Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Deden ze bij mijn schoonouders altijd, bord goed leegschrappen en dan toetje er opquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan: Vla of yoghurt in je bord waar je net je AGV hebt gegeten.
ALs je het niet goed leeg geschaapt had dan gebeurde het wel eens dat de vla naar aardappels smaakte
Maar heb het nooit vies gevonden of zo
In je maag komt ook alles samen en raakt het elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had als TT: Eet gewoontjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ikquote:
AVG en vla op een bord!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar jij ging door het slotje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gefeliciteerd met de overwinningquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maakt hier niets uit, daarom kan ik wel een andere tt hebbenquote:Jij had ook geen laatste post
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij geen duizend punten had gekund maar was hier weinig afgelopen weekend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn dingen gedaan
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ja mijn dingen heb je niet gedaanquote:
Hou je niet van vogels?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb je voor vogels?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nope, suffe beesten en een heel karwei elke keer om ze te voeren en water te geven.quote:
Ik ga ook voor de katten maar daar krijg je in ieder geval nog een knuffel voor terug.![]()
Ik heb geen vogels.quote:
Mijn moeder en haar vriend overwinteren in Spanje, dan doe ik de vogels en de katten voor ze.
Het zijn in ieder geval kanari's en putters en nog iets wat ik niet weet.![]()
![]()
O zo grote kooi dan?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, suffe beesten en een heel karwei elke keer om ze te voeren en water te geven.
Ik ga ook voor de katten maar daar krijg je in ieder geval nog een knuffel voor terug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 kooienquote:![]()
Door heel het huis en ik voel me daar heel verantwoordelijk dus krijg veel last van dwang. Dan weet ik weer niet of ik de deur heb dicht gedaan en moet ik weer terug controleren en zo.![]()
![]()
A wat naar. Waarom geef je dan niet gewoon aan dat je het niet wilt doen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
5 kooien![]()
Door heel het huis en ik voel me daar heel verantwoordelijk dus krijg veel last van dwang. Dan weet ik weer niet of ik de deur heb dicht gedaan en moet ik weer terug controleren en zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Best raar dat je zoveel huisdieren hebt, maar wel elk jaar gaat overwinteren zonder huisdieren. Dan ga je zelf genieten maar je schuift de verzorging van jouw keuzes in iemand anders zijn schoenenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Omdat er niemand anders is om het te doen. Maar heb al aangegeven dat ik de katten nog wel wil doen maar de vogels niet. Dan brengt hij ze maar naar een pension of iets als dat bestaat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A wat naar. Waarom geef je dan niet gewoon aan dat je het niet wilt doen?![]()
Naja ze doen ook wel veel voor mij hoor. Dus wat dat betreft had ik het nog wel willen doen als ik die vervelende dwangklachten niet had gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Best raar dat je zoveel huisdieren hebt, maar wel elk jaar gaat overwinteren zonder huisdieren. Dan ga je zelf genieten maar je schuift de verzorging van jouw keuzes in iemand anders zijn schoenen![]()
Ja als het zo last is voor je. Wel goed dat je het aangegeven hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat er niemand anders is om het te doen. Maar heb al aangegeven dat ik de katten nog wel wil doen maar de vogels niet. Dan brengt hij ze maar naar een pension of iets als dat bestaat.
Die laat ik aan jou overquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Birdiesquote:![]()
Ze geven je er een mooi lied voor terug
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dank u Heer Mikey.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verdient.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schijtlijster.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu weer in dit hok zit met mooi weer wel jammer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn appartementThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb vandaag de concentratie van een visstickTrotste mama van Ambar
Ga je toch even een wandeling maken of fietsenquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag de concentratie van een visstick“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3594 / +39 / +20 / 4401 / 5685
2. kree / 1258 / +0 / +0 / 2981 / 3791
3. AardappelSchotel / 1145 / +22 / +7 / 3072 / 3665
4. Dr.Mikey / 977 / +24 / +86 / 1002 / 1366
5. drakin / 825 / +142 / +23 / 1822 / 2154
6. HappyCharly / 775 / +112 / +11 / 2548 / 2898
7. KillemWieft / 755 / +45 / +82 / 352 / 624
8. Lovely / 699 / +13 / +9 / 2272 / 2730
9. Superbadeendje / 679 / +22 / +2 / 1438 / 1856
10. Monsterkoekie / 675 / +0 / +0 / 2570 / 2856
11. MizzezAmy / 662 / +11 / +8 / 1914 / 2414
12. devzero / 638 / +0 / +0 / 858 / 1132
13. JustinK / 552 / +0 / +0 / 1982 / 2264
14. aloa / 542 / +37 / +0 / 1995 / 2278
15. hemarookworst / 509 / +0 / +0 / 1027 / 1341
16. Rob / 460 / +16 / +59 / 674 / 856
17. ieniminimuis / 453 / +13 / +16 / 1483 / 1777
18. DerRabbit / 365 / +0 / +2 / 727 / 863
19. Bally-b / 340 / +7 / +1 / 558 / 712
20. Mickytjuh / 331 / +2 / +18 / 575 / 733SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Straks wel fietsenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook gewoon te weinig geslapen hoorTrotste mama van Ambar
Mogelijk naar de hema om de hoekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je toch even een wandeling maken of fietsen
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ga je toch even een wandeling maken of fietsen![]()
![]()
Nee frans balkon en een gedeelde parkeerplaatsquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je geen balkon of tuintje waar je nu woont?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hmm nee dat schiet niet op met zo'n nepbalkonquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee frans balkon en een gedeelde parkeerplaats
Smile, it's free therapy.![]()
Frans balkon is wel een duur woord voor er is een hekje voor het raam geplaatstTrotste mama van Ambar
Heb je wat leuks te vertellen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil je een foto opsturen? Dan vraag ik Paul ook. Kan ik daarna deze vraag beantwoorden.quote:Trotste mama van Ambar
Wat lovvy-dovviequote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ken geen enkele 'goede' Paul, ik weet bijna zeker dat die niet bestaan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
Wel een Paul een minder leuke ook maar daar lijk je niet op Schoteltje![]()
ken er nog 1 ex van iemand, een vreemdganger. Veder kom ik niet met Paul mensen die ik ken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele 'goede' Paul, ik weet bijna zeker dat die niet bestaan.Smile, it's free therapy.![]()
Paul Elstak Jonguuuh.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele 'goede' Paul, ik weet bijna zeker dat die niet bestaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee had al ergens mooi kunnen zitten maar zelf verkeerd aangepakt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm nee dat schiet niet op met zo'n nepbalkonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm dat is balen!quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee had al ergens mooi kunnen zitten maar zelf verkeerd aangepakt.
Hoop dat je nog een kans krijgt!Smile, it's free therapy.![]()
Ik ken een Paul die vieze kinks hadquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ken er nog 1 ex van iemand, een vreemdganger. Veder kom ik niet met Paul mensen die ik ken.![]()
![]()
Oehhhhquote:
Dat lijkt me lekkerEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
kinks heb ik niks meequote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ken een Paul die vieze kinks had![]()
die vreemdganger had ook gekke kinks![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Kom je ergens binnen, wordt je ineens gegolden showeredquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kinks heb ik niks mee![]()
die vreemdganger had ook gekke kinks![]()
![]()
![]()
Getver!quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kom je ergens binnen, wordt je ineens gegolden showeredSmile, it's free therapy.![]()
Die is hier niet meer toch?quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ken een Paul die vieze kinks had“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zon schijnt hier goed veel mensen buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Jij weet dat weer Ouwe Dibbes.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ken een Paul die vieze kinks hadquote:quote:quote:Ik zei : hoi schattennnnnnnnquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bolkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heer Bally.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:36 schreef Bally-b het volgende:
Lekkerbekjes op en weer rijden naar huus
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Natuurlijk, hier is een woordgrap voor je:
Wat is het favoriete lied van een boek? Een cover!
Ik hoop dat je ervan hebt genoten! Als je nog meer woordgrappen wilt, laat het me weten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jawohl!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Mijn vriendin vertelde dat ze zwanger was, maar de gynaecoloog.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Natuurlijk, hier is een woordgrap voor je:
Wat is het favoriete lied van een boek? Een cover!
Ik hoop dat je ervan hebt genoten! Als je nog meer woordgrappen wilt, laat het me weten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bolkI'm surrounded by morons!
![]()
Het zal mij benieuwen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo makkelijk kom je niet van me afquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging mij bijna zorgen maken.![]()
![]()
Let je deze keer wel op dat je het niet laat aanbranden?quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is dit een uitdaging of een dreigement?quote:
Trotste mama van Ambar
Hoezo ik laat nooit iets aanbrandenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Let je deze keer wel op dat je het niet laat aanbranden= ±~![]()
![]()
Ik denk eten, maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat gaat er gekookt worden?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Spaghetti met saus verse groenten en balletjesquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat gaat er gekookt worden?![]()
Wie heeft er dan afgelopen weekend alles laten aanbranden in het tuinhuisje?quote:![]()
SBE.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft er dan afgelopen weekend alles laten aanbranden in het tuinhuisje?
Aan dreigen doen we niet, eerder een uitdaging dusquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging of een dreigement?![]()
![]()
Ohja eten, dat moet ik straks ook nog bedenken na de andere boodschappen uit de stad.
Tevens nog steeds geen elastiekTrotste mama van Ambar
Die mag al een hele tijd niet meer in de keuken komen sinds het gehakballen incident!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was er van het weekend iets in het tuinhuisje?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft er dan afgelopen weekend alles laten aanbranden in het tuinhuisje?![]()
waarom was ik niet uitgenodigd?
Trotste mama van Ambar
I don't ik was er niet toen..quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft er dan afgelopen weekend alles laten aanbranden in het tuinhuisje?![]()
![]()
![]()
Ik heb geloof ik nog wel ergens bretels liggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja eten, dat moet ik straks ook nog bedenken na de andere boodschappen uit de stad.
Tevens nog steeds geen elastiek![]()
Er is ieder weekend iets te doen in het tuinhuisjequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was er van het weekend iets in het tuinhuisje?waarom was ik niet uitgenodigd?
Ik was in slaap gevallen en opeens een brandlucht.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mag al een hele tijd niet meer in de keuken komen sinds het gehakballen incident!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ieder weekend vind ik dan weer iets te veel en te vaak om dat ieder weekend af te zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is ieder weekend iets te doen in het tuinhuisjeTrotste mama van Ambar
Ik wilquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Spaghetti met saus verse groenten en balletjes![]()
![]()
Valt niet tegen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Aardig aangebodenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog wel ergens bretels liggen.
Er is morgen markt hier dus vast ook wel iets van elastiek.Trotste mama van Ambar
Was het alleen maar die brandlucht geweest dan viel het nog allemaal heel erg meequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen en opeens een brandlucht.![]()
Maar daarvoor moet ik eerst langs de Hema en KruidvatTrotste mama van Ambar
Moeders kooktquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Of zelf maken, of heb je al wat op het menu staan?![]()
![]()
Shirtje gescoord.
Ik ga een lange reistocht naar huis starten met allerlei side quests. Ik zie jullie over een uurtje of 2
Trotste mama van Ambar
Met jus?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze ga ik doorsturen naar mijn vriendin die heeft net een nieuwe airfryerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welke Mikey?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze ga ik doorsturen naar mijn vriendin die heeft net een nieuwe airfryer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aifryer,quote:![]()
Een dubbelequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo, de werkdag zit er weer op, nu eens eventjes naar de supermarkt, op zoek naar voedsel.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Kijk Mikey punten pakken dan.
Heer Justinquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meneer Fruit met de overwinning in april![]()
![]()
Dank u.
Dank je lieve Koekie.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:17 schreef devzero het volgende:
Oh, JustinK! Ik had je niet herkend, dank je voor die DM![]()
Hey dev, was idd al zo lang geleden![]()
![]()
Alles goed?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Hey dev, was idd al zo lang geleden![]()
Dat kan niet, want dat ben ik alquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent, maar koekie is toch wel een van de leukere users hier.Woeehoee
![]()
"een van de leukere". Ik zei niet "leukste"quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat ben ik alWoeehoee
![]()
![]()
* Lovely doet haar lenzen even beter inquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
"een van de leukere". Ik zei niet "leukste"![]()
Heel fijn stofje ook.Staat ook leuk bij mijn nieuwe vest.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent, maar koekie is toch wel een van de leukere users hier.![]()
![]()
Wat voor vest?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel fijn stofje ook.Staat ook leuk bij mijn nieuwe vest.![]()
![]()
Ook druk. Zomer semester begint binnenkort en kennelijk zijn er diverse professoren die van onze systemen gebruik willen maken voor hun klassenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja beetje druk de laatste tijd, maar verder goed hoor. Met jou?![]()
Het is eigenlijk meer een blazer/overcoat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ok..quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer een blazer/overcoat.![]()
![]()
Toch nog op duizend?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij staat. Morgen komt de electricien nog wat doen, en donderdag komt de schilderquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus nog een verrassing
Zijn ze al een beetje ver met de keuken?![]()
Gefeliciteerd met de winst FF!quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer een blazer/overcoat.![]()
![]()
Dan is t voor weekend dus al klaar, kan je dan lekker kokenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij staat. Morgen komt de electricien nog wat doen, en donderdag komt de schilder![]()
![]()
Wij hebben zo ovenschotelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgenavond al lekker kokenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is t voor weekend dus al klaar, kan je dan lekker koken![]()
![]()
Tussen juh billuh?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een drie gangen diner?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Morgenavond al lekker koken![]()
![]()
Je mag de mijne hebben, ik drink geen alcohol.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank u Majesteit.[ afbeelding ]
Biertje?![]()
![]()
Over 3 dagen is onze Mario weer terug.
Was hij op vakantie?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
Over 3 dagen is onze Mario weer terug.![]()
Een hele maand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ojeequote:Op dinsdag 30 april 2024 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is wel lief, ik jou wel tweequote:Op dinsdag 30 april 2024 17:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tss, ik zou jou gewoon een mars ijsje geven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
Gib mario punt![]()
Hans Teeuwen dingetje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Ik heb nog 2 pakken liggen.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
![]()
Tis hoog tijd dat de schaal weer eens naar Eindhoven komt anders hoorquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel de verkeerde club dit jaar maat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ksst, ga eens naar de keuken.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Heb je mijn gedicht al gezien?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ksst, ga eens naar de keuken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook split ijsjes.quote:
Wtf is ditquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ksst, ga eens naar de keuken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij is dronken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had zin om even te narren.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De grote liefde van Charlie is natuurlijk Nick Sanders. Ze kunnen niet mét en niet zonder elkaar. Ze reizen stiekem naar Las Vegas en trouwen daar. Later trouwen ze in Nederland nog een keer. Als Charlie een miskraam krijgt scheidt Nick van haar. Ze komen echter weer bij elkaar en trouwen weer. Ze krijgen samen een zoon Valentijn, maar ze scheiden toch weer. Een aantal jaren later komen ze weer bij elkaar en vertrekken als gezinnetje naar het buitenland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Drakin is HSP en trekt zich dit heel erg aan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had zin om even te narren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Harry potter ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GTST?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die oude afleveringen staan hier op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tell me something girl....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SmuldoradoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo etenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga maar de keuken en haal ijs voor mequote:Op dinsdag 30 april 2024 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had zin om even te narren.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
OvenschotelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben booswoest en wil een ijsjequote:Op dinsdag 30 april 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drakin is HSP en trekt zich dit heel erg aan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BoemkoolDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Met granaatappelsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ToktokDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
RijstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen fietsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MaximThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zalm met aubergine, ui, tomaat, kruiden en dan pasta of rijst uit kiezen.
Kan beide.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb ik van een facebookgroep weg: https://www.facebook.com/(...)ink/1375942523118074 staan vaak wel leuke dingen tussen voor weinig geld.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze ga ik doorsturen naar mijn vriendin die heeft net een nieuwe airfryerIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedankt voor de til wij gaan de rolletjes dit weekend maken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik van een facebookgroep weg: https://www.facebook.com/(...)ink/1375942523118074 staan vaak wel leuke dingen tussen voor weinig geld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: