SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Alzheimergenotquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb de wk finale van 1974 ook meegemaakt...
die parkeerjaarkaart...quote:
Dat zou een hoop verklaren. Die act van m ‘m is al vrij sneu, maar voor een boomer is het helemaal droevig.quote:
Stukje psychose (permanent) met een lichte hersenbeschadiging vermoed ik.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren. Die act van m ‘m is al vrij sneu, maar voor een boomer is het helemaal droevig.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Stukje psychose (permanent) met een lichte hersenbeschadiging vermoed ik.
hahahahaha lachenquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren. Die act van m ‘m is al vrij sneu, maar voor een boomer is het helemaal droevig.
Gaat het hier nou weer over @ZKAquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Stukje psychose (permanent) met een lichte hersenbeschadiging vermoed ik.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb de wk finale van 1974 ook meegemaakt...
mijn hersencelletjes werken nog altijd beter dan die van jou vriendquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:31 schreef Bombvis het volgende:
Is Klaas nou de alterego van tong? Stukje schizofreniegenot
Wel een heerlijk potje om te zienquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:46 schreef hhh38 het volgende:
Wij zetten voorzichtig een streep door McKenna
@:GurneyIsBestOke
Erg mooiquote:Wieffer ziet EK in gevaar komen
Feyenoord dreigt Mats Wieffer langere tijd te moeten missen. Dat is de uitkomst uit nadere medische onderzoeken, nadat de middenvelder daags voor de TOTO KNVB Bekerfinale tegen N.E.C. Nijmegen geblesseerd het trainingsveld verliet.
Het lijkt einde seizoen te zijn voor Wieffer, die zoals vanaf het begin af aan gemeld kampt met een blessure aan het bovenbeen. Op zondag 16 juni trapt het Nederlands Elftal het Europees kampioenschap in Duitsland af tegen Polen, maar die wedstrijd lijkt nagenoeg zeker in gevaar te komen voor Wieffer.
Voor zijn kwetsuur staat namelijk zo'n acht weken. Daarbij is het optrainen en het wedstrijdfit raken nog niet meegerekend. Elk nadeel heeft zijn voordeel, ook voor Feyenoord: door de blessure kan Wieffer in de komende weken nog even geen uitgaande transfer maken. Hij ligt tot medio 2027 vast in Rotterdam.
Hoezo mooi? De kans dat Wieffer vertrekt is erg groot, ook zonder EK. Dan kan die beter naar het EK gaan en dan daar een goed toernooi draaien, levert hij gewoon meer geld op.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ze dan toch geblesseerd moeten raken dan nu maar.
Of je gunt het hem gewoon, wat is dit voor onzin.quote:
Scheelt weer een Kuckeluktsju in dit topic.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah jammer, dan kunnen we niet tijdens het EK bij ieder minder passje van Wieffer doen alsof ie er helemaal niks van kan
@:fetx
Wieffer die geblesseerd raakt om ons te besparen van een kutuser.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Scheelt weer een Kuckeluktsju in dit topic.
Deze crosspost ik even naar EK om niet offtopic te gaan maar ik wil het ook niet negeren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw middenveld eruit (zonder en met Frenkie)?
Dat lijkt me ook niet nee, maar hij zou zeker wel wat minuten hebben gemaakt.quote:
Is die uitquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:03 schreef Slobeend het volgende:
Oh Arne.
Het verlies komt nu pas echt binnen door de nieuwe variant van Oh Arne van Kevin Stageline @:de_kraam
Ik zou het niet doen als ik hem was. Hij kan straks uit beter kiezen.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:50 schreef De_Pel het volgende:
Begin het toch langzaamaan licht zorgwekkend te vinden dat we een beetje op Ajax beginnen te lijken zo.
Slot weg. Sipke weg. Pusic weg. Reijnen weg. Peeters weg. Coolen weg. Boel weg. Scouting weg. Straks nog de halve selectie weg.
Gelukkig hebben we Alireza nog.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:50 schreef De_Pel het volgende:
Begin het toch langzaamaan licht zorgwekkend te vinden dat we een beetje op Ajax beginnen te lijken zo.
Slot weg. Sipke weg. Pusic weg. Reijnen weg. Peeters weg. Coolen weg. Boel weg. Scouting weg. Straks nog de halve selectie weg.
Godsallemachtig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:50 schreef De_Pel het volgende:
Zolang we geen bonkige jeugdspelers en mislukte buitenspelers terugkopen voor tientallen miljoenen maak ik mij geen gigantische zorgen. En te Kloese stuurt hopelijk geen dickpics waardoor hij naar de Amerikaanse gevangenis moet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:50 schreef De_Pel het volgende:
We mogen inderdaad hopen dat er een steviger fundament gelegd is, ik lig ook nog niet direct wakker. Maar nu we eindelijk voor het eerst in honderdmiljoenmiljardjaar een fatsoenlijk draaiende organisatie hebben wordt ik er wel een klein beetje ongemakkelijk van als alles en iedereen tegelijkertijd wegwil.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang we geen bonkige jeugdspelers en mislukte buitenspelers terugkopen voor tientallen miljoenen maak ik mij geen gigantische zorgen. En te Kloese stuurt hopelijk geen dickpics waardoor hij naar de Amerikaanse gevangenis moet.
Maar ik maak mij ook wel zorgen, er moet heel veel vervangen worden. Nu gaat blijken hoe sterk het neergezette fundament écht is.
Iemand die slot liever kwijt dan rijk is vind het allemaal niet zo erg. Tja…quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:44 schreef Pistolero het volgende:
Er hoeft helemaal niet zo veel vervangen te worden. Een hoofdtrainer + assistent en wat jeugdtrainers. Nou, het is wat.
Overdreven gedoe zeg.
Wat mijn mening over Slot is is niet zo relevant en doet niks af aan het feit dat er helemaal niet zo veel mensen vervangen hoeven te worden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Iemand die slot liever kwijt dan rijk is vind het allemaal niet zo erg. Tja…
355 fte om precies te zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat mijn mening over Slot is is niet zo relevant en doet niks af aan het feit dat er helemaal niet zo veel mensen vervangen hoeven te worden.
Hysterisch gelul ook dat 'alles en iedereen tegelijkertijd wegwil'. Je hoofdtrainer en assistenten worden voor een extreem recordbedrag weggekocht. Van Persie krijgt een aanbod om hoofdtrainer te worden in de Eredivisie en een jeugdtrainer wil na 10 jaar eens een keer iets anders doen. Echt een totale leegloop inderdaad..
Men onderschat echt gigantisch ook groot Feyenoord is en hoe veel mensen er binnen de organisatie werken.
Er zijn nog meer tegenstanders gestrikt 🇧🇪🇫🇷quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
En dan nog even naar Anfield.
Wat een leuke voorbereiding.
Naja dan hoop ik dat die intresse in Gill maar onzin is kerel is elke keer verhuurd en nergens is het gelukt en daar wil Feyenoord dan 10 miljoen voor betalen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang we geen bonkige jeugdspelers en mislukte buitenspelers terugkopen voor tientallen miljoenen maak ik mij geen gigantische zorgen.
Bohhh oefentegenstandersquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:15 schreef ZKA het volgende:
[..]
Er zijn nog meer tegenstanders gestrikt 🇧🇪🇫🇷
Demagoog.quote:
Ik denk dat Gimenez met veel bombarie blijft na dat er geen club concreet wordt. Daarna loopt hij transfervrij de deur uit na enkele zeer teleurstellend seizoenen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ik maak mij ook wel zorgen, er moet heel veel vervangen worden. Nu gaat blijken hoe sterk het neergezette fundament écht is.
FC Kopenhagen wil zeker niet meer. (lol)quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:15 schreef ZKA het volgende:
[..]
Er zijn nog meer tegenstanders gestrikt 🇧🇪🇫🇷
Oké Wotte, dankje.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:06 schreef Wotte het volgende:
Van Bommel wordt trouwens jullie hoofdtrainer.
Je vraagt je wel af op basis waarvan zo'n speler nog zo hoog ingeschat wordt. Geloof 18mln op transfermarkt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja dan hoop ik dat die intresse in Gill maar onzin is kerel is elke keer verhuurd en nergens is het gelukt en daar wil Feyenoord dan 10 miljoen voor betalen.
Hoe oud is Wotte? 14?quote:
Ah, dat verklaart alles ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wotte is een alt van GGMM, dus heel oud waarschijnlijk
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, @Wotte draagt af en toe iets inhoudelijks bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wotte is een alt van GGMM, dus heel oud waarschijnlijk
Soms als hij zin heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, @:wotte draagt af en toe iets inhoudelijks bij.
De laatste (serieuze) buitenlandse trainer bij Feyenoord is 44 jaar geleden. Van Bommel kan wel eens vrij komen, dan staat hij vrijwel zeker op een lijstje ergens bij Feyenoord.quote:
Ik heb er vertrouwen in dat er betere namen op het lijstje van Ten Kloese staan Wotte.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
De laatste (serieuze) buitenlandse trainer bij Feyenoord is 44 jaar geleden. Van Bommel kan wel eens vrij komen, dan staat hij vrijwel zeker op een lijstje ergens bij Feyenoord.
@:ZKA kan er misschien wel een mooi artikel aan wijden. Dat hij van insiders dit en dat heeft vernomen en dat het aannemelijk is.
Gary.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook de Engelse pers heeft maar 2 vragen, dus speelt onze Engelse vriend waarvan ik de naam niet meer weet het slim door zijn eerste vraag als een introductie te bestempelen.
Helaas zal Viaplay nooit een Engels geluidsspoor aanbieden. Bij het darten word ik psycho van dat Nederlandse overgeanalyseer.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met Slot én Ipswich in de Premier League ga ik de competitie ACTIEF volgen
Announce een Viaplay-aids abonnement @:alaphilippe_
Opzich rolt Mark van Bommel toch best aardig van de tongquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat er betere namen op het lijstje van Ten Kloese staan Wotte.
Nee, ga maar weer weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:55 schreef Wotte het volgende:
Ik wil jullie er overigens op wijzen dat ik Potter voor Ajax al in februari opperde. Schrijf Mark van Bommel voor Feyenoord alvast maar op.
Doen ze wel voor het Bundesliga schakelkanaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Helaas zal Viaplay nooit een Engels geluidsspoor aanbieden. Bij het darten word ik psycho van dat Nederlandse overgeanalyseer.
Wat maakt dat uit? Het tijdperk Advocaat is niet eens meer relevant met de nieuwe koers die de club is ingeslagen, laat staan wat daarvoor allemaal is gebeurd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
De laatste (serieuze) buitenlandse trainer bij Feyenoord is 44 jaar geleden. Van Bommel kan wel eens vrij komen, dan staat hij vrijwel zeker op een lijstje ergens bij Feyenoord.
@:ZKA kan er misschien wel een mooi artikel aan wijden. Dat hij van insiders dit en dat heeft vernomen en dat het aannemelijk is.
Weinig, het zegt denk ik alleen dat de kans op voortzetting van de deze trend waarschijnlijker is dan een afwijking daarvan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Het tijdperk Advocaat is niet eens meer relevant met de nieuwe koers die de club is ingeslagen, laat staan wat daarvoor allemaal is gebeurd.
Ja, en jouw laatste serieuze post is ook minimaal 44 posts geleden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat jullie reageren als een kat die een komkommer ziet is natuurlijk een mooie bijkomstigheid :-)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, en jouw laatste serieuze post is ook minimaal 44 posts geleden.
Zegt allemaal geen flikker.
Die kans wordt volledig bepaald door de besluitvormers in het Maasgebouw en de beschikbaarheid van buitenlandse trainers die bereid zijn voor Feyenoord te werken. Historie speelt daar echt een minimale rol in.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weinig, het zegt denk ik alleen dat de kans op voortzetting van de deze trend waarschijnlijker is dan een afwijking daarvan.
Het zegt wel iets over de cultuur binnen die club. Dat ze daar blijkbaar bij voorkeur een Nederlander voor de groep hebben. Gezien dat het geval was de afgelopen 44 jaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kans wordt volledig bepaald door de besluitvormers in het Maasgebouw en de beschikbaarheid van buitenlandse trainers die bereid zijn voor Feyenoord te werken. Historie speelt daar echt een minimale rol in.
Hebben wij veel trainers gehad de afgelopen 44 jaar die veel in een havenstad hebben gewerkt?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over de cultuur binnen die club. Dat ze daar blijkbaar bij voorkeur een Nederlander voor de groep hebben. Gezien dat het geval was de afgelopen 44 jaar.
Dat jij liever een buitenlandse trainer ziet is een ander verhaal. Een Nederlandse trainer er dik in zit. Geen type Advocaat maar van Bommel bijvoorbeeld.
Die het overigens best goed gedaan heeft in Antwerpen, ook een havenstad.
Dick Advocaat speelde toevalligerwijs rondom dezelfde tijd als de laatste buitenlandse trainer bij Berchem Sport, Antwerpen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben wij veel trainers gehad de afgelopen 44 jaar die veel in een havenstad hebben gewerkt?
Vast de cultuur van de club.
Ik ben toch geen orakel. Moeilijke vragen dit. Zijn er eigenlijk wel grenzen?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:02 schreef alopio het volgende:
Lex Immers gaat emigreren naar Spanje. Telt hij dan ook als een buitenlandse trainer? @:wotte
Nou zegquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Wotte, wotte breek je been, breek je been, breek je beeheeeheen.
Je kan beter een kloon van @onlogisch zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van jouw, schijnt. Eervol?
Geen moeilijke vragen kunnen beantwoordenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben toch geen orakel. Moeilijke vragen dit. Zijn er eigenlijk wel grenzen?
Is dit trouwens de taalkundige equivalent van als ge het niet meer wit, dan pur en kit?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Wotte, wotte breek je been, breek je been, breek je beeheeeheen.
Q is te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:07 schreef Bombvis het volgende:
[ x ]Q snapt niet dat Vitesse failliet moet
Jij vraagt of een Nederlander die remigreert een buitenlander is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen kunnen beantwoorden
Wat ben je dan voor simpele ziel. Vraag het anders even aan je begeleiders.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij vraagt of een Nederlander die remigreert een buitenlander is.
En dan ben ik onnozel.
Ik ben wel werkschuw, dus wat betreft.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan beter een kloon van @:onlogisch zijn
Nee die snap ik inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja? Vertel, waarom vind je dat Hato erin moet staan?
Weinig Rotterdammers die bij zó veel goals cruciaal zijn geweest in de Klassieker als Hato.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja? Vertel, waarom vind je dat Hato erin moet staan?
Forbsquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op de reservebank, naast Pavlides, Forbs en Timber.
Dit is een fantasieteam van PSVCL he?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef GGMM het volgende:
Eén Feyenoorder ook echt
Maar oh wat scheelde het eigenlijk weinig
Uhquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een fantasieteam van PSVCL he?![]()
Of trap ik nu in je bait.
Ik denk dat ie het echt meentquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een fantasieteam van PSVCL he?![]()
Of trap ik nu in je bait.
Als je je bait enigszins dragelijk had willen maken, had je beter voor Daantje Rots ipv Forbs kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op de reservebank, naast Pavlides, Forbs en Timber.
Bedanktquote:
Het was PSVCL.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Welke debiel post z'n eigen fantasieteam met één Feyenoorder nou in het Feyenoordtopic
Dit is niet mijn schuld.
Forbs erbij gezet om ajacied GGMM te banteren. Was lastig kiezen tussen Forbs,Sutalo,Gaaie, Forbs etc.. t zijn allemaal toppersquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je je bait enigszins dragelijk had willen maken, had je beter voor Daantje Rots ipv Forbs kunnen kiezen.
En Forbs dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Forbs erbij gezet om ajacied GGMM te banteren. Was lastig kiezen tussen Forbs,Sutalo,Gaaie, Forbs etc.. t zijn allemaal toppers
Kan je deze troep niet op je twitteraccount houden ofzo? Wellicht vind je daar medestandersquote:
In dit topic? Sowieso geen warm bad.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Anders kom je hier nooit weer oke?
Wij gaan bij 1908.nl niets plaatsen, tot er iets concreet wordt en wij horen daar wat over. Die wijze ging bij Slot zijn komst (en ook Advocaat) goed en proberen we te herhalen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb niks aan de mening van een passant, wij blijven toch wel doorgaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 02:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Slot niet jarenlang een hekel aan je gehad omdat de interesse van Feyenoord veel te vroeg uitlekte? Waarna AZ hem direct ontsloeg en hij alle tijd vrij had om in te werken, dus technisch gezien kan je ’de wijze’ voor ons goed noemen
Verder volledig eens dat je niks uitlekt totdat iets concreet is
Ut sijn maar pessante wij zijn de club hun nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:51 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik heb niks aan de mening van een passant, wij blijven toch wel doorgaan
Dat gevoel is geheel wederzijds. Beetje de voetbalvariant van aan de verkeerde kant van de geschiedenis staanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 02:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Slot niet jarenlang een hekel aan je gehad omdat de interesse van Feyenoord veel te vroeg uitlekte?
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:49 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Sow, koekoek.
Krijg wel sterke Lukaku in de jeugd vibes van die gozer, gewoon een kop groter dan de rest.
Adam Daniel Dos Santos Sebastiaoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:49 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Sow, koekoek.
Krijg wel sterke Lukaku in de jeugd vibes van die gozer, gewoon een kop groter dan de rest.
JA HET WAS DICKVOORMEKAARquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:03 schreef Slobeend het volgende:
Oh Arne.
Het verlies komt nu pas echt binnen door de nieuwe variant van Oh Arne van Kevin Stageline @:de_kraam
En daar hebben ze ook maar een halve TD. Of 55% dan. Ik zie parallellen en kansen alom.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die het overigens best goed gedaan heeft in Antwerpen, ook een havenstad.
Wat een lieve jongen. Beetje onnozel, maar wel lief.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:07 schreef Bombvis het volgende:
[ x ]Q snapt niet dat Vitesse failliet moet
Heeft hij inderdaad leuk gedaanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:48 schreef Vis1980 het volgende:
Voor mij is Nieuwkoop een van de grootste helden van het afgelopen seizoen, zeer moeilijke start, daarna zich enorm teruggeknokt en mondje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Denk dat er hier letterlijk niemand is die dit als reële optie ziet. Vandaar dat je trollpostjes het steigeren ook niet waard zijn. Overigens zou ik een eventuele komst niet waarderen - eerder nog omdat hij niet goed genoeg is dan om dat het van Bommel is - maar is het natuurlijk alsnog een beduidend betere keuze dan jullie laaatste 4 trainerts. Alles is relatief joh.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:43 schreef Wotte het volgende:
Maar volgens mij steigeren jullie meer omdat het daadwerkelijk wel een reële optie is. Van Bommel die weg wil bij Antwerp, volgens mij is het publiek geheim dat van Marwijk graag nog eens met Mark wil samenwerken. Van Marwijk's connectie met Feyenoord.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:51 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik heb niks aan de mening van een passant, wij blijven toch wel doorgaan
Zo lang ik je maar bezighoud is alles bestquote:Op zondag 5 mei 2024 02:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je nou nog altijd niet door dat veel mensen je nieuwtjes best aardig vinden (ook al moet je ze vaak met een korreltje zout nemen) maar dat letterlijk 95+% je echt een intens sneu kansarm mannetje vindt? Wat moet jij een ontzettend klein piemeltje hebben
Afgaand op de laatste decennia 's gaat dat nog minimaal 5 jaar duren.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn geen landskampioen meer.
Laten we hopen dat dit snel verandert.
Hij is toch nooit gepikeerd geweest. Gaf alleen altijd hetzelfde antwoord.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:48 schreef bbuddybb het volgende:
Zou Santi vandaag een goal maken, jongons? Ik geloof er niet in.
Vind het wel geinig dat Slot elke keer zo gepikeerd was toen (mogelijke) transfers al gelekt waren. Ben benieuwd hoe hij dat straks bij Liverpool, waar dat nog veel meer het geval is, gaat doen.
Mijn voorspelling van 7-0 gaat naar 1-0, want Santi kan geen zes goals maken zo.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ramiz, Luka en Ayase.
Als dat weer geen schuimbekken gaat opleveren
Naast Helpmefok staan op X voor een veredeld oefenpotje op zondagavondquote:Op zondag 5 mei 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs gratis krijg ik de kaarten niet kwijt
Wie maakt die 1-0?quote:Op zondag 5 mei 2024 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn voorspelling van 7-0 gaat naar 1-0, want Santi kan geen zes goals maken zo.
"Godmiljaar, mijn jetpack is gestolen"quote:Op zondag 5 mei 2024 19:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naast Helpmefok staan op X voor een veredeld oefenpotje op zondagavond
Als je daar gek genoeg voor bent heb je per definitie al een seizoenskaart
HMF staat op Z makkerquote:Op zondag 5 mei 2024 19:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naast Helpmefok staan op X voor een veredeld oefenpotje op zondagavond
Als je daar gek genoeg voor bent heb je per definitie al een seizoenskaart
Ivanusec.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie maakt die 1-0?
Ik voorspel een saaie 3-0.
1x Luka
1x Ayase
1x Stengs
Ik ook.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Slot is er gewoon nog maar ik mis hem nu al
Bram van Polen is ook wel het enige wat PEC Zwolle nog kleur heeft gegeven in het post-RonJansDanstijdperk. Nu net zo inwisselbaar als Heracles.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:26 schreef Caland het volgende:
Mijn favoriete anekdote van Bram van Polen is dat ik een keer op mijn vak stond, hij langs de zijlijn kwam lopen en opeens iemand compleet willekeurig BRAM VAN POLEN, KANKERJODEN begon te schreeuwen
Iets harder om moeten lachen dan strikt noodzakelijk toen
Voor meer leuke anekdotes mogen jullie altijd @:iteejer een DM sturen
Japanners zijn doorgaans geen uitbundige mensen.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Die vleermuiseter is volgens mij echt doodongelukkig hier
Echt iedereen dacht dat het buitenspel wasquote:Op zondag 5 mei 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Ach, die dacht dat het buitenspel was.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Ono in 2002 was zeer uitbundig.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Japanners zijn doorgaans geen uitbundige mensen.
@DombohetOlifantje1 na deze post ben ik om. Dit wordt een groot succes.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
ueda komt fysiek gewoon tekort voor de echte top
maar dat heb ik al een paar keer geroepen
meer geschikt voor een spitspositie voor een 2 spitsen systeem voor wat defensievere ploegen
Welkom bij de clubquote:Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 na deze post ben ik om. Dit wordt een groot succes.
Ik kijk daar juist met zeldzame frustratie naar. Waarom blijft ie zich voortdurend vrijlopen op posities waar hij totaal niet aanspeelbaar isquote:Op zondag 5 mei 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben dol op de loopacties van Ueda.
Een beetje als Lex Immers die drukzet ja, domme meters onder het mom van kijk mij eens in beweging zijnquote:Op zondag 5 mei 2024 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk daar juist met zeldzame frustratie naar. Waarom blijft ie zich voortdurend vrijlopen op posities waar hij totaal niet aanspeelbaar is
nu heb je het over toornstra vermoed ik zo.....quote:Op zondag 5 mei 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje als Lex Immers die drukzet ja, domme meters onder het mom van kijk mij eens in beweging zijn
Mwah, gezapig potje. Op Hancko na kan ik niemand noemen die goed speeltquote:Op zondag 5 mei 2024 20:56 schreef Pistolero het volgende:
Hele eerste helft gemist, maar aan de doelpuntenmakers te zien worden er weer flink veel mondjes gesnoerd.
Maar ook weer inhouden als het er echt op aankomtquote:Op zondag 5 mei 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje als Lex Immers die drukzet ja, domme meters onder het mom van kijk mij eens in beweging zijn
Ivanusec is wel prima. En Bijlow had een leuke kapactie.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, gezapig potje. Op Hancko na kan ik niemand noemen die goed speelt
Maar dat valt juist reuze mee.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk daar juist met zeldzame frustratie naar. Waarom blijft ie zich voortdurend vrijlopen op posities waar hij totaal niet aanspeelbaar is
Nou heb ik de eerste helft vandaag niet gezien, maar op basis van zijn vorige wedstrijden kan je nou echt niet zeggen dat de loopacties van Ueda slecht zijn. Integendeel, die zijn verschrikkelijk goed maar worden vaak ook niet begrepen door zijn medespelers.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ook weer inhouden als het er echt op aankomtvreselijke speler.
Fijn dat jij de eer van de Ueda-fanclub hebt hoog gehouden in de eerste helft.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een goedw actie van Ueda.
Maar wat een domme meters
quote:Op zondag 5 mei 2024 21:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook echt ingeschoten alsof het hem geen fuck interesseert.
Denk jij ook dat Ueda een gigantisch groot succes gaat worden aankomend seizoen?quote:Op zondag 5 mei 2024 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda zet de hele aanval op.
Hoor je niemand over
We zijn nu aan het zaaien.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denk jij ook dat Ueda een gigantisch groot succes gaat worden aankomend seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |