Ok, top.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dan wordt je toch een calvinistische vegan.
Kan je lekker zuur zijn en niet van het leven genieten, met de wetenschap dat je zowiezo naar de hel gaat
Dit dus, zo ziet een wagyu steak sandwich eruit:quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is toch geen Wagyu Steak... Dit is een beetje veredeld broodje Ham, met BBQ saus, lol!![]()
En zelfs daar zou ik geen 300 dollar voor over hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit dus, zo ziet een wagyu steak sandwich eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar dat is wel wat ik verwacht voor $42.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En zelfs daar zou ik geen 300 dollar voor over hebben.
Sommige coureurs hebben te weinig talent.quote:
Ik moest zo lachen. Die Chiel is sowieso te awkward om naar te kijken wanneer hij wil interviewen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:43 schreef DKUp het volgende:
Sky Sports Duitsland duwt Viaplay Nederland even weg bij Mike Krack LOL
Ja, zeker in de VS en bij een Grand Prix zou dat verre van absurd zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:42 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel wat ik verwacht voor $42.
“We lopen wel even naar voren, we gaan naar David Coulthard!”quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:44 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen. Die Chiel is sowieso te awkward om naar te kijken wanneer hij wil interviewen.
Laten zien wie er de baas is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:43 schreef DKUp het volgende:
Sky Sports Duitsland duwt Viaplay Nederland even weg bij Mike Krack LOL
Ich bin ein Alpha!quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Zo, straks even eten koken, mijn vpn weer aan de praat krijgen voor Olav, stofzuigen en de kwalificatie kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |