euh ja een extra VT mee pakken is goedquote:
Newey gaat een jaar eerder, dan is de auto net klaar als Max komtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt een team waar Max vrijwillig naartoe zou vertrekken.
Nog minder sterk dan Ikea tafeltjes?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet zo sterk als de Europese variant
Sag niemals nie.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt een team waar Max vrijwillig naartoe zou vertrekken.
Leuke grapquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Newey gaat een jaar eerder, dan is de auto net klaar als Max komt
Max wil verse mediums hebben in de race.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Bizarre tactiek van Max en Yuki, waarom maar 1 run. 1 foutje (zie Yuki) of pech met verkeer en je bent gezien. Ik snap daar echt niks van dar je dat risico neemt?
set banden uitsparenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Bizarre tactiek van Max en Yuki, waarom maar 1 run. 1 foutje (zie Yuki) of pech met verkeer en je bent gezien. Ik snap daar echt niks van dar je dat risico neemt?
Dat kan ook als je eerder begint.quote:
en ze kozen toch voor laterquote:
Het moet ook een beetje een uitdaging blijvenquote:
en meer kans op ietwat meer rust op de baanquote:
en daarom post jij hierquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:08 schreef RealistAtheist het volgende:
Als de rest de banden niet uitspaart maakt dat toch niks uit. Dan heb je net zo veel als de rest. Ik vind het iig een enorm risico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |