Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
F“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
23 graden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is toch een liedje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
🫢Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou om 16 uur al beginnen.. dus niet..quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:15 schreef Lovely het volgende:
Vanavond gaat het los in het zuiden met onweer zie ik net op buienradarSmile, it's free therapy.![]()
Zo snel veranderd het al weerquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou om 16 uur al beginnen.. dus niet..![]()
![]()
Jordan van the Circle is een vieze bitch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet van mij wegpikken! Nu is hij hier dus weg
whaaaaa vind dat nummer 3x niksquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal wel, daar heb je voor getekend toen je de algemene voorwaarde accepteerde bij het aanmaken van je account![]()
![]()
12-jarige zonderkamer autisten?
Hmnah. Dat laatste mss wel ja, maar dat 12-jarig en zolderkamer![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
12-jarige zonderkamer autisten?
Hmnah. Dat laatste mss wel ja, maar dat 12-jarig en zolderkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij geen 12-jarige zolderkamer autist ben mag je hier helemaal geen account hebben![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ach ga toch hêne.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als jij geen 12-jarige zolderkamer autist ben mag je hier helemaal geen account hebben
nijntjuhhhhquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als jij geen 12-jarige zolderkamer autist ben mag je hier helemaal geen account hebben![]()
![]()
![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gekke lolly welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gekke lolly welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja maar die vind ik vies
en salmiak lolly's zijn lekker
Knotsen heten die tochquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja maar die vind ik vies
en salmiak lolly's zijn lekker
Chupa chup ook wel![]()
ik vind die roze het lekkerst die langwerpigequote:Op donderdag 2 mei 2024 17:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Knotsen heten die toch
Chupa chup ook welSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Knotsen heten die toch
Chupa chup ook welja die andere heten knotsen.
ow neequote:Op donderdag 2 mei 2024 17:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind double lollies de lekkerste lollies!
dat voelt zo raar aan de tanden aan
Oh dat vind ik niet, ik schraap er dan ook steeds een laagje vanaf met mn tandenquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow nee
dat voelt zo raar aan de tanden aanOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
arggghhh nee daar krijg ik kippenvel van hahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet, ik schraap er dan ook steeds een laagje vanaf met mn tandenSmile, it's free therapy.![]()
Nu heb ik zin in lolliesquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
arggghhh nee daar krijg ik kippenvel van haha
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Geen kippenvel voor jou dan!quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb ze in huis maar niet die dingen van jou
met zo suikerlaagje eropquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik vind die roze het lekkerst die langwerpige![]()
Heer aloa.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mika heeft ook een lollipop geloof ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh hai. Bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja die!quote:
Koekie.quote:
Glitterplaatjes, daar houdt mn alterego Gerda wel van!
Die Gerda is me er eentjequote:Op donderdag 2 mei 2024 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Glitterplaatjes, daar houdt mn alterego Gerda wel van!![]()
![]()
Gerda Glitter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grote Gerda Glitter.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik dacht dat het al 20 uur was zo donker.
Maar ik denk dat het noodweer me bereikt heeft.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Hier lekker zonnetjequote:Op donderdag 2 mei 2024 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat het al 20 uur was zo donker.
Maar ik denk dat het noodweer me bereikt heeft.![]()
![]()
En 24 graden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou niet durven.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Mooie temperaturen om in je witte tuinstoelen in je voortuin halve liters lauwe Schultenbrau te zuipen en kut naar de buuf te roepenquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zou wel kloppen hoor. Maar dat hoeft niet iedereen te wetenquote:
Nee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee.quote:
Wij snappen dat.quote:
Je vergeet er één.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Je laat het...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen last van.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is hier nog droog.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen JK is gewoon als stroop![]()
![]()
![]()
Hier niet, koude wind.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hier ben je in 2 tellen doorweekt, hagel, wind en onweer. Ik zit lekker binnen voor het raam te kijken
Zie je de overkant vd straat nog?
Niet achter?quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier ben je in 2 tellen doorweekt, hagel, wind en onweer. Ik zit lekker binnen voor het raam te kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Achter voor het raam staan.
bleeeegh mn buren zijn weer aan het koken, gelijk die meur, dam'n zeg. wat is gerecht in Somalië wat ze normaal koken?Do what you love, love what you do!![]()
Kreeft.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:27 schreef kree het volgende:
bleeeegh mn buren zijn weer aan het koken, gelijk die meur, dam'n zeg. wat is gerecht in Somalië wat ze normaal koken?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
het ruikt als olie met heel veel kruiden trouwens.
niet ff gebraden slavink ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Geit?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze zijn babyolie aan het maken.quote:
volgens mij frituren ze dingen in die shiet. en echt weken lang ook met zelfde olie, zo ruikt t.Do what you love, love what you do!![]()
Pak een bord en ga langs.
Of voodoo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja haha neeeee ken ze wel he ze hebben jong zoontje, maar wat de fuck mamma kookt. die heb ik btw nooit gesproken want met hoofddoek om weggedoken. wat btw ok is he. ik veroordeel niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn babyolie aan het maken.
Maar t meurt als de neten wel.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk serieus dat ze dat ok zouden vinden, maar niet echt zin in vandaag.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Euh ja, hangt ervanaf van welke kant je kijkt denk ik?quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Hier ook nog.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
I want you in my room...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer ik wou het net zeggen.quote:
Zullen we een clubje beginnen.quote:
Een gezellig clubje?quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een clubje beginnen.
Uiteraard.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat moet ik eerst aan mijn parkiet vragen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nope.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Naar kip.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Naar hout.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meeste insecten zijn eenmaal gebakken vooral krokant en smaakloos. Maar wel vol met eiwittenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ze werd een beetje boos toen ik vertelde dat ze naar termieten smaaktequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
jaja die zou je wel willen he, helaas is ze bezet al![]()
![]()
Veel bbq saus gebruikenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Meeste insecten zijn eenmaal gebakken vooral krokant en smaakloos. Maar wel vol met eiwitten![]()
Meelwormen gebakken zijn een soort van eiwitrijke croutons in je saladeTrotste mama van Ambar
![]()
maar dan met een trommel 🤔
Maar goed dat ik moet werken, want niemand zit te wachten op mijn flauwe verbouwde smileys![]()
Sjoukje Dijkstra overleden.
quote:
Kun je ook een bootje of helikopter bouwen? Er valt hier namelijk best veel regenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:55 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ] maar dan met een trommel 🤔
Maar goed dat ik moet werken, want niemand zit te wachten op mijn flauwe verbouwde smileysTrotste mama van Ambar
Ik had vorig jaar enorm veel "black soldier" larven in mijn composthoop. Ik weet niet of ik die er uit wil halen om te bakken, maar misschien moet ik het gewoon eens proberenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Meelwormen gebakken zijn een soort van eiwitrijke croutons in je salade![]()
Je gaat maar 1x doodquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar enorm veel "black soldier" larven in mijn composthoop. Ik weet niet of ik die er uit wil halen om te bakken, maar misschien moet ik het gewoon eens proberen
Trotste mama van Ambar
Lieve vrouw,ze kwam wel eens bij ons in de snackbar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag het. Hopelijk is een regenjas voldoendequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je ook een bootje of helikopter bouwen? Er valt hier namelijk best veel regen![]()
![]()
gehehequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze werd een beetje boos toen ik vertelde dat ze naar termieten smaakte
Do what you love, love what you do!![]()
Ik moest even googlen wie het wasquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lieve vrouw,ze kwam wel eens bij ons in de snackbar.
frituren gewoonquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar enorm veel "black soldier" larven in mijn composthoop. Ik weet niet of ik die er uit wil halen om te bakken, maar misschien moet ik het gewoon eens proberen
Ik ga vandaag niet meer naar buitenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag het. Hopelijk is een regenjas voldoendeTrotste mama van Ambar
ik zou btw eten, gefrituurde meelwormen enzo? denk dat het best lekker is. ?Do what you love, love what you do!![]()
Krokant that's itquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:01 schreef kree het volgende:
ik zou btw eten, gefrituurde meelwormen enzo? denk dat het best lekker is. ?Trotste mama van Ambar
jah zo denk ik ook. krokante kanbbelstokjes. beetje knoflook saus erover. naja dan boeit t verder ook niet meer natuurlijkquote:
Ned. (kunst)schaatster die voor Nederland de eerste gouden medaille won bij de winterspelen..quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
yup gooi ze eens in de frituurpan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:03 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Over een maandje een foto van mij en die dingen gebakken op een bordje?
ben wel benieuwd. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Of ik vermaal ze en maak er een burger vanquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Met zout vergelijkbaar met naturel chips![]()
![]()
Zit lekker mc donalds duitsland 11,99 voor een menu met twee burgers ! (Betaal je in. Nederland minstens 22 euro voor) gratis glas er bij en ik mag hier roken op het terras![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zal het antwoord van Google ook ongeveer geweest zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ned. (kunst)schaatster die voor Nederland de eerste gouden medaille won bij de winterspelen..![]()
![]()
Hahaha meelwormen burgers,quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Of ik vermaal ze en maak er een burger van
Mag je bij de Mac in Nederland niet meer roken op het terras?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit lekker mc donalds duitsland 11,99 voor een menu met twee burgers ! (Betaal je in. Nederland minstens 22 euro voor) gratis glas er bij en ik mag hier roken op het terras![]()
Eet smakelijk!Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zal het antwoord van Google ook ongeveer geweest zijn
Lekker roken in de glijbaan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag je bij de Mac in Nederland niet meer roken op het terras?
Eet smakelijk!
euh roken.......... waar wel?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
als het al mag trouwens....Do what you love, love what you do!![]()
Dankjewel en nee moet je van het terras af bij de rookpaal.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En in de ballenbak.quote:
die ze niet legen. en als een grote sigaar io een gegeven moment dus ook gaat roken. hahaha.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankjewel en nee moet je van het terras af bij de rookpaal.
Biertje erbij.quote:
hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
Dus @:dr.mikey gaat naar Duitsland emigreren omdat de McDonalds goedkoper is en je kunt roken op hun terras
@:kree vertrekt naar Alaska, want eh mss wss gwn geen dramahihi LOL ?
@:djmo gaat ook naar Duitsland omdat de shag en de kilo verpakkingen vlees goedkoper zijn
Nog meer mensen die vertrekken?
als er leuke fok meid is die mee wil gaan dan vertrek ik direct.
Misschien ga ik morgen kijken daarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel eerst even studieschuld betalen maatje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:10 schreef kree het volgende:
als er leuke fok meid is die mee wil gaan dan vertrek ik direct.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En stoppen met rokenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel eerst even studieschuld betalen maatje.![]()
nou dacht die dan ff te ontvluchten? is niet echt uitleveringsverdrag denk?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel eerst even studieschuld betalen maatje.Do what you love, love what you do!![]()
Uiteraard ook een grote potquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
Dus @:dr.mikey gaat naar Duitsland emigreren omdat de McDonalds goedkoper is en je kunt roken op hun terras
@:kree vertrekt naar Alaska, want eh mss wss gwn geen dramahihi LOL ?
@:djmo gaat ook naar Duitsland omdat de shag en de kilo verpakkingen vlees goedkoper zijn
Nog meer mensen die vertrekken?
Klik tabak gehaald.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: