Nog een piercing?quote:
Toto wilde niet dus reed Ham maar doorquote:
Die is wel erg mooiquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:57 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Straalt slecht af op de nieuwe Ferrari 12Cilindri V12 830 pk.
[ afbeelding ]
Wellicht zijn ze verhuurd voor een trouwstoet ?quote:
en toch kijkt ie weer mee hequote:
geen Turkse blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze verhuurd voor een trouwstoet ?
als tuuterturk?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze verhuurd voor een trouwstoet ?
Nee, maar ik heb geen dingen meer die ik als smoes kan gebruiken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toch kijkt ie weer mee he
geef maar toe je houd steeds meer van de sprints
smoesjesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen dingen meer die ik als smoes kan gebruiken.
Ik keek zelfs de vrije trainingen altijd, dus dan gaat ie toch aan hč
die snelweg er naast speelde hun partenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:01 schreef fietsie het volgende:
Komt vast een verklaring van Toto dat externe oorzaken A1 totenmet Z13 dit hebben veroorzaakt.
?quote:
sterker dan de headsetsquote:
Niet zo sterk als de Europese variantquote:
euh ja een extra VT mee pakken is goedquote:
Newey gaat een jaar eerder, dan is de auto net klaar als Max komtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt een team waar Max vrijwillig naartoe zou vertrekken.
Nog minder sterk dan Ikea tafeltjes?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet zo sterk als de Europese variant
Sag niemals nie.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt een team waar Max vrijwillig naartoe zou vertrekken.
Leuke grapquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Newey gaat een jaar eerder, dan is de auto net klaar als Max komt
Max wil verse mediums hebben in de race.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Bizarre tactiek van Max en Yuki, waarom maar 1 run. 1 foutje (zie Yuki) of pech met verkeer en je bent gezien. Ik snap daar echt niks van dar je dat risico neemt?
set banden uitsparenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Bizarre tactiek van Max en Yuki, waarom maar 1 run. 1 foutje (zie Yuki) of pech met verkeer en je bent gezien. Ik snap daar echt niks van dar je dat risico neemt?
Dat kan ook als je eerder begint.quote:
Het moet ook een beetje een uitdaging blijvenquote:
en meer kans op ietwat meer rust op de baanquote:
en daarom post jij hierquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:08 schreef RealistAtheist het volgende:
Als de rest de banden niet uitspaart maakt dat toch niks uit. Dan heb je net zo veel als de rest. Ik vind het iig een enorm risico.
Ja, maar dan loop je dus het risico op een gele vlag of een foutje en dan lig je eruit. Denk dat ze wat aan het kloten waren met de afstellingen dus dat het niet de bedoeling was en daarom VER ook op safe reed.quote:
euhhquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:08 schreef Perox het volgende:
Dat sprintracegebeuren trekt een wissel op het bandengebeuren. Je kiest bij FP1 eigenlijk al een band en dan kies je dus ook je probleemband. Voor Max was dat dus de medium band nu zoals voor Alonso in China dat de harde band was. Daarom moest Alonso naar zacht vorige race. Max heeft dit hiermee nu opgelost. Denk ik.
Ja klopt en Max heeft geel gebruikt in FP1 daarom een mogelijk probleem.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhh
is geel niet verplicht voor de sprint quali 1 en 2
Waarom sluit je Perez uit?quote:
Het idee is dit volgens mij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhh
is geel niet verplicht voor de sprint quali 1 en 2
ik had je FP stukje gemistquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Het idee is dit volgens mij.
Je hebt sprint kwalificatie waar je geel moet gebruiken
Je heb gewone kwalificatie waar je rood moet gebruiken
Daarnaast wil je ook een FP1 afwerken.
Kies je dan Geel of Wit? En welke sets heb je verder mee?
Het is niet onbeperkt dus het doet ergens pijn.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerste die een tijd zet
edit toch nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |