Forbsquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op de reservebank, naast Pavlides, Forbs en Timber.
Dit is een fantasieteam van PSVCL he?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef GGMM het volgende:
Eén Feyenoorder ook echt
Maar oh wat scheelde het eigenlijk weinig
Uhquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een fantasieteam van PSVCL he?![]()
Of trap ik nu in je bait.
Ik denk dat ie het echt meentquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een fantasieteam van PSVCL he?![]()
Of trap ik nu in je bait.
Als je je bait enigszins dragelijk had willen maken, had je beter voor Daantje Rots ipv Forbs kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op de reservebank, naast Pavlides, Forbs en Timber.
Bedanktquote:
Het was PSVCL.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Welke debiel post z'n eigen fantasieteam met één Feyenoorder nou in het Feyenoordtopic
Dit is niet mijn schuld.
Forbs erbij gezet om ajacied GGMM te banteren. Was lastig kiezen tussen Forbs,Sutalo,Gaaie, Forbs etc.. t zijn allemaal toppersquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je je bait enigszins dragelijk had willen maken, had je beter voor Daantje Rots ipv Forbs kunnen kiezen.
En Forbs dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Forbs erbij gezet om ajacied GGMM te banteren. Was lastig kiezen tussen Forbs,Sutalo,Gaaie, Forbs etc.. t zijn allemaal toppers
Kan je deze troep niet op je twitteraccount houden ofzo? Wellicht vind je daar medestandersquote:
In dit topic? Sowieso geen warm bad.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Anders kom je hier nooit weer oke?
Wij gaan bij 1908.nl niets plaatsen, tot er iets concreet wordt en wij horen daar wat over. Die wijze ging bij Slot zijn komst (en ook Advocaat) goed en proberen we te herhalen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
De laatste (serieuze) buitenlandse trainer bij Feyenoord is 44 jaar geleden. Van Bommel kan wel eens vrij komen, dan staat hij vrijwel zeker op een lijstje ergens bij Feyenoord.
@:ZKA kan er misschien wel een mooi artikel aan wijden. Dat hij van insiders dit en dat heeft vernomen en dat het aannemelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |