Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zal het antwoord van Google ook ongeveer geweest zijn
Lekker roken in de glijbaan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag je bij de Mac in Nederland niet meer roken op het terras?
Eet smakelijk!
euh roken.......... waar wel?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Dankjewel en nee moet je van het terras af bij de rookpaal.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
En in de ballenbak.quote:
die ze niet legen. en als een grote sigaar io een gegeven moment dus ook gaat roken. hahaha.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankjewel en nee moet je van het terras af bij de rookpaal.
Biertje erbij.quote:
hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
Dus @:dr.mikey gaat naar Duitsland emigreren omdat de McDonalds goedkoper is en je kunt roken op hun terras
@:kree vertrekt naar Alaska, want eh mss wss gwn geen dramahihi LOL ?
@:djmo gaat ook naar Duitsland omdat de shag en de kilo verpakkingen vlees goedkoper zijn
Nog meer mensen die vertrekken?
Misschien ga ik morgen kijken daarquote:
Wel eerst even studieschuld betalen maatje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:10 schreef kree het volgende:
als er leuke fok meid is die mee wil gaan dan vertrek ik direct.
En stoppen met rokenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel eerst even studieschuld betalen maatje.
nou dacht die dan ff te ontvluchten? is niet echt uitleveringsverdrag denk?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel eerst even studieschuld betalen maatje.
Uiteraard ook een grote potquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
Dus @:dr.mikey gaat naar Duitsland emigreren omdat de McDonalds goedkoper is en je kunt roken op hun terras
@:kree vertrekt naar Alaska, want eh mss wss gwn geen dramahihi LOL ?
@:djmo gaat ook naar Duitsland omdat de shag en de kilo verpakkingen vlees goedkoper zijn
Nog meer mensen die vertrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |