sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
Ik ben je schatje niet Paul dus ik reageer niet
Als je ruzie wil moet je vooral dat soort dingen zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
jemig zijn jullie allemaal ongesteld ofzo vandaag ?
Toevallig welquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
jemig zijn jullie allemaal ongesteld ofzo vandaag ?
hahaha tis maar geintje hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je ruzie wil moet je vooral dat soort dingen zeggen
owh ok. had toch nog gelijk dan, naja sterkte ermee, kan niet zeggen heo zwaar het is, maar het lijkt me zwaar kutquote:
Als ik al zou emigreren dan is het naar Luxemburg. Gratis ov, goedkoop roken en prachtig land.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:09 schreef devzero het volgende: Dus @:dr.mikey gaat naar Duitsland emigreren omdat de McDonalds goedkoper is en je kunt roken op hun terras @:kree vertrekt naar Alaska, want eh mss wss gwn geen drama
hihi LOL ? @:djmo gaat ook naar Duitsland omdat de shag en de kilo verpakkingen vlees goedkoper zijn Nog meer mensen die vertrekken?
Heb niet zoveel last er van op dit momentquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
owh ok. had toch nog gelijk dan, naja sterkte ermee, kan niet zeggen heo zwaar het is, maar het lijkt me zwaar kut
ohw gelukkigquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb niet zoveel last er van op dit moment
Kan ik je niet mee helpen, allebei niet gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
Maar een serie kijken zo.. maar welke Skymed of The Fosters ?
Skymedquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
The Forstersquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
beetje feel good serie wel ja?quote:
Ik wel maar weet niet welke ik nu moet kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan ik je niet mee helpen, allebei niet gezien.
3 tegelijk?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel maar weet niet welke ik nu moet kijken
Kijk drie series
Er is een leuke FOK! meid die met je wil daten, maar je stopt ook niet met roken om @drakin Dus waarom zouden we je moeten geloven dat je wel gaat emigreren als er iemand met je mee wil.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:10 schreef kree het volgende:
als er leuke fok meid is die mee wil gaan dan vertrek ik direct.
hmmmms gewetensvraag hier wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is een leuke FOK! meid die met je wil daten, maar je stopt ook niet met roken om @:drakin Dus waarom zouden we je moeten geloven dat je wel gaat emigreren als er iemand met je mee wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |