Zijn mensen mooi klaar mee die het echt nodig zijn en geen andere vervangend medicijn isquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niets. Hoor je steeds meer en meer dat er geen medicijnen zijn.
Ook niet bij een andere apotheker ergens in het land?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niets. Hoor je steeds meer en meer dat er geen medicijnen zijn.
Waar is die vent van je als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil jij met mij knuffelen? Ik wil gewoon even knuffelen
Uitgeknuffeld, zit te gamenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar is die vent van je als je hem nodig hebt@:justink
Precies wat ik dacht!quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar is die vent van je als je hem nodig hebt@:justink
Ik wel hoor, ben niet zo moeilijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil jij met mij knuffelen? Ik wil gewoon even knuffelen
Ik dacht even een kleine pauze te nemen van het knuffelenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:23 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Aaahhh, daar ben je. Laat je meisje niet zo wachten joh!
quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Knip die draden door van die controlers
Pauze? Moet je aan één stuk door doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht even een kleine pauze te nemen van het knuffelen
Zwaar verwaarloosd ben ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht even een kleine pauze te nemen van het knuffelen
Zo heftig daar dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah het onweer begint weer, tijd voor nog wat meer ondergelopen straten.
Ja he?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:26 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Pauze? Moet je aan één stuk door doen
Jup, vasthouden en niet meer loslaten..quote:
Die zijn draadloosquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Knip die draden door van die controlers
Ja ben al wegquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:33 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Dan de oplader een klap met een moker
Ga koekie nou maar verwennen jij!![]()
Wtf? Sterkte daarquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://omroepvenlo.nl/ni(...)overlast-in-gemeente
Best wel
Ik ook niet we kunnen er toch niets aan veranderenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik kan mij er totaal niet druk om maken.
Nergens over eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |