Dick Advocaat speelde toevalligerwijs rondom dezelfde tijd als de laatste buitenlandse trainer bij Berchem Sport, Antwerpen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben wij veel trainers gehad de afgelopen 44 jaar die veel in een havenstad hebben gewerkt?
Vast de cultuur van de club.
Ik ben toch geen orakel. Moeilijke vragen dit. Zijn er eigenlijk wel grenzen?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:02 schreef alopio het volgende:
Lex Immers gaat emigreren naar Spanje. Telt hij dan ook als een buitenlandse trainer? @:wotte
Nou zegquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Wotte, wotte breek je been, breek je been, breek je beeheeeheen.
Je kan beter een kloon van @onlogisch zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van jouw, schijnt. Eervol?
Geen moeilijke vragen kunnen beantwoordenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben toch geen orakel. Moeilijke vragen dit. Zijn er eigenlijk wel grenzen?
Is dit trouwens de taalkundige equivalent van als ge het niet meer wit, dan pur en kit?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Wotte, wotte breek je been, breek je been, breek je beeheeeheen.
Q is te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:07 schreef Bombvis het volgende:
[ x ]Q snapt niet dat Vitesse failliet moet
Jij vraagt of een Nederlander die remigreert een buitenlander is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen kunnen beantwoorden
Wat ben je dan voor simpele ziel. Vraag het anders even aan je begeleiders.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij vraagt of een Nederlander die remigreert een buitenlander is.
En dan ben ik onnozel.
Ik ben wel werkschuw, dus wat betreft.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan beter een kloon van @:onlogisch zijn
Nee die snap ik inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja? Vertel, waarom vind je dat Hato erin moet staan?
Weinig Rotterdammers die bij z veel goals cruciaal zijn geweest in de Klassieker als Hato.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja? Vertel, waarom vind je dat Hato erin moet staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |