Ze zijn babyolie aan het maken.quote:
tja haha neeeee ken ze wel he ze hebben jong zoontje, maar wat de fuck mamma kookt. die heb ik btw nooit gesproken want met hoofddoek om weggedoken. wat btw ok is he. ik veroordeel niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn babyolie aan het maken.
ik denk serieus dat ze dat ok zouden vinden, maar niet echt zin in vandaag.quote:
Euh ja, hangt ervanaf van welke kant je kijkt denk ik?quote:
Goffer ik wou het net zeggen.quote:
Zullen we een clubje beginnen.quote:
Een gezellig clubje?quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een clubje beginnen.
Uiteraard.quote:
Ze werd een beetje boos toen ik vertelde dat ze naar termieten smaaktequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
jaja die zou je wel willen he, helaas is ze bezet al
Veel bbq saus gebruikenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Meeste insecten zijn eenmaal gebakken vooral krokant en smaakloos. Maar wel vol met eiwitten
quote:
Kun je ook een bootje of helikopter bouwen? Er valt hier namelijk best veel regenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:55 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ] maar dan met een trommel 🤔
Maar goed dat ik moet werken, want niemand zit te wachten op mijn flauwe verbouwde smileys
Ik had vorig jaar enorm veel "black soldier" larven in mijn composthoop. Ik weet niet of ik die er uit wil halen om te bakken, maar misschien moet ik het gewoon eens proberenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Meelwormen gebakken zijn een soort van eiwitrijke croutons in je salade
Je gaat maar 1x doodquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar enorm veel "black soldier" larven in mijn composthoop. Ik weet niet of ik die er uit wil halen om te bakken, maar misschien moet ik het gewoon eens proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |