op na
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij deed er nogal rare dingen mee
Hij moet nu wel voorzichtiger gaan zijn want dat zijn, als ik het goed heb, 6 penalty punten voor een sprint race en Magnussen stond al op 5. Volgens mij staat hij dan nu op 11 en bij 12 is het een schorsing.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:53 schreef Rnie het volgende:
Magnussen is een baas.
"Fuck penalty's, I have to do that"![]()
Bearman kan wel even in die Haas rijden als het zover isquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij moet nu wel voorzichtiger gaan zijn want dat zijn, als ik het goed heb, 6 penalty punten voor een sprint race en Magnussed stond al op 5. Volgens mij staat hij dan nu op 11 en bij 12 is het een schorsing.
Idd. Als de Hulk naar audi gaat kan hun backup driver alvast oefenen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bearman kan wel even in die Haas rijden als het zover is
Na Sjors en Karel hebben we dan ook Olivierquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
4.5 Britten is wel veel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs dan is hij nog geen winnaar!quote:
Twee jaar geleden was dat nog 5s en met de zwaardere straffen dit jaar zou je eerder 10s verwachten dan 20s.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef Tarado het volgende:
Maar 20S voor speeding in pitlane, is dat normaal of dachten ze die extra 10s verdient Ham vanwege die start wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
Kwalificatie pas om 22:00, ik ben echt blij dat het Europese seizoen hierna weer begint.22 uur is veel te laat hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Je kan de race ook op maandag om 8:00 uur op sbs9 kijkenquote:
Nee, dan zit ik in de auto op weg naar kantoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan de race ook op maandag om 8:00 uur op sbs9 kijken
Is het niet een drive-through penalty die nu is omgezet in 20s?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef Tarado het volgende:
Maar 20S voor speeding in pitlane, is dat normaal of dachten ze die extra 10s verdient Ham vanwege die start wel?
Hij had 2 keer 10 moeten krijgen ipv 1 keer 20, belachelijke move bij de start.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was dat nog 5s en met de zwaardere straffen dit jaar zou je eerder 10s verwachten dan 20s.
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:15 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is het niet een drive-through penalty die nu is omgezet in 20s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |