Heb je wat leuks te vertellen?quote:
Wil je een foto opsturen? Dan vraag ik Paul ook. Kan ik daarna deze vraag beantwoorden.quote:
Wat lovvy-dovviequote:
Ik ken geen enkele 'goede' Paul, ik weet bijna zeker dat die niet bestaan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
Wel een Paul een minder leuke ook maar daar lijk je niet op Schoteltje
ken er nog 1 ex van iemand, een vreemdganger. Veder kom ik niet met Paul mensen die ik ken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele 'goede' Paul, ik weet bijna zeker dat die niet bestaan.
Paul Elstak Jonguuuh.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele 'goede' Paul, ik weet bijna zeker dat die niet bestaan.
Nee had al ergens mooi kunnen zitten maar zelf verkeerd aangepakt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm nee dat schiet niet op met zo'n nepbalkon
Hmm dat is balen!quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee had al ergens mooi kunnen zitten maar zelf verkeerd aangepakt.
Ik ken een Paul die vieze kinks hadquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ken er nog 1 ex van iemand, een vreemdganger. Veder kom ik niet met Paul mensen die ik ken.
Oehhhhquote:
kinks heb ik niks meequote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ken een Paul die vieze kinks had
Kom je ergens binnen, wordt je ineens gegolden showeredquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kinks heb ik niks mee![]()
die vreemdganger had ook gekke kinks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |