Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Te laat Rob!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik had een andere titelquote:Rob zit er al klaar voor.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zat niet op te letten.. Ik keek naar live beelden centraal station hoeveel oranje er te zien wasquote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En denken mij te zien in geel terwijl ik gewoon achter je op de bank zitquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:33 schreef Rob het volgende:
[..]
ik zat niet op te letten.. Ik keek naar live beelden centraal station hoeveel oranje er te zien was
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ben er eigenlijk wel voor om en Koningsdag en Koninginnedag te vieren..
Beatrix heeft bij de abdicatie van Juliana immers gezegd dat 30 april Koninginnedag zou blijven.. Maxima is koningin dus twee feestjes hebben we wel recht op volgens mij![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
En denken mij te zien in geel terwijl ik gewoon achter je op de bank zit![]()
![]()
wel redelijk tijdloos GorillazEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
zo lekker dit nummerquote:
en dan keihard
en meezingenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo lekker dit nummer
en dan keihard
en meezingen
♡♡♡♡![]()
Grijzebotjesmevrouwquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo lekker dit nummer
en dan keihard
en meezingen
♡♡♡♡![]()
quote:
♡♡♡♡![]()
LiefffOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zit nu mee te zingenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ok uit bed.... Wat doe ik aan..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja maar alle broeken zitten in de wasquote:Heb ik niet...quote:
Stom eigenlijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hoe warm is het daar?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar alle broeken zitten in de was
[..]
Heb ik niet...
Stom eigenlijkEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ohh ik dacht alquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:46 schreef Rob het volgende:
[..]
om vergis toeristen in het oranje voor koninginnendag te spotten♡♡♡♡![]()
Jurkje?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar alle broeken zitten in de was
[..]
Heb ik niet...
Stom eigenlijk♡♡♡♡![]()
Ik ben thuis, in bed is het lekker warmquote:Ja ik ben bang dat dat de enige optie isquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb vochtige oogjes.
Beelden uit het philipsstadionOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Morgen weer broekenquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben thuis, in bed is het lekker warm
[..]
Ja ik ben bang dat dat de enige optie is
♡♡♡♡![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
HoiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hoe heten Tokkies dan voordat de Tokkies er waren dan?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nergens zin in vandaagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb ook nergens zin in.ben er klaar mee. Lig primaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vind t wel beetje zielig voor zequote:Op dinsdag 30 april 2024 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe heten Tokkies dan voordat de Tokkies er waren dan?♡♡♡♡![]()
Maar ik moet wel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik moet mezelf dwingenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
je moet belasting betalenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Wappie taal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar al ik niks doe zijn er gevolgen.
Dus moet welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat heb ik dit kwartaal alweer gedaanquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb dus wel dorstOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eerst koffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee hoor, ik heb paar duizend euro betaald en ben nu autonoom. Ik heb geen contract meer met Nederland b.v.quote:Trotste mama van Ambar
Heb je al je geboorte trust opgeëist?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb paar duizend euro betaald en ben nu autonoom. Ik heb geen contract meer met Nederland b.v.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die hebben mijn ouders dus al opgemaaktquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je al je geboorte trust opgeëist?
Trotste mama van Ambar
Ik zit nu nog ff met de Bolkes (quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb paar duizend euro betaald en ben nu autonoom. Ik heb geen contract meer met Nederland b.v.+
) om tafel voor een bolkrijm voor @FreshFruit maar daarna ga ik even mijn geboortetrust claimen bij de overheid en word ik ook autonoom.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik summon een demon die mij drinken komt brengenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 3,5 dagen
Nog 7 dagen
Nog 10 dagen♡♡♡♡![]()
Nog 1 dagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wel filmen hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit nu nog ff met de Bolkes (+
) om tafel voor een bolkrijm voor @:FreshFruit maar daarna ga ik even mijn geboortetrust claimen bij de overheid en word ik ook autonoom.
Verstandige keuze wel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
) om tafel voor een bolkrijm voor @:FreshFruit maar daarna ga ik even mijn geboortetrust claimen bij de overheid en word ik ook autonoom.
Trotste mama van Ambar
Kleine rijm voor DTS-legende @FreshFruit van de Bolkes:
:"In de maand april!"
:"Zei een bekende: ik wil!"
:"De orde der dingen werd hersteld!"
:"Er won iemand uit het veteranenveld!"
:"Zo'n erelijst wordt niet vaak gezien!"
:"Hij won er wel een stuk of tien!"
:"Voor deze prestatie krijgt hij als beloning!"
:"Een hele grote BOLK-kroning!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE 10E TITEL @FreshFruit !!1!! MOOO! MOOO, MOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJIIIIILP!!! TJIIIIIIIIIIILLUUUUUUUUUP!!1!!!!!!!1!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Donderdag vliegen. Ik haat vliegen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de 3 V's
Vakantie
Verjaardag
VliegenWe zitten nog in een Boeing ook!
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kleine rijm voor DTS-legende @:FreshFruit van de Bolkes:
+
:"GEFELICITEERD MET JE 10E TITEL @:FreshFruit !!1!! MOOO! MOOO, MOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJIIIIILP!!! TJIIIIIIIIIIILLUUUUUUUUUP!!1!!!!!!!1!
![]()
Vreedom!quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de 3 V's
Vakantie
Verjaardag
Vliegen♡♡♡♡![]()
Ik volgens mij ook. Een boeing dreamlinerquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Donderdag vliegen. Ik haat vliegen.We zitten nog in een Boeing ook!
Trotste mama van Ambar
Geweldig weer !quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kleine rijm voor DTS-legende @:FreshFruit van de Bolkes:
+
:"GEFELICITEERD MET JE 10E TITEL @:FreshFruit !!1!! MOOO! MOOO, MOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJIIIIILP!!! TJIIIIIIIIIIILLUUUUUUUUUP!!1!!!!!!!1!
♡♡♡♡![]()
Voor de gemoedsrust nog even googlen hoeveel 'total hull losses' er met dat type geweest zijn voordat je instapt hè.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook. Een boeing dreamliner"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goedemorgen meneerquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goedemorgen, Schone dame uit het Noorden![]()
![]()
Oh nee totaal niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de gemoedsrust nog even googlen hoeveel 'total hull losses' er met dat type geweest zijn voordat je instapt hè.
Wel even geregeld dat mijn familie 5000 euro krijgen als ik wel overlijdt op mijn vakantie.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de gemoedsrust nog even googlen hoeveel 'total hull losses' er met dat type geweest zijn voordat je instapt hè.
♡♡♡♡![]()
Ik lig nog steedsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee totaal niet.
Wel even geregeld dat mijn familie 5000 euro krijgen als ik wel overlijdt op mijn vakantie.
♡♡♡♡![]()
Ok dorstig ookOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heer Schotel.quote:
Thanks HCOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Damn cuteOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja mooi.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn schattig toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die ziet er uit als baby poepOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is dat niet gewoon olijfkleur?
Ik zal maar niet zeggen hoe ik olijven vind smaken
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Volgens iemand anders worden opvallende koffers eerder gestolen?Trotste mama van Ambar
Ik heb een fel oranje, nog geen problemen mee gehad. Ik heb er wel eeb smarttag inquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens iemand anders worden opvallende koffers eerder gestolen?![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn schattig toch?
♡♡♡♡![]()
Ik heb ook een grote rugzak van 70 liter met flightbag, maar ik heb geen zin om daar mee rond te lopen eigenlijk. En hij wordt oud.Trotste mama van Ambar
die zijn heerlijkquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zal maar niet zeggen hoe ik olijven vind smaken
Smile, it's free therapy.![]()
Heel goorquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zal maar niet zeggen hoe ik olijven vind smaken![]()
![]()
quote:
Maar ben wel aan het oefenen ermee, ze worden steeds een beetje minder ergOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Gemiddeld elke 7 jaar veranderd je smaak.....quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ben wel aan het oefenen ermee, ze worden steeds een beetje minder erg![]()
Kan zijn dat je ze toch een keer lekker gaat vinden.Smile, it's free therapy.![]()
gatver die eet ik niet vanwege wat er nog extra inzit.. vind ze wel lekker maar eet ze daardoor niet meerSmile, it's free therapy.![]()
Niet te verwarren met vijgen waar zeker weten een insectje inzitTrotste mama van Ambar
Beestjesquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
gatver die eet ik niet vanwege wat er nog extra inzit.. vind ze wel lekker maar eet ze daardoor niet meer![]()
![]()
quote:![]()
![]()
en heb die best veel gegeten op vakanties of thuis met wat roomkaas erin
Smile, it's free therapy.![]()
Heb ze een keer geprobeerd op een verjaardagquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
en heb die best veel gegeten op vakanties of thuis met wat roomkaas erin![]()
Zat er ook roomkaas in? of gewoon zonder iets erin?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ze een keer geprobeerd op een verjaardagSmile, it's free therapy.![]()
Volgens mij met roomkaasquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zat er ook roomkaas in? of gewoon zonder iets erin?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er is koffie
Hier ook!quote:![]()
Helleu BITCHESSSS!
* Sally heeft lekkere Peeze cappuccino van het werk!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
En olijven zijn lekker...![]()
Groene, zwarte, kalamata...![]()
Jaaaaquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:00 schreef Sally het volgende:
En olijven zijn lekker...![]()
Groene, zwarte, kalamata...![]()
![]()
![]()
![]()
Goedusmiddags SallySmile, it's free therapy.![]()
Deze is besteldquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn schattig toch?
Trotste mama van Ambar
Ekt een muizekleurtie!quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn schattig toch?![]()
Bolk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
@Allenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey birdiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dot,quote:
Ding 1 gedaan. 10 minuten voor ding 2Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wazzup?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolkmeisje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Melk is goed voor elk...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had even een kleding issuequote:
Vest wat ik had gekocht had ik aan. Maar de T-shirt er onder was niet zo, dus twijfel of ik die vest wel ga houden![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima Hoogheid,en met u?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen was je nog een kleine Greysie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom doe je dan het vest weg? Kna je toch ook ander t-shirt onder doen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had even een kleding issue
Vest wat ik had gekocht had ik aan. Maar de T-shirt er onder was niet zo, dus twijfel of ik die vest wel ga houdenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Of een mooie witte blouse.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom doe je dan het vest weg? Kna je toch ook ander t-shirt onder doen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoiets?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het is ook niet echt een vest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Na maanden van afwezigheid, waren de bolkers ineens hun puntjuhs kwijtquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Freshfruit was weer in town en bolkte wat af
Znder slag maar met heel veel stoot, kwam zijn ware bolkaard weer boof
Zonder spijt, en met veel beleid bolkte hij zich weer een weg naar boven
Daar gaat hij voor de zoveelste keer als een echt bolkheerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van @Lovely.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, hebben we het nou over een kledingstuk van jou? Of van @:Lovely ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heeft al n mooi gedicht gepostquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na maanden van afwezigheid, waren de bolkers ineens hun puntjuhs kwijt
Freshfruit was weer in town en bolkte wat af
Znder slag maar met heel veel stoot, kwam zijn ware bolkaard weer boof
Zonder spijt, en met veel beleid bolkte hij zich weer een weg naar boven
Daar gaat hij voor de zoveelste keer als een echt bolkheer
♡♡♡♡![]()
Hey FFquote:
Dank voor je gedicht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Graag gedaanquote:![]()
Gefeliciteerd![]()
Het is meer een soort overcoat,maar wel heel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb niet echt een T-shirt voor er onder, dus ik neem hem wel mee naar de winkel waar ik het gekocht heb.. kijken of zij weten wat er leuk onder staatquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom doe je dan het vest weg? Kna je toch ook ander t-shirt onder doen?![]()
Sta ik op negeer of zo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was ook niet bedoeld om @Grrrrrrrr te overtreffenquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
Het is meer een soort overcoat,maar wel heel leuk.![]()
Gewoon zomaar voor de leuk voor jouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar ben je dan ik zie je nietquote:
Haske lief,ik maak ook vaak gedichtjes voor @mailyquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld om @:Grrrrrrrr te overtreffen![]()
Gewoon zomaar voor de leuk voor jou“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik google welquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, hebben we het nou over een kledingstuk van jou? Of van @:Lovely ?
https://www.zalando.nl/jd(...)&opc=2211&mpp=google|v1||pla-18283950120||9103917||g|m||160850793531||pla|JY121G03F-B11000M000|18283950120|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIzZLdn-HphQMVHpWDBx2kSQCMEAQYFCABEgKUpvD_BwE![]()
quote:
Hoe weet jij nou wat @Lovely heeft dan?quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
Het is meer een soort overcoat,maar wel heel leuk.
Pics gezien?
Maar die is geen winnaar, jij welquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haske lief,ik maak ook vaak gedichtjes voor @:maily
quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat @:Lovely heeft dan?
Pics gezien?
Deze pagina is uit de mode geraaktquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik google wel
https://www.zalando.nl/jd(...)&opc=2211&mpp=google|v1||pla-18283950120||9103917||g|m||160850793531||pla|JY121G03F-B11000M000|18283950120|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIzZLdn-HphQMVHpWDBx2kSQCMEAQYFCABEgKUpvD_BwEOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lunchgenot met een pizzabroodje en een italiaanse mini saladeTrotste mama van Ambar
Oh, doet wel met aanklikken LxDquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lekker, ik heb bet een broodje american filet met uitje opquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Lunchgenot met een pizzabroodje en een italiaanse mini saladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een goed idee.Heb ik ook nog liggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Lunchgenot met een pizzabroodje en een italiaanse mini salade
Doet het wel met aanklikkenquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:48 schreef Lovely het volgende:
Had een plaatje gepost van t weekend dacht ik ofz
Jammiequote:Op dinsdag 30 april 2024 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Lunchgenot met een pizzabroodje en een italiaanse mini salade♡♡♡♡![]()
Dit is niet dezelfde.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:48 schreef Lovely het volgende:
Had een plaatje gepost van t weekend dacht ik ofz“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hm, is otch een soort jas? ipv vestquote:
Of meer blazerOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Echt niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blazer vestquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, is otch een soort jas? ipv vest
Of meer blazer![]()
![]()
En sinds wanneer heeft Zalando een fysieke winkel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We zijn eruit!quote:
Deze ziet er veel mooier uit.Of zou het aan het model liggen Wat het draagt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stel je hebt een gerecht. Bewaar je dan het lekkerst tot het laatst?Trotste mama van Ambar
Wat hier ook leuk bijpast is een Bretons streepje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat scheelt vaak welquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze ziet er veel mooier uit.Of zou het aan het model liggen Wat het draagt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe meer feest voor de kampioen hoe beter!quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld om @:Grrrrrrrr te overtreffen![]()
Gewoon zomaar voor de leuk voor jou![]()
Vaak wel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je hebt een gerecht. Bewaar je dan het lekkerst tot het laatst?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer een mooi gedicht gemaaktquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe meer feest voor de kampioen hoe beter!![]()
![]()
Nee why?quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je hebt een gerecht. Bewaar je dan het lekkerst tot het laatst?♡♡♡♡![]()
Jouwe is altijd topquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe meer feest voor de kampioen hoe beter!![]()
♡♡♡♡![]()
Wel de verkeerde club dit jaar maat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe meer feest voor de kampioen hoe beter!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Omdat de laatste happen het langst blijven hangen?quote:Trotste mama van Ambar
Maar ook koud zijn..quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de laatste happen het langst blijven hangen?♡♡♡♡![]()
ja!quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je hebt een gerecht. Bewaar je dan het lekkerst tot het laatst?![]()
Vaak wel, niet altijd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je hebt een gerecht. Bewaar je dan het lekkerst tot het laatst?![]()
Keuze stressWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja! Zo zijn we ook opgevoed, moesten eerst het vieze eten voordat we het lekkere mochten. Altijd wel grappig, mn zus en ik eten qua volgorde vaak precies hetzelfdequote:Op dinsdag 30 april 2024 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je hebt een gerecht. Bewaar je dan het lekkerst tot het laatst?
Echt? Jeetje..quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja! Zo zijn we ook opgevoed, moesten eerst het vieze eten voordat we het lekkere mochten. Altijd wel grappig, mn zus en ik eten qua volgorde vaak precies hetzelfde♡♡♡♡![]()
En wat doe jij?quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je hebt een gerecht. Bewaar je dan het lekkerst tot het laatst?♡♡♡♡![]()
Bij Soul is het zelfs zo dat de aardappeltjes groente en vlees elkaar niet mogen raken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja! Zo zijn we ook opgevoed, moesten eerst het vieze eten voordat we het lekkere mochten. Altijd wel grappig, mn zus en ik eten qua volgorde vaak precies hetzelfde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WWhy?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Soul is het zelfs zo dat de aardappeltjes groente en vlees elkaar niet mogen raken.♡♡♡♡![]()
Raken mag wel, maar het gaat niet tegelijk op de vork!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Soul is het zelfs zo dat de aardappeltjes groente en vlees elkaar niet mogen raken.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat is toch juist het lekkerst? Alles door elkaar eten?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Raken mag wel, maar het gaat niet tegelijk op de vork!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is toch juist het lekkerst? Alles door elkaar eten?
♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Als het ff kan heb ik het liever ook niet, maar ik heb er geen aversie tegen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Soul is het zelfs zo dat de aardappeltjes groente en vlees elkaar niet mogen raken.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is toch juist het lekkerst? Alles door elkaar eten?
Wel een leuk onderwerp dit.
Thuis ja? In een restaurant eet ik gewoon alles door elkaarquote:Trotste mama van Ambar
Het liefst niet eens op hetzelfde bord.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Soul is het zelfs zo dat de aardappeltjes groente en vlees elkaar niet mogen raken.
Trotste mama van Ambar
Ja aardappels ben ik ook niet zo dol op.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:22 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hapje aardappelen is toch suf zonder de rest? Grappig hoe anders mensen zijn
Jus er doorheen kan op zich nog okee zijn.
Een stamppot is op z'n tijd ook niet verkeerd.
Maar in het algemeen ben ik geen:![]()
![]()
Ik kreeg vroeger eerst vlees op het bord. Dat at ik op, dan deed ik groenten, opeten, dan aardappels, opeten.Trotste mama van Ambar
Koffiedrinker?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja aardappels ben ik ook niet zo dol op.
Jus er doorheen kan op zich nog okee zijn.
Een stamppot is op z'n tijd ook niet verkeerd.
Maar in het algemeen ben ik geen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg vroeger eerst vlees op het bord. Dat at ik op, dan deed ik groenten, opeten, dan aardappels, opeten.
♡♡♡♡![]()
Zo doe ik dat eigenlijk vrij standaard!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg vroeger eerst vlees op het bord. Dat at ik op, dan deed ik groenten, opeten, dan aardappels, opeten.![]()
![]()
En dan ging je ergens anders eten en werd alles op het bord gegooid![]()
Smaakte je groenten ineens naar jus
Trotste mama van Ambar
Deze dan: Vla of yoghurt in je bord waar je net je AGV hebt gegeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik pleur gewoon alles op een bord, alles mag elkaar rakenquote:
9 van de 10 keer prak ik alles door elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat deden oma en opa idd. Als we kwamen eten, kregen we netjes een schaaltjequote:Op dinsdag 30 april 2024 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan: Vla of yoghurt in je bord waar je net je AGV hebt gegeten.Trotste mama van Ambar
Dit dus idd!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Smaakte je groenten ineens naar jus![]()
Dat is toch juist lekkerquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Smaakte je groenten ineens naar jus![]()
![]()
Deden ze bij mijn schoonouders altijd, brood goed leegschrappen en dan toetje er opquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan: Vla of yoghurt in je bord waar je net je AGV hebt gegeten.
ALs je het niet goed leeg geschaapt had dan gebeurde het wel eens dat de vla naar aardappels smaakte
Maar heb het nooit vies gevonden of zo
In je maag komt ook alles samen en raakt het elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: