Ik kijk daar juist met zeldzame frustratie naar. Waarom blijft ie zich voortdurend vrijlopen op posities waar hij totaal niet aanspeelbaar isquote:Op zondag 5 mei 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben dol op de loopacties van Ueda.
Een beetje als Lex Immers die drukzet ja, domme meters onder het mom van kijk mij eens in beweging zijnquote:Op zondag 5 mei 2024 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk daar juist met zeldzame frustratie naar. Waarom blijft ie zich voortdurend vrijlopen op posities waar hij totaal niet aanspeelbaar is
nu heb je het over toornstra vermoed ik zo.....quote:Op zondag 5 mei 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje als Lex Immers die drukzet ja, domme meters onder het mom van kijk mij eens in beweging zijn
Mwah, gezapig potje. Op Hancko na kan ik niemand noemen die goed speeltquote:Op zondag 5 mei 2024 20:56 schreef Pistolero het volgende:
Hele eerste helft gemist, maar aan de doelpuntenmakers te zien worden er weer flink veel mondjes gesnoerd.
Maar ook weer inhouden als het er echt op aankomtquote:Op zondag 5 mei 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje als Lex Immers die drukzet ja, domme meters onder het mom van kijk mij eens in beweging zijn
Ivanusec is wel prima. En Bijlow had een leuke kapactie.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, gezapig potje. Op Hancko na kan ik niemand noemen die goed speelt
Maar dat valt juist reuze mee.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk daar juist met zeldzame frustratie naar. Waarom blijft ie zich voortdurend vrijlopen op posities waar hij totaal niet aanspeelbaar is
Nou heb ik de eerste helft vandaag niet gezien, maar op basis van zijn vorige wedstrijden kan je nou echt niet zeggen dat de loopacties van Ueda slecht zijn. Integendeel, die zijn verschrikkelijk goed maar worden vaak ook niet begrepen door zijn medespelers.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ook weer inhouden als het er echt op aankomtvreselijke speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |