Een beperkte regio? Zit je in Limburg?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
F1TV: "oh, jij gaat boycotten? Laat me een handje helpen!"
Derde wereld land GENOTquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
F1TV: "oh, jij gaat boycotten? Laat me een handje helpen!"
Ah, ook een beperkte regio inderdaadquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn VPN staat momenteel in murica. Zou gewoon moeten werken, heeft het ook altijd gedaan.
Ja hallo, ik wilde gewoon je woonplaats dissen, maar zo lukt dat niet, hequote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn VPN staat momenteel in murica. Zou gewoon moeten werken, heeft het ook altijd gedaan.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wilde gewoon je woonplaats dissen, maar zo lukt dat niet, he
Gewoon een pitstop doen en alsnog winnen om de concurrentie alles op te laten geven voor de enige echte race.quote:
Steak was beter geweest.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:00 schreef Tijn het volgende:
Nadat we Chinees hadden gehaald bij de grand prix van Shanghai, eten we vandaag toepasselijk hamburgers
Dat wordt dus stamppot in hoogzomer.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:00 schreef Tijn het volgende:
Nadat we Chinees hadden gehaald bij de grand prix van Shanghai, eten we vandaag toepasselijk hamburgers
Das meer iets voor Vegasquote:
Zonder banden wint hij volgens mij alsnog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |