Morgen weer broekenquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben thuis, in bed is het lekker warm
[..]
Ja ik ben bang dat dat de enige optie is
Vind t wel beetje zielig voor zequote:Op dinsdag 30 april 2024 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe heten Tokkies dan voordat de Tokkies er waren dan?
je moet belasting betalenquote:
quote:
Wappie taal.quote:
Dat heb ik dit kwartaal alweer gedaanquote:
Nee hoor, ik heb paar duizend euro betaald en ben nu autonoom. Ik heb geen contract meer met Nederland b.v.quote:
Heb je al je geboorte trust opgeëist?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb paar duizend euro betaald en ben nu autonoom. Ik heb geen contract meer met Nederland b.v.
Die hebben mijn ouders dus al opgemaaktquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je al je geboorte trust opgeëist?
Ik zit nu nog ff met de Bolkes (quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb paar duizend euro betaald en ben nu autonoom. Ik heb geen contract meer met Nederland b.v.
Huh?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 3,5 dagen
Nog 7 dagen
Nog 10 dagen
Wel filmen hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit nu nog ff met de Bolkes (+
) om tafel voor een bolkrijm voor @:FreshFruit maar daarna ga ik even mijn geboortetrust claimen bij de overheid en word ik ook autonoom.
Verstandige keuze wel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit nu nog ff met de Bolkes (+
) om tafel voor een bolkrijm voor @:FreshFruit maar daarna ga ik even mijn geboortetrust claimen bij de overheid en word ik ook autonoom.
Donderdag vliegen. Ik haat vliegen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de 3 V's
Vakantie
Verjaardag
Vliegen
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kleine rijm voor DTS-legende @:FreshFruit van de Bolkes:
:"In de maand april!"
:"Zei een bekende: ik wil!"
:"De orde der dingen werd hersteld!"
:"Er won iemand uit het veteranenveld!"
:"Zo'n erelijst wordt niet vaak gezien!"
:"Hij won er wel een stuk of tien!"
:"Voor deze prestatie krijgt hij als beloning!"
:"Een hele grote BOLK-kroning!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE 10E TITEL @:FreshFruit !!1!! MOOO! MOOO, MOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJIIIIILP!!! TJIIIIIIIIIIILLUUUUUUUUUP!!1!!!!!!!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |