Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
JoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nu moet ik dus ff 19.000 cash opnemen en meenemen naar Alaska dus.
wat een probleem is, althans niet uit NL wel in USA.
dus had mijn neef gevraagd die woont zeg maar in Nigeria. en die kan wel wat regelen.Do what you love, love what you do!![]()
Hier ook!quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent hier al een uur best hardCounting days til it's over my friends, til it's over my friends, count along 🎶![]()
Is hij een Prins?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:16 schreef kree het volgende:
nu moet ik dus ff 19.000 cash opnemen en meenemen naar Alaska dus.
wat een probleem is, althans niet uit NL wel in USA.
dus had mijn neef gevraagd die woont zeg maar in Nigeria. en die kan wel wat regelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaquote:. hij kon het wel regelen zeg maar, tis beetje verre familie.
maar moest ffg nog wel eerst 500 overmaken, maar is voor transactie kosten enzo......Do what you love, love what you do!![]()
Dat komt dan helemaal goed.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja. hij kon het wel regelen zeg maar, tis beetje verre familie.
maar moest ffg nog wel eerst 500 overmaken, maar is voor transactie kosten enzo......
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nog nooit van gehoord.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
ja heb de link en artikel gezien, zegt me nog niks..... ken die hele vent niet.
lullig voor hem wel en RIP enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik mot dat soort zooi niet.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Huh?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:24 schreef kree het volgende:
ja heb de link en artikel gezien, zegt me nog niks..... ken die hele vent niet.
lullig voor hem wel en RIP enzo.![]()
zou ik die moeten kennen dan ofzo? hij komt me helemaal niet bekend voor. ook niet eens van tv of weet ik veel?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk gewoon aan jou als ik energie nodig heb.quote:
Lees je wel de goede artikel post #21 staat geen bericht in dat iemand dood isquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
zou ik die moeten kennen dan ofzo? hij komt me helemaal niet bekend voor. ook niet eens van tv of weet ik veel?![]()
![]()
Dat stuiter je de hele kamer doorquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk gewoon aan jou als ik energie nodig heb.![]()
![]()
lol nee. hahahahquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lees je wel de goede artikel post #21 staat geen bericht in dat iemand dood is
ok niet dood dan, maar gaat ie nog wel met al die poedertjes enzo. gehehehe.
oeps..... hahaDo what you love, love what you do!![]()
Hier nog steeds niets.quote:
Er was hier met 1 bui een beetje hagelquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook hagel? Las dat er hagels waren gevallen zo groot als knikkersTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ah ok gaat het misschien net bij jou langs..quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was hier met 1 bui een beetje hagel![]()
helemaal droog nog steeds hier.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was hier met 1 bui een beetje hagelDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook hagel? Las dat er hagels waren gevallen zo groot als knikkersquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
lol nee. hahahah
ok niet dood dan, maar gaat ie nog wel met al die poedertjes enzo. gehehehe.
oeps..... hahaquote:quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was hier met 1 bui een beetje hagelik zei hoi schatjesquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow hier pas een half uur. Wel al een uurtje onweerKlinkt lekker
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lente storm.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow hier pas een half uur. Wel al een uurtje onweerKlinkt lekker
zat ff de buienradar op te zoeken, maar idd zitten wat heftige buitjes wel.Do what you love, love what you do!![]()
hallo mevrouwquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
Ik ben je schatje niet Paul dus ik reageer nietWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
Ik ben je schatje niet Paul dus ik reageer niet
Smile, it's free therapy.![]()
Als je ruzie wil moet je vooral dat soort dingen zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
jemig zijn jullie allemaal ongesteld ofzo vandaag ?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Toevallig welquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
jemig zijn jullie allemaal ongesteld ofzo vandaag ?![]()
![]()
hahaha tis maar geintje hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je ruzie wil moet je vooral dat soort dingen zeggen. Komop zeg.
Do what you love, love what you do!![]()
owh ok. had toch nog gelijk dan, naja sterkte ermee, kan niet zeggen heo zwaar het is, maar het lijkt me zwaar kutquote:
Als ik al zou emigreren dan is het naar Luxemburg. Gratis ov, goedkoop roken en prachtig land.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:09 schreef devzero het volgende: Dus @:dr.mikey gaat naar Duitsland emigreren omdat de McDonalds goedkoper is en je kunt roken op hun terras @:kree vertrekt naar Alaska, want eh mss wss gwn geen drama
hihi LOL ? @:djmo gaat ook naar Duitsland omdat de shag en de kilo verpakkingen vlees goedkoper zijn Nog meer mensen die vertrekken?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb niet zoveel last er van op dit momentquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
owh ok. had toch nog gelijk dan, naja sterkte ermee, kan niet zeggen heo zwaar het is, maar het lijkt me zwaar kut![]()
ohw gelukkigquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb niet zoveel last er van op dit moment
Kan ik je niet mee helpen, allebei niet gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
Maar een serie kijken zo.. maar welke Skymed of The Fosters ?Smile, it's free therapy.![]()
Skymedquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
Maar een serie kijken zo.. maar welke Skymed of The Fosters ?![]()
The Forstersquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
Maar een serie kijken zo.. maar welke Skymed of The Fosters ?![]()
beetje feel good serie wel ja?quote:
Ken het niet maar ff trailer gekeken
Ik wel maar weet niet welke ik nu moet kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan ik je niet mee helpen, allebei niet gezien.
Kijk drie series![]()
![]()
3 tegelijk?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel maar weet niet welke ik nu moet kijken
Kijk drie series![]()
ligt aan je mood... waar je zin in hebt dan.Smile, it's free therapy.![]()
Ik kijk liever 1 helemaal af en dan de volgende
Ohhhh vandaag staat de augurkenkoning weer op videoland![]()
![]()
Er is een leuke FOK! meid die met je wil daten, maar je stopt ook niet met roken om @drakin Dus waarom zouden we je moeten geloven dat je wel gaat emigreren als er iemand met je mee wil.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:10 schreef kree het volgende:
als er leuke fok meid is die mee wil gaan dan vertrek ik direct.![]()
hmmmms gewetensvraag hier wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is een leuke FOK! meid die met je wil daten, maar je stopt ook niet met roken om @:drakin Dus waarom zouden we je moeten geloven dat je wel gaat emigreren als er iemand met je mee wil.
Gisteren Bonusfamiljen en dan weer fostersquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
3 tegelijk?![]()
ligt aan je mood... waar je zin in hebt dan.![]()
quote:
Klopt. In Duitsland hebben ze grote potten. Daarom gaat @hemarookworst er ook graag op vakantie![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt. In Duitsland hebben ze grote potten. Daarom gaat @:hemarookworst er ook graag op vakantie
In Luxemburg heb je geen OV nodig. Op de fiets ga rijdt je in een uurtje het land rond.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik al zou emigreren dan is het naar Luxemburg. Gratis ov, goedkoop roken en prachtig land.![]()
Daar woont hij in.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt. In Duitsland hebben ze grote potten. Daarom gaat @:hemarookworst er ook graag op vakantie
Avond hr Bal.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer Bally.quote:
Flesje rum gekocht nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker zwemmen in de straten hier
Counting days til it's over my friends, til it's over my friends, count along 🎶![]()
Nee, misschien toch maar toevoegen aan mn overlevingspakketquote:
Counting days til it's over my friends, til it's over my friends, count along 🎶![]()
Zeker,u vandaag weer veilig gereden?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, misschien toch maar toevoegen aan mn overlevingspakket
Ik las : opblaasblondje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed idee welquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, misschien toch maar toevoegen aan mn overlevingspakket![]()
![]()
Jazeker was op tijd klaarquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker,u vandaag weer veilig gereden?![]()
![]()
Zoveel regen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaa hoor. Het zal ook eens niet 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het begint hier nu te donderen buiten. Dus ben benieuwdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier nog steeds droog.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Laatst zei FF. Ik heb er een die is zo levens echt. Als ik aan haar tepels zuigt komt er wit spul uit. Zei toen tegen hem. Dan wordt het tijd dat je die pop eens leegmaakt en uitspoelt 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 dagen knap en gelijk een zondvloed hier en daarquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begint hier nu te donderen buiten. Dus ben benieuwd![]()
![]()
Ja dat is Nederland.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:04 schreef Bally-b het volgende:
[..]
2 dagen knap en gelijk een zondvloed hier en daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijgen we steeds sneller en vakerquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:04 schreef Bally-b het volgende:
[..]
2 dagen knap en gelijk een zondvloed hier en daar![]()
![]()
Lekker dan Medicijnen die ik voor mijn darmen gebruik zijn niet eerder leverbaar dan derde kwartaal van dit jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeggen ze ieder jaar. Het zou afgelopen winter ook een zeer koude winter worden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Bally-b het volgende:
[..]
En het scheen de warmste zomer ooit gemeten te worden.
We wachten het wel af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus boven de 40°quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Bally-b het volgende:
[..]
En het scheen de warmste zomer ooit gemeten te worden.
We wachten het wel af.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan mij er totaal niet druk om maken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen ze ieder jaar. Het zou afgelopen winter ook een zeer koude winter worden.
Nergens over eigenlijk![]()
![]()
Daar ben je mooi klaar mee en nu dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan Medicijnen die ik voor mijn darmen gebruik zijn niet eerder leverbaar dan derde kwartaal van dit jaar.![]()
En toen werd je wakkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
In Luxemburg heb je geen OV nodig. Op de fiets ga rijdt je in een uurtje het land rond.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Aiai en nu? Geen alternatief?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan Medicijnen die ik voor mijn darmen gebruik zijn niet eerder leverbaar dan derde kwartaal van dit jaar.![]()
Ja niets. Hoor je steeds meer en meer dat er geen medicijnen zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope. Helaas niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn mensen mooi klaar mee die het echt nodig zijn en geen andere vervangend medicijn isquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niets. Hoor je steeds meer en meer dat er geen medicijnen zijn.![]()
Ook niet bij een andere apotheker ergens in het land?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niets. Hoor je steeds meer en meer dat er geen medicijnen zijn.![]()
Waar is die vent van je als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil jij met mij knuffelen? Ik wil gewoon even knuffelen@JustinK
![]()
Uitgeknuffeld, zit te gamenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar is die vent van je als je hem nodig hebt@:justink
![]()
![]()
Precies wat ik dacht!quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar is die vent van je als je hem nodig hebt@:justink
Ik wel hoor, ben niet zo moeilijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil jij met mij knuffelen? Ik wil gewoon even knuffelen![]()
![]()
Ah het onweer begint weer, tijd voor nog wat meer ondergelopen straten.Counting days til it's over my friends, til it's over my friends, count along 🎶![]()
Ik dacht even een kleine pauze te nemen van het knuffelenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:23 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Aaahhh, daar ben je. Laat je meisje niet zo wachten joh!![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Knip die draden door van die controlers![]()
![]()
![]()
Pauze? Moet je aan één stuk door doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht even een kleine pauze te nemen van het knuffelen![]()
![]()
Zwaar verwaarloosd ben ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht even een kleine pauze te nemen van het knuffelen![]()
Zo heftig daar dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah het onweer begint weer, tijd voor nog wat meer ondergelopen straten.![]()
Ja he?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:26 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Pauze? Moet je aan één stuk door doen![]()
![]()
Jup, vasthouden en niet meer loslaten..quote:
Beter met jou spelen dan een spelcomputer
Justin moet nog veel leren![]()
![]()
Die zijn draadloosquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Knip die draden door van die controlers![]()
![]()
Ja ben al wegquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:33 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Dan de oplader een klap met een moker
Ga koekie nou maar verwennen jij!![]()
![]()
![]()
Godsamme. Ik heb een hekel aan Eddy keur, maar nu ik net een docu van hem gezien heb over Auschwitz denk ik toch heel anders over hem.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wtf? Sterkte daarquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://omroepvenlo.nl/ni(...)overlast-in-gemeente
Best wel![]()
![]()
BolkweerI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik ook niet we kunnen er toch niets aan veranderenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik kan mij er totaal niet druk om maken.
Nergens over eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O zoheftig is het hier nietquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]https://www.nu.nl/binnenl(...)en-van-het-land.html
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan een flinke broes wijwaterquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
@:maily normaal hoort daar nog bij : en vermenigvuldigdT u![]()
![]()
![]()
Ik heb de ventilator aan staanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op je hoofd? of ?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Lijkt me vreselijk om kaal te zijn.Smile, it's free therapy.![]()
Slokje miswijn en een walm wierookquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup met een lekkere gort droge crackert erbij![]()
![]()
Ik heb dekentje overquote:
Behaarde billetjesquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Lijkt me vreselijk om kaal te zijn.![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
je bent toch niet zoals Duitsters he.. met bossen haar![]()
Hebben die Duitsters zoveel bossen haar dan?
Oben oder unten?![]()
![]()
Wat een verschil. Moet er niet aan denkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oksels en schaamhaar jupquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Huh?
Oben oder unten?![]()
Wel een mooie omgevingquote:![]()
maar uhm niet wat schaam en okselhaar betreft
ervaring?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
ervaring?![]()
Je hoort weleens wat he .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal mijn schoonzusje eens vragenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Huh?
Oben oder unten?![]()
![]()
💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik denk dat jou dat direct uitsluit om met @kree naar Alaska te gaan. Dan kun je iedere soort van isolatie wel gebruikenquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel een mooie omgeving![]()
maar uhm niet wat schaam en okselhaar betreft![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Je hoort weleens wat he .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
@greysbones !!! uitleg graag hahahahahaha
gehehe waarheidquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens [ afbeelding ]
ik had dus net bericht terug van mijn neef uit Nigeria....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb heerlijk gegeten bij Wurscht & Knolle in de Simon-Dach-Straße
Aanrader.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben bij de wurst bar geweest, werkt een grappige manquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Aanrader.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ze hebben een spiegel achter de bar?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben bij de wurst bar geweest, werkt een grappige man
is eigenlijk meer een frituurkarquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben een spiegel achter de bar?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-05-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 220 / +178 / +42 / 362 / 409
2. kree / 101 / +7 / +94 / 384 / 456
3. Lovely / 95 / +64 / +31 / 381 / 421
4. HappyCharly / 78 / +13 / +65 / 349 / 395
5. JustinK / 73 / +39 / +34 / 393 / 434
6. devzero / 61 / +43 / +18 / 138 / 172
7. MizzezAmy / 37 / +18 / +19 / 172 / 203
8. aloa / 36 / +19 / +17 / 309 / 339
9. Kissingbird / 31 / +6 / +25 / 312 / 328
10. Bally-b / 31 / +25 / +6 / 63 / 77
11. Shii / 24 / +22 / +2 / 77 / 87
12. Superbadeendje / 21 / +12 / +9 / 113 / 134
13. Fogel / 18 / +15 / +3 / 76 / 91
14. Rob / 18 / +18 / +0 / 9 / 14
15. drakin / 18 / +15 / +3 / 94 / 98
16. M_0_0_N / 18 / +4 / +14 / 86 / 96
17. greysbones / 17 / +12 / +5 / 73 / 79
18. FreshFruit / 16 / +8 / +8 / 198 / 219
19. Dr.Mikey / 15 / +12 / +3 / 60 / 77
20. KillemWieft / 13 / +10 / +3 / 72 / 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Das een grappige naamquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Aanrader.♡♡♡♡![]()
Ja heerlijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moonie.quote:
Nee kwaakkwaak.quote:
Ik weet wel weer waar.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:48 schreef Lovely het volgende:
Tja dat kan je ook doen.. ik ga zo wel fijn slapen
Ja dat gronau is wel mooi.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uiteraard.quote:
Ah, kan gebeuren.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou nam ik aan, want ok.
gast
of bedoelde je er wat mee ?
Excuses geaccepteerd.
Neef.F.K.A. SuperwormJim![]()
Maily er ook weer bij.
euhm. LOL. naja laat maar ook, geen zin in nuquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:53 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, kan gebeuren.
Excuses geaccepteerd.
Neef.
Aaawquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
euhm. LOL. naja laat maar ook, geen zin in nu
F.K.A. SuperwormJim![]()
Terecht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zou ik ook doen.quote:
Ik zeg niets.quote:
Moet je even aan haar vragen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ligt @:Lovely trouwens links of rechts? Dat ik haar niet wakkermaak straksActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: