Nee, misschien toch maar toevoegen aan mn overlevingspakketquote:
Zeker,u vandaag weer veilig gereden?quote:
Die heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, misschien toch maar toevoegen aan mn overlevingspakket
Goed idee welquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, misschien toch maar toevoegen aan mn overlevingspakket
Jazeker was op tijd klaarquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker,u vandaag weer veilig gereden?
Zoveel regen?quote:
Jaa hoor. Het zal ook eens niet 😉quote:
Het begint hier nu te donderen buiten. Dus ben benieuwdquote:
Laatst zei FF. Ik heb er een die is zo levens echt. Als ik aan haar tepels zuigt komt er wit spul uit. Zei toen tegen hem. Dan wordt het tijd dat je die pop eens leegmaakt en uitspoelt 😉quote:
2 dagen knap en gelijk een zondvloed hier en daarquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begint hier nu te donderen buiten. Dus ben benieuwd
Ja dat is Nederland.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:04 schreef Bally-b het volgende:
[..]
2 dagen knap en gelijk een zondvloed hier en daar
Krijgen we steeds sneller en vakerquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:04 schreef Bally-b het volgende:
[..]
2 dagen knap en gelijk een zondvloed hier en daar
Zeggen ze ieder jaar. Het zou afgelopen winter ook een zeer koude winter worden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Bally-b het volgende:
[..]
En het scheen de warmste zomer ooit gemeten te worden.
We wachten het wel af.
Dus boven de 40°quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Bally-b het volgende:
[..]
En het scheen de warmste zomer ooit gemeten te worden.
We wachten het wel af.
Ik kan mij er totaal niet druk om maken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen ze ieder jaar. Het zou afgelopen winter ook een zeer koude winter worden.
Daar ben je mooi klaar mee en nu dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan Medicijnen die ik voor mijn darmen gebruik zijn niet eerder leverbaar dan derde kwartaal van dit jaar.
En toen werd je wakkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
In Luxemburg heb je geen OV nodig. Op de fiets ga rijdt je in een uurtje het land rond.
Aiai en nu? Geen alternatief?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan Medicijnen die ik voor mijn darmen gebruik zijn niet eerder leverbaar dan derde kwartaal van dit jaar.
Ja niets. Hoor je steeds meer en meer dat er geen medicijnen zijn.quote:
Nope. Helaas niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |