Dat is toch juist het lekkerst? Alles door elkaar eten?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Raken mag wel, maar het gaat niet tegelijk op de vork!
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is toch juist het lekkerst? Alles door elkaar eten?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als het ff kan heb ik het liever ook niet, maar ik heb er geen aversie tegen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Soul is het zelfs zo dat de aardappeltjes groente en vlees elkaar niet mogen raken.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is toch juist het lekkerst? Alles door elkaar eten?
Thuis ja? In een restaurant eet ik gewoon alles door elkaarquote:
Het liefst niet eens op hetzelfde bord.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Soul is het zelfs zo dat de aardappeltjes groente en vlees elkaar niet mogen raken.
Ja aardappels ben ik ook niet zo dol op.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:22 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hapje aardappelen is toch suf zonder de rest? Grappig hoe anders mensen zijn
Koffiedrinker?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja aardappels ben ik ook niet zo dol op.
Jus er doorheen kan op zich nog okee zijn.
Een stamppot is op z'n tijd ook niet verkeerd.
Maar in het algemeen ben ik geen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg vroeger eerst vlees op het bord. Dat at ik op, dan deed ik groenten, opeten, dan aardappels, opeten.
Zo doe ik dat eigenlijk vrij standaard!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg vroeger eerst vlees op het bord. Dat at ik op, dan deed ik groenten, opeten, dan aardappels, opeten.
Ik pleur gewoon alles op een bord, alles mag elkaar rakenquote:
Dat deden oma en opa idd. Als we kwamen eten, kregen we netjes een schaaltjequote:Op dinsdag 30 april 2024 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan: Vla of yoghurt in je bord waar je net je AGV hebt gegeten.
Dit dus idd!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan ging je ergens anders eten en werd alles op het bord gegooid![]()
Smaakte je groenten ineens naar jus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |