SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Alzheimergenotquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb de wk finale van 1974 ook meegemaakt...
die parkeerjaarkaart...quote:
Dat zou een hoop verklaren. Die act van m ‘m is al vrij sneu, maar voor een boomer is het helemaal droevig.quote:
Stukje psychose (permanent) met een lichte hersenbeschadiging vermoed ik.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren. Die act van m ‘m is al vrij sneu, maar voor een boomer is het helemaal droevig.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Stukje psychose (permanent) met een lichte hersenbeschadiging vermoed ik.
hahahahaha lachenquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren. Die act van m ‘m is al vrij sneu, maar voor een boomer is het helemaal droevig.
Gaat het hier nou weer over @ZKAquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Stukje psychose (permanent) met een lichte hersenbeschadiging vermoed ik.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb de wk finale van 1974 ook meegemaakt...
mijn hersencelletjes werken nog altijd beter dan die van jou vriendquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:31 schreef Bombvis het volgende:
Is Klaas nou de alterego van tong? Stukje schizofreniegenot
Wel een heerlijk potje om te zienquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:46 schreef hhh38 het volgende:
Wij zetten voorzichtig een streep door McKenna
@:GurneyIsBestOke
Erg mooiquote:Wieffer ziet EK in gevaar komen
Feyenoord dreigt Mats Wieffer langere tijd te moeten missen. Dat is de uitkomst uit nadere medische onderzoeken, nadat de middenvelder daags voor de TOTO KNVB Bekerfinale tegen N.E.C. Nijmegen geblesseerd het trainingsveld verliet.
Het lijkt einde seizoen te zijn voor Wieffer, die zoals vanaf het begin af aan gemeld kampt met een blessure aan het bovenbeen. Op zondag 16 juni trapt het Nederlands Elftal het Europees kampioenschap in Duitsland af tegen Polen, maar die wedstrijd lijkt nagenoeg zeker in gevaar te komen voor Wieffer.
Voor zijn kwetsuur staat namelijk zo'n acht weken. Daarbij is het optrainen en het wedstrijdfit raken nog niet meegerekend. Elk nadeel heeft zijn voordeel, ook voor Feyenoord: door de blessure kan Wieffer in de komende weken nog even geen uitgaande transfer maken. Hij ligt tot medio 2027 vast in Rotterdam.
Hoezo mooi? De kans dat Wieffer vertrekt is erg groot, ook zonder EK. Dan kan die beter naar het EK gaan en dan daar een goed toernooi draaien, levert hij gewoon meer geld op.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ze dan toch geblesseerd moeten raken dan nu maar.
Of je gunt het hem gewoon, wat is dit voor onzin.quote:
Scheelt weer een Kuckeluktsju in dit topic.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah jammer, dan kunnen we niet tijdens het EK bij ieder minder passje van Wieffer doen alsof ie er helemaal niks van kan
@:fetx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |