bleek een simpel klein wondjequote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan een kapotte neus zoals Lando
ja aan een kapot glasquote:
Ik denk dat ik 'm gezien hebquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat hij gewoon ook koningsdag gevierd heeft, maar goed genoeg in oranje gehuld was om niet herkend te worden
Weet je niet. Kan ook Piastri zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm gezien heb
Zag iemand lopen in oranje, dus dat zal 'm wel geweest zijn dan
Ik vind dat wel cool idee dat een jongen zoals hij gewoon koningsdag kan vieren hier zonder problemen (behalve dat accidentje dan).quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat hij gewoon ook koningsdag gevierd heeft, maar goed genoeg in oranje gehuld was om niet herkend te worden
DRANK!!quote:
ik heb de 10000 tiktoks gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
interviewtje
is die zichtbaar zonder ingelogd te zijn eigenlijk?
Gefeliciteerdquote:
?quote:
Rijd uit de pitbox zo bijna de pitmuur in.quote:
hij was er gewoon klaar meequote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rijd uit de pitbox zo bijna de pitmuur in.
ah, dat kan ie beter doen als iedereen een tijd heeft staan en Max bij de eerste 10 staatquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rijd uit de pitbox zo bijna de pitmuur in.
mijn schuldquote:
mistte lolquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schuld![]()
ik mistte je al
dus dacht dat je vandaag jarig was
oud wijf wordt dementquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schuld![]()
ik mistte je al
dus dacht dat je vandaag jarig was
quote:
Zondag pas.quote:
we horen vanzelf wel wat het echt wordtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:54 schreef D. het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat Newey en Max naar Mercedes gaan
Ohwquote:
soms als je naar buiten kijkt zie je dat het mistelijk is. dan heeft het gemist. en als je dan een uur later kijkt is er geen mist meer dus mistte hetquote:
Ergens zou het wel mooi zijn als ie in zo'n Mercedes stapt en daarmee gelijk wint.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:54 schreef D. het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat Newey en Max naar Mercedes gaan
kun je beter pa zijn iddquote:
Je bent zellufquote:
ric kuste de muurquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:55 schreef Perox het volgende:
Gaat er nog wat dramatisch gebeuren of wordt dit de eerste kwalificatie waarin de top 5 teams gewoon beide coureurs in Q3 krijgen dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |