Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Deden ze bij mijn schoonouders altijd, bord goed leegschrappen en dan toetje er opquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan: Vla of yoghurt in je bord waar je net je AGV hebt gegeten.
ALs je het niet goed leeg geschaapt had dan gebeurde het wel eens dat de vla naar aardappels smaakte
Maar heb het nooit vies gevonden of zo
In je maag komt ook alles samen en raakt het elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had als TT: Eet gewoontjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ikquote:
AVG en vla op een bord!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar jij ging door het slotje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gefeliciteerd met de overwinningquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maakt hier niets uit, daarom kan ik wel een andere tt hebbenquote:Jij had ook geen laatste post
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij geen duizend punten had gekund maar was hier weinig afgelopen weekend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn dingen gedaan
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ja mijn dingen heb je niet gedaanquote:
Hou je niet van vogels?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb je voor vogels?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nope, suffe beesten en een heel karwei elke keer om ze te voeren en water te geven.quote:
Ik ga ook voor de katten maar daar krijg je in ieder geval nog een knuffel voor terug.![]()
Ik heb geen vogels.quote:
Mijn moeder en haar vriend overwinteren in Spanje, dan doe ik de vogels en de katten voor ze.
Het zijn in ieder geval kanari's en putters en nog iets wat ik niet weet.![]()
![]()
O zo grote kooi dan?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, suffe beesten en een heel karwei elke keer om ze te voeren en water te geven.
Ik ga ook voor de katten maar daar krijg je in ieder geval nog een knuffel voor terug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 kooienquote:![]()
Door heel het huis en ik voel me daar heel verantwoordelijk dus krijg veel last van dwang. Dan weet ik weer niet of ik de deur heb dicht gedaan en moet ik weer terug controleren en zo.![]()
![]()
A wat naar. Waarom geef je dan niet gewoon aan dat je het niet wilt doen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
5 kooien![]()
Door heel het huis en ik voel me daar heel verantwoordelijk dus krijg veel last van dwang. Dan weet ik weer niet of ik de deur heb dicht gedaan en moet ik weer terug controleren en zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Best raar dat je zoveel huisdieren hebt, maar wel elk jaar gaat overwinteren zonder huisdieren. Dan ga je zelf genieten maar je schuift de verzorging van jouw keuzes in iemand anders zijn schoenenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Omdat er niemand anders is om het te doen. Maar heb al aangegeven dat ik de katten nog wel wil doen maar de vogels niet. Dan brengt hij ze maar naar een pension of iets als dat bestaat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A wat naar. Waarom geef je dan niet gewoon aan dat je het niet wilt doen?![]()
Naja ze doen ook wel veel voor mij hoor. Dus wat dat betreft had ik het nog wel willen doen als ik die vervelende dwangklachten niet had gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Best raar dat je zoveel huisdieren hebt, maar wel elk jaar gaat overwinteren zonder huisdieren. Dan ga je zelf genieten maar je schuift de verzorging van jouw keuzes in iemand anders zijn schoenen![]()
Ja als het zo last is voor je. Wel goed dat je het aangegeven hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat er niemand anders is om het te doen. Maar heb al aangegeven dat ik de katten nog wel wil doen maar de vogels niet. Dan brengt hij ze maar naar een pension of iets als dat bestaat.
Die laat ik aan jou overquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Birdiesquote:![]()
Ze geven je er een mooi lied voor terug
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dank u Heer Mikey.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verdient.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schijtlijster.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu weer in dit hok zit met mooi weer wel jammer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn appartementThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb vandaag de concentratie van een visstickTrotste mama van Ambar
Ga je toch even een wandeling maken of fietsenquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag de concentratie van een visstick“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3594 / +39 / +20 / 4401 / 5685
2. kree / 1258 / +0 / +0 / 2981 / 3791
3. AardappelSchotel / 1145 / +22 / +7 / 3072 / 3665
4. Dr.Mikey / 977 / +24 / +86 / 1002 / 1366
5. drakin / 825 / +142 / +23 / 1822 / 2154
6. HappyCharly / 775 / +112 / +11 / 2548 / 2898
7. KillemWieft / 755 / +45 / +82 / 352 / 624
8. Lovely / 699 / +13 / +9 / 2272 / 2730
9. Superbadeendje / 679 / +22 / +2 / 1438 / 1856
10. Monsterkoekie / 675 / +0 / +0 / 2570 / 2856
11. MizzezAmy / 662 / +11 / +8 / 1914 / 2414
12. devzero / 638 / +0 / +0 / 858 / 1132
13. JustinK / 552 / +0 / +0 / 1982 / 2264
14. aloa / 542 / +37 / +0 / 1995 / 2278
15. hemarookworst / 509 / +0 / +0 / 1027 / 1341
16. Rob / 460 / +16 / +59 / 674 / 856
17. ieniminimuis / 453 / +13 / +16 / 1483 / 1777
18. DerRabbit / 365 / +0 / +2 / 727 / 863
19. Bally-b / 340 / +7 / +1 / 558 / 712
20. Mickytjuh / 331 / +2 / +18 / 575 / 733SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Straks wel fietsenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook gewoon te weinig geslapen hoorTrotste mama van Ambar
Mogelijk naar de hema om de hoekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je toch even een wandeling maken of fietsen
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ga je toch even een wandeling maken of fietsen![]()
![]()
Nee frans balkon en een gedeelde parkeerplaatsquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je geen balkon of tuintje waar je nu woont?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hmm nee dat schiet niet op met zo'n nepbalkonquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee frans balkon en een gedeelde parkeerplaats
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: