Ik heb niks aan de mening van een passant, wij blijven toch wel doorgaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 02:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Slot niet jarenlang een hekel aan je gehad omdat de interesse van Feyenoord veel te vroeg uitlekte? Waarna AZ hem direct ontsloeg en hij alle tijd vrij had om in te werken, dus technisch gezien kan je ’de wijze’ voor ons goed noemen
Verder volledig eens dat je niks uitlekt totdat iets concreet is
Ut sijn maar pessante wij zijn de club hun nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:51 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik heb niks aan de mening van een passant, wij blijven toch wel doorgaan
Dat gevoel is geheel wederzijds. Beetje de voetbalvariant van aan de verkeerde kant van de geschiedenis staanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 02:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Slot niet jarenlang een hekel aan je gehad omdat de interesse van Feyenoord veel te vroeg uitlekte?
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:49 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Sow, koekoek.
Krijg wel sterke Lukaku in de jeugd vibes van die gozer, gewoon een kop groter dan de rest.
Adam Daniel Dos Santos Sebastiaoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:49 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Sow, koekoek.
Krijg wel sterke Lukaku in de jeugd vibes van die gozer, gewoon een kop groter dan de rest.
JA HET WAS DICKVOORMEKAARquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:03 schreef Slobeend het volgende:
Oh Arne.
Het verlies komt nu pas echt binnen door de nieuwe variant van Oh Arne van Kevin Stageline @:de_kraam
En daar hebben ze ook maar een halve TD. Of 55% dan. Ik zie parallellen en kansen alom.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die het overigens best goed gedaan heeft in Antwerpen, ook een havenstad.
Wat een lieve jongen. Beetje onnozel, maar wel lief.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:07 schreef Bombvis het volgende:
[ x ]Q snapt niet dat Vitesse failliet moet
Heeft hij inderdaad leuk gedaanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:48 schreef Vis1980 het volgende:
Voor mij is Nieuwkoop een van de grootste helden van het afgelopen seizoen, zeer moeilijke start, daarna zich enorm teruggeknokt en mondje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Denk dat er hier letterlijk niemand is die dit als reλle optie ziet. Vandaar dat je trollpostjes het steigeren ook niet waard zijn. Overigens zou ik een eventuele komst niet waarderen - eerder nog omdat hij niet goed genoeg is dan om dat het van Bommel is - maar is het natuurlijk alsnog een beduidend betere keuze dan jullie laaatste 4 trainerts. Alles is relatief joh.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:43 schreef Wotte het volgende:
Maar volgens mij steigeren jullie meer omdat het daadwerkelijk wel een reλle optie is. Van Bommel die weg wil bij Antwerp, volgens mij is het publiek geheim dat van Marwijk graag nog eens met Mark wil samenwerken. Van Marwijk's connectie met Feyenoord.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:51 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik heb niks aan de mening van een passant, wij blijven toch wel doorgaan
Zo lang ik je maar bezighoud is alles bestquote:Op zondag 5 mei 2024 02:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je nou nog altijd niet door dat veel mensen je nieuwtjes best aardig vinden (ook al moet je ze vaak met een korreltje zout nemen) maar dat letterlijk 95+% je echt een intens sneu kansarm mannetje vindt? Wat moet jij een ontzettend klein piemeltje hebben
Afgaand op de laatste decennia 's gaat dat nog minimaal 5 jaar duren.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn geen landskampioen meer.
Laten we hopen dat dit snel verandert.
Hij is toch nooit gepikeerd geweest. Gaf alleen altijd hetzelfde antwoord.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:48 schreef bbuddybb het volgende:
Zou Santi vandaag een goal maken, jongons? Ik geloof er niet in.
Vind het wel geinig dat Slot elke keer zo gepikeerd was toen (mogelijke) transfers al gelekt waren. Ben benieuwd hoe hij dat straks bij Liverpool, waar dat nog veel meer het geval is, gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |