Kun je ook een bootje of helikopter bouwen? Er valt hier namelijk best veel regenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:55 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ] maar dan met een trommel 🤔
Maar goed dat ik moet werken, want niemand zit te wachten op mijn flauwe verbouwde smileys
Ik had vorig jaar enorm veel "black soldier" larven in mijn composthoop. Ik weet niet of ik die er uit wil halen om te bakken, maar misschien moet ik het gewoon eens proberenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Meelwormen gebakken zijn een soort van eiwitrijke croutons in je salade
Je gaat maar 1x doodquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar enorm veel "black soldier" larven in mijn composthoop. Ik weet niet of ik die er uit wil halen om te bakken, maar misschien moet ik het gewoon eens proberen
Lieve vrouw,ze kwam wel eens bij ons in de snackbar.quote:
Ik zag het. Hopelijk is een regenjas voldoendequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je ook een bootje of helikopter bouwen? Er valt hier namelijk best veel regen
gehehequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze werd een beetje boos toen ik vertelde dat ze naar termieten smaakte
Ik moest even googlen wie het wasquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lieve vrouw,ze kwam wel eens bij ons in de snackbar.
frituren gewoonquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar enorm veel "black soldier" larven in mijn composthoop. Ik weet niet of ik die er uit wil halen om te bakken, maar misschien moet ik het gewoon eens proberen
Ik ga vandaag niet meer naar buitenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag het. Hopelijk is een regenjas voldoende
Krokant that's itquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:01 schreef kree het volgende:
ik zou btw eten, gefrituurde meelwormen enzo? denk dat het best lekker is. ?
jah zo denk ik ook. krokante kanbbelstokjes. beetje knoflook saus erover. naja dan boeit t verder ook niet meer natuurlijkquote:
Ned. (kunst)schaatster die voor Nederland de eerste gouden medaille won bij de winterspelen..quote:
yup gooi ze eens in de frituurpan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:03 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Over een maandje een foto van mij en die dingen gebakken op een bordje?
Of ik vermaal ze en maak er een burger vanquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Met zout vergelijkbaar met naturel chips
Dat zal het antwoord van Google ook ongeveer geweest zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ned. (kunst)schaatster die voor Nederland de eerste gouden medaille won bij de winterspelen..
Hahaha meelwormen burgers,quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Of ik vermaal ze en maak er een burger van
Mag je bij de Mac in Nederland niet meer roken op het terras?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit lekker mc donalds duitsland 11,99 voor een menu met twee burgers ! (Betaal je in. Nederland minstens 22 euro voor) gratis glas er bij en ik mag hier roken op het terras![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zal het antwoord van Google ook ongeveer geweest zijn
Lekker roken in de glijbaan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag je bij de Mac in Nederland niet meer roken op het terras?
Eet smakelijk!
euh roken.......... waar wel?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Dankjewel en nee moet je van het terras af bij de rookpaal.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
En in de ballenbak.quote:
die ze niet legen. en als een grote sigaar io een gegeven moment dus ook gaat roken. hahaha.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankjewel en nee moet je van het terras af bij de rookpaal.
Biertje erbij.quote:
hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
Dus @:dr.mikey gaat naar Duitsland emigreren omdat de McDonalds goedkoper is en je kunt roken op hun terras
@:kree vertrekt naar Alaska, want eh mss wss gwn geen dramahihi LOL ?
@:djmo gaat ook naar Duitsland omdat de shag en de kilo verpakkingen vlees goedkoper zijn
Nog meer mensen die vertrekken?
Misschien ga ik morgen kijken daarquote:
Wel eerst even studieschuld betalen maatje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:10 schreef kree het volgende:
als er leuke fok meid is die mee wil gaan dan vertrek ik direct.
En stoppen met rokenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel eerst even studieschuld betalen maatje.
nou dacht die dan ff te ontvluchten? is niet echt uitleveringsverdrag denk?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel eerst even studieschuld betalen maatje.
Uiteraard ook een grote potquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
Dus @:dr.mikey gaat naar Duitsland emigreren omdat de McDonalds goedkoper is en je kunt roken op hun terras
@:kree vertrekt naar Alaska, want eh mss wss gwn geen dramahihi LOL ?
@:djmo gaat ook naar Duitsland omdat de shag en de kilo verpakkingen vlees goedkoper zijn
Nog meer mensen die vertrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |