Nog een piercing?quote:
Toto wilde niet dus reed Ham maar doorquote:
Die is wel erg mooiquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:57 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Straalt slecht af op de nieuwe Ferrari 12Cilindri V12 830 pk.
[ afbeelding ]
Wellicht zijn ze verhuurd voor een trouwstoet ?quote:
en toch kijkt ie weer mee hequote:
geen Turkse blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze verhuurd voor een trouwstoet ?
als tuuterturk?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze verhuurd voor een trouwstoet ?
Nee, maar ik heb geen dingen meer die ik als smoes kan gebruiken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toch kijkt ie weer mee he
geef maar toe je houd steeds meer van de sprints
smoesjesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen dingen meer die ik als smoes kan gebruiken.
Ik keek zelfs de vrije trainingen altijd, dus dan gaat ie toch aan hč
die snelweg er naast speelde hun partenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:01 schreef fietsie het volgende:
Komt vast een verklaring van Toto dat externe oorzaken A1 totenmet Z13 dit hebben veroorzaakt.
?quote:
sterker dan de headsetsquote:
Niet zo sterk als de Europese variantquote:
euh ja een extra VT mee pakken is goedquote:
Newey gaat een jaar eerder, dan is de auto net klaar als Max komtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt een team waar Max vrijwillig naartoe zou vertrekken.
Nog minder sterk dan Ikea tafeltjes?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet zo sterk als de Europese variant
Sag niemals nie.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt een team waar Max vrijwillig naartoe zou vertrekken.
Leuke grapquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Newey gaat een jaar eerder, dan is de auto net klaar als Max komt
Max wil verse mediums hebben in de race.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Bizarre tactiek van Max en Yuki, waarom maar 1 run. 1 foutje (zie Yuki) of pech met verkeer en je bent gezien. Ik snap daar echt niks van dar je dat risico neemt?
set banden uitsparenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Bizarre tactiek van Max en Yuki, waarom maar 1 run. 1 foutje (zie Yuki) of pech met verkeer en je bent gezien. Ik snap daar echt niks van dar je dat risico neemt?
Dat kan ook als je eerder begint.quote:
Het moet ook een beetje een uitdaging blijvenquote:
en meer kans op ietwat meer rust op de baanquote:
en daarom post jij hierquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:08 schreef RealistAtheist het volgende:
Als de rest de banden niet uitspaart maakt dat toch niks uit. Dan heb je net zo veel als de rest. Ik vind het iig een enorm risico.
Ja, maar dan loop je dus het risico op een gele vlag of een foutje en dan lig je eruit. Denk dat ze wat aan het kloten waren met de afstellingen dus dat het niet de bedoeling was en daarom VER ook op safe reed.quote:
euhhquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:08 schreef Perox het volgende:
Dat sprintracegebeuren trekt een wissel op het bandengebeuren. Je kiest bij FP1 eigenlijk al een band en dan kies je dus ook je probleemband. Voor Max was dat dus de medium band nu zoals voor Alonso in China dat de harde band was. Daarom moest Alonso naar zacht vorige race. Max heeft dit hiermee nu opgelost. Denk ik.
Ja klopt en Max heeft geel gebruikt in FP1 daarom een mogelijk probleem.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhh
is geel niet verplicht voor de sprint quali 1 en 2
Waarom sluit je Perez uit?quote:
Het idee is dit volgens mij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhh
is geel niet verplicht voor de sprint quali 1 en 2
ik had je FP stukje gemistquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Het idee is dit volgens mij.
Je hebt sprint kwalificatie waar je geel moet gebruiken
Je heb gewone kwalificatie waar je rood moet gebruiken
Daarnaast wil je ook een FP1 afwerken.
Kies je dan Geel of Wit? En welke sets heb je verder mee?
Het is niet onbeperkt dus het doet ergens pijn.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerste die een tijd zet
edit toch nie
1 tiende voorsprong ipv 2 kan echt niet iddquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:14 schreef greysbones het volgende:
ik geloof nooit dat Max blij is met de auto vandaag
quote:vrijdag 3 mei om 23:15
FINISH (Q3) - Poleposition Max Verstappen!
hij is enorm aan het mopperen op de board radioquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 tiende voorsprong ipv 2 kan echt niet idd
Oh geen idee, ik kijk maar met een half oog en het geluid uitquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is enorm aan het mopperen op de board radio
Daar hoort iequote:
Jij snaptquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:14 schreef greysbones het volgende:
ik geloof nooit dat Max blij is met de auto vandaag
"LOL."quote:
Volgend jaar moet je er aan wennen dat ze niet verder dan Q2 komen...quote:
Daar kan ik best mee leven hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je er aan wennen dat ze niet verder dan Q2 komen...
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je er aan wennen dat ze niet verder dan Q2 komen...
Lec staat inderdaad boven hemquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:22 schreef Perox het volgende:
Nice for RIC misschien heeft ie het lek nu toch boven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alonso was ook in de FP1 niet goed. Misschien afstelling niet op orde gekregen? Misschien iets onder de leden? Heeft hij zijn blindedarm nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:24 schreef fietsie het volgende:
Hoe komt Stroll voor Alonso ? Krijgt ie bonus PK's van pappie om het niet op tijd kunnen remmen te verzachten ?
Er staat een "please daddy's boy" clausule in Alonso zijn contract. Moet hij een aantal keer per jaar inwilligen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:24 schreef fietsie het volgende:
Hoe komt Stroll voor Alonso ? Krijgt ie bonus PK's van pappie om het niet op tijd kunnen remmen te verzachten ?
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Er staat een "please daddy's boy" clausule in Alonso zijn contract. Moet hij een aantal keer per jaar inwilligen.
Australische zomer is voorbij dus RIC is niet meer zo druk met de barbie.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:22 schreef Perox het volgende:
Nice for RIC misschien heeft ie het lek nu toch boven?
Eerlijk gezegd had (heb) ik Ricciardo al afgeschreven maar hier verbaast hij me wel mee. Misschien heb ik hem te vroeg bij het vuilnis gezet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Australische zomer is voorbij dus RIC is niet meer zo druk met de barbie.
Het is nog steeds voorbeschouwing op de daadwerkelijke race.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:35 schreef greysbones het volgende:
waarom heet het topic nog steeds voorbeschouwing @:Nizno
Preciesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is nog steeds voorbeschouwing op de daadwerkelijke race.Tot vlak voor de kwalificatie.
Denk ook dat het na zijn 'pensionering' echt heel moeilijk voor hem is geweest om weer een echte F1 coureur te worden en het op te kunnen brengen om zichzelf te pushen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had (heb) ik Ricciardo al afgeschreven maar hier verbaast hij me wel mee. Misschien heb ik hem te vroeg bij het vuilnis gezet.
Het sprintgedoe nemen we niet serieus.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:35 schreef greysbones het volgende:
waarom heet het topic nog steeds voorbeschouwing @:Nizno
Oeh ik zie een escape!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:38 schreef Perox het volgende:
Ik denk dat track evolution toch een behoorlijk aandeel heeft geleverd vandaag gezien het een
[..]
Oeh ik zie een escape!hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
vanaf FP is het altijd live tochquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is nog steeds voorbeschouwing op de daadwerkelijke race.Tot vlak voor de kwalificatie.
Fruitsalade voor 190 dollarquote:
Ik moest ook lachen om dat stukje over "There are no stupid questions" ..... en hij droog "No, only stupid askers of questions"quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:48 schreef Perox het volgende:
Die Hinchcliffe is geweldig bij zijn reactie op die schuivende rekken die op de AM vielen.
"It will buff out, it's fine."
Hilarisch.
Nah, dit is gewoon een veredelde fp sessie, in de race rijd hij weer braaf achteraanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had (heb) ik Ricciardo al afgeschreven maar hier verbaast hij me wel mee. Misschien heb ik hem te vroeg bij het vuilnis gezet.
Bleek wel moeilijk om de banden in het juiste window te krijgen en te houden over een heel rondje, dan is het wel leuk dat hij er zo uitspringt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 01:55 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nah, dit is gewoon een veredelde fp sessie, in de race rijd hij weer braaf achteraan
Het is geen circuit. Een circuit ligt een lading rubber op de weg waar iedereen met de vingers vanafblijft.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:55 schreef -XOR- het volgende:
Miami is wel een kutcircuit voor een sprintrace.
zou er niet ergens een komma moeten?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
de steamed buns zijn ook vega.. $120 voor wat paddestoelen, groenten en mayo
Tegen wie zei die dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om dat stukje over "There are no stupid questions" ..... en hij droog "No, only stupid askers of questions"
120,00quote:
Cake voor 200 dollarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
120,00
een bericht over vorig jaar gevonden
https://www.foxsports.com(...)9e9420681b067825ab60
prijzen waren wel voor 4 personen
maar toen ook absurd
[ afbeelding ]
en dit is een wagyu steak sandwich
[ afbeelding ]
voor 42 dollar, koopje dus
Dit is toch geen Wagyu Steak... Dit is een beetje veredeld broodje Ham, met BBQ saus, lol!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dit is een wagyu steak sandwich![]()
voor 42 dollar, koopje dus
Wat is er veredeld aan? Volgens mij is het niet eens rundvlees 🤣quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is toch geen Wagyu Steak... Dit is een beetje veredeld broodje Ham, met BBQ saus, lol!![]()
Ik zat het net nog eens beter te bekijken, nu via laptop. Het is gewoon brood & ham. Oh ja, saus. Beetje.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat is er veredeld aan? Volgens mij is het niet eens rundvlees 🤣
Dit is gewoon een broodje achterham.
Boh!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
De echte echte fans gaan naar COTA om daar leeggetrokken te worden.
Nou nouquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Als je vrijwillig naar die clownsshow gaat, verdien je dit ook gewoon.
De echte echte fans gaan naar COTA om daar leeggetrokken te worden.
Goed belegd?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zat het net nog eens beter te bekijken, nu via laptop. Het is gewoon brood & ham. Oh ja, saus. Beetje.
Niet eens sla of zo nee
En rundvlees... nee
Edit:
Hij is wel goed belegd, dat dan wel![]()
NO WAY! NYCK TERUG?!quote:
Dit is leuk als je hartproblemen wilt kweken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Goed belegd?
Dit is hoe een broodje Pastrami van Katz Deli in NYC eruit ziet.
[ afbeelding ]
Voor een broodje in de VS is dat broodje ham het meest beschamende dat je in velden en ontrek krijgen kan.
Je gaat toch dood. Beter van een spontane hartaanval dan in een bejaardentehuis waar je in je eigen stront ligt terwijl je laatste bezittingen worden geroofd.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit is leuk als je hartproblemen wilt kweken.
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:08 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Je gaat toch dood. Beter van een spontane hartaanval dan in een bejaardentehuis waar je in je eigen stront ligt terwijl je laatste bezittingen worden geroofd.
Nyckquote:
Dan wordt je toch een calvinistische vegan.quote:
Mooie OP heb je gemaakt @3rr0rquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik was het bijna vergeten. Zo dichtbij...
Ok, top.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dan wordt je toch een calvinistische vegan.
Kan je lekker zuur zijn en niet van het leven genieten, met de wetenschap dat je zowiezo naar de hel gaat
Dit dus, zo ziet een wagyu steak sandwich eruit:quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is toch geen Wagyu Steak... Dit is een beetje veredeld broodje Ham, met BBQ saus, lol!![]()
En zelfs daar zou ik geen 300 dollar voor over hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit dus, zo ziet een wagyu steak sandwich eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar dat is wel wat ik verwacht voor $42.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En zelfs daar zou ik geen 300 dollar voor over hebben.
Sommige coureurs hebben te weinig talent.quote:
Ik moest zo lachen. Die Chiel is sowieso te awkward om naar te kijken wanneer hij wil interviewen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:43 schreef DKUp het volgende:
Sky Sports Duitsland duwt Viaplay Nederland even weg bij Mike Krack LOL
Ja, zeker in de VS en bij een Grand Prix zou dat verre van absurd zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:42 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel wat ik verwacht voor $42.
“We lopen wel even naar voren, we gaan naar David Coulthard!”quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:44 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen. Die Chiel is sowieso te awkward om naar te kijken wanneer hij wil interviewen.
Laten zien wie er de baas is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:43 schreef DKUp het volgende:
Sky Sports Duitsland duwt Viaplay Nederland even weg bij Mike Krack LOL
Ich bin ein Alpha!quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Zo, straks even eten koken, mijn vpn weer aan de praat krijgen voor Olav, stofzuigen en de kwalificatie kijken
De betere vraag is: blijft hij daar?quote:
Ik denk dat ie toch probeert weg te rijden bij de startquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De betere vraag is: blijft hij daar?
Denk het niet maar P8 is al goed met deze auto, belangrijk dat hij het heel houdt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De betere vraag is: blijft hij daar?
Optocht en crashes potentiequote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Paraat.
Vraag me wel af of een circuit als Miami nu wel zo geschikt is voor een sprintrace. Muren dichtbij en afgezien van de DRS-zones niet zoveel inhaalpunten.
Maar mss valt het mee.
Behalve wijquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:54 schreef Zorro het volgende:
Iedereen is tegenwoordig ook maar "bekend" he
Turkse ¤1 abo doet het nog geweldigquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
F1TV: "oh, jij gaat boycotten? Laat me een handje helpen!"
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Op FOK! toch wel?quote:
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
In een beperkte regioquote:
Mijn VPN staat momenteel in murica. Zou gewoon moeten werken, heeft het ook altijd gedaan.quote:
Zo gaat je databundel er iig niet doorheen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Een beperkte regio? Zit je in Limburg?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Derde wereld land GENOTquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, ook een beperkte regio inderdaadquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn VPN staat momenteel in murica. Zou gewoon moeten werken, heeft het ook altijd gedaan.
Ja hallo, ik wilde gewoon je woonplaats dissen, maar zo lukt dat niet, hequote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn VPN staat momenteel in murica. Zou gewoon moeten werken, heeft het ook altijd gedaan.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wilde gewoon je woonplaats dissen, maar zo lukt dat niet, he
Gewoon een pitstop doen en alsnog winnen om de concurrentie alles op te laten geven voor de enige echte race.quote:
Steak was beter geweest.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:00 schreef Tijn het volgende:
Nadat we Chinees hadden gehaald bij de grand prix van Shanghai, eten we vandaag toepasselijk hamburgers
Dat wordt dus stamppot in hoogzomer.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:00 schreef Tijn het volgende:
Nadat we Chinees hadden gehaald bij de grand prix van Shanghai, eten we vandaag toepasselijk hamburgers
Das meer iets voor Vegasquote:
Zonder banden wint hij volgens mij alsnog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |