Zo makkelijk kom je niet van me afquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging mij bijna zorgen maken.
Let je deze keer wel op dat je het niet laat aanbranden?quote:
Is dit een uitdaging of een dreigement?quote:
Hoezo ik laat nooit iets aanbrandenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Let je deze keer wel op dat je het niet laat aanbranden= ±~
Ik denk eten, maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat gaat er gekookt worden?
Spaghetti met saus verse groenten en balletjesquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat gaat er gekookt worden?
Wie heeft er dan afgelopen weekend alles laten aanbranden in het tuinhuisje?quote:
SBE.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft er dan afgelopen weekend alles laten aanbranden in het tuinhuisje?![]()
Aan dreigen doen we niet, eerder een uitdaging dusquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging of een dreigement?
Die mag al een hele tijd niet meer in de keuken komen sinds het gehakballen incident!quote:
Was er van het weekend iets in het tuinhuisje?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft er dan afgelopen weekend alles laten aanbranden in het tuinhuisje?![]()
I don't ik was er niet toen..quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog wel ergens bretels liggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja eten, dat moet ik straks ook nog bedenken na de andere boodschappen uit de stad.
Tevens nog steeds geen elastiek
Er is ieder weekend iets te doen in het tuinhuisjequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was er van het weekend iets in het tuinhuisje?waarom was ik niet uitgenodigd?
Ik was in slaap gevallen en opeens een brandlucht.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mag al een hele tijd niet meer in de keuken komen sinds het gehakballen incident!
Ieder weekend vind ik dan weer iets te veel en te vaak om dat ieder weekend af te zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is ieder weekend iets te doen in het tuinhuisje
Ik wilquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Spaghetti met saus verse groenten en balletjes
Aardig aangebodenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog wel ergens bretels liggen.
Was het alleen maar die brandlucht geweest dan viel het nog allemaal heel erg meequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen en opeens een brandlucht.
Moeders kooktquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Of zelf maken, of heb je al wat op het menu staan?
Met jus?quote:
Deze ga ik doorsturen naar mijn vriendin die heeft net een nieuwe airfryerquote:
Welke Mikey?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze ga ik doorsturen naar mijn vriendin die heeft net een nieuwe airfryer
Aifryer,quote:
Een dubbelequote:
Heer Justinquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meneer Fruit met de overwinning in april![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |