Gedaan en even gekoppeld aan #1 voor jequote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gedaan en even gekoppeld aan #1 voor je
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:45 schreef Speedfight het volgende:
Goeeedemorgen.
Mooi plaatje, beetje Harry Potter vibes
quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Best ok..
Maar dat kan zo veranderen
Okquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je verwacht dus dat je zo weer in de put gaat raken of zo?
Selfforfilling prophecy!
Neehoor, nog steeds okquote:
Meh, ik heb de helft van mijn leven ook in een zware depressie gezeten. Zwaar eenzaam, zag het leven niet meer zitten enz.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neehoor, nog steeds ok![]()
Kan gewoon weinig met reacties als; je denkt verkeerd, het ligt aan jezelf
Ik noem gewoon de feiten. That's all. Jammer.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik heb de helft van mijn leven ook in een zware depressie gezeten. Zwaar eenzaam, zag het leven niet meer zitten enz.
Ook ik kon niks met dingen van dat ik verkeerd zou denken, maar om (misschien als grap) te zeggen dat het best ok is maar dat zo weer kan veranderen en dan die reacties er op......ja dat helpt ook niet echt om positief te blijven.
Maar goed, ik weet dat je nogal defensief kunt raken in dit soort gesprekken dus laten we het er maar ff bij laten zo.
Scheelt weer, ik heb ook geen bier in huis!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik noem gewoon de feiten. That's all. Jammer.
Nee geen tijd voor bier.
Waterquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheelt weer, ik heb ook geen bier in huis!
Of wijn.
Ben nu wat gezonder aan het doen.
Verrassendquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Nee ik ben nu meer van de kruidenthee en supplementen voor bodybuilding.
From what?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil echt heeeeeeel graag seizoen 2 van From zien...zo balen..
We hadden t gisteren ofzo over die serie, las hier de tip. Maar blijkt dat seizoen w 2 niet beschikbaar is..quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
Hmmm zo op het eerste gezicht wel interessant!
Nee, deel 2 is ergens, 'elders' te vinden. Ff zoeken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
From elders, but where?
Geen idee!Ik ken het niet. ff kijken of het met Google te vinden is.
Ik zal even de kaarten raadplegenquote:
Geen idee, ik ga de laatst tijd wegens omstandigheden de ene uitdaging na de andere aan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:42 schreef drakin het volgende:
De kaarten zeggen dat je vandaag een uitdaging, of beter die ene uitdaging, niet langer uit de weg zal gaan.
Wat is je uitdaging omtrent bier?quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga de laatst tijd wegens omstandigheden de ene uitdaging na de andere aan.
Ow die heb ik niet.quote:
Daar is ook niet echt een uitdaging in, waarom vroeg je dan of het er tijd voor was?quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die heb ik niet.
Ben geen grote bierliefhebber. Gisteren en met Koningsdag wel een speciaalbiertje gedronken. (Okee met Koningsdag waren het er 2.)
Ik drink wel andere dranken, maar daar ben ik ook stevig mee afgebouwd en eigenlijk onlangs (voorlopig?) helemaal mee gestopt.
Ow dat roep ik wel vaker op FOK!quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar is ook niet echt een uitdaging in, waarom vroeg je dan of het er tijd voor was?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar is ook niet echt een uitdaging in, waarom vroeg je dan of het er tijd voor was?
Op Fok! is het altijd kwart voor bier!quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat roep ik wel vaker op FOK!
Was met name in ONZ een soort running gag, jaren geleden.
Altijd dus nog een kwartier moeten wachten!quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Op Fok! is het altijd kwart voor bier!
Partypooperquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd dus nog een kwartier moeten wachten!
Weet je trouwens de titel nog van die Z-Koreaanse serie over zombies in de middeleeuwen? Lijkt me wel leuk om te checken.quote:
Krijg daar een akelig groundhog day gevoel bij....quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef drakin het volgende:
Ik heb 4 biertjes gekregen laatst, maar mag ze dus pas over een kwartier openmaken
Waarom?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef drakin het volgende:
Ik heb 4 biertjes gekregen laatst, maar mag ze dus pas over een kwartier openmaken
Komt door partypooper ToT, scroll maar even naar boven... Nu gaan we allemaal dankzij hem een "Dry forever" in.....quote:
Zei ik anderhalf uur geleden ook tegen mezelf, en nog immer niks.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:33 schreef drakin het volgende:
Nee joh, over een kwartiertje gaat er gewoon een biertje open
Weet ik niet meer, was op Netflix. En de hoofdrolspeler was de keizer. Misschien iets met Empire of zo?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je trouwens de titel nog van die Z-Koreaanse serie over zombies in de middeleeuwen? Lijkt me wel leuk om te checken.
quote:
Als ik op IMDB zoek naar Zombie Empire komt deze naar vorenquote:
Whehe!quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Als ik op IMDB zoek naar Zombie Empire komt deze naar voren![]()
https://www.imdb.com/titl(...)_q_zombie%2520empire
geloof niet dat ik daar zin in heb.
8.3 op imdb, die gaat zeker op de lijstquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
Ow daar is inmiddels een deel 3 van uit, zie ik!
Deel 2 was wel okay, maar 1 was echt goed!
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
8.3 op imdb, die gaat zeker op de lijstDank u
Ik ga hem ff opzetten terwijl ik beetje door post hier, als ik niet post dan zit ik er middeninquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
Veel momenten van herkenning in die trailer!
Het schiet allemaal zo aan je voorbij, maar damn; een paar van die momenten zijn echt episch!
Whehe, prima!quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga hem ff opzetten terwijl ik beetje door post hier, als ik niet post dan zit ik er middenin
Kingdom.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je trouwens de titel nog van die Z-Koreaanse serie over zombies in de middeleeuwen? Lijkt me wel leuk om te checken.
Ohquote:
Spuit 11quote:
Ik lees nu een boek die zich in Azie afspeelt, ff gekwoot uit het wat lees je nu topic:quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Spuit 11![]()
Ben er net aan begonnen, ik hou wel van dit soort dingenMaar ja mijn forumnaam komt ook niet uit het niets, ik ben wel echt een Azië fan. Hou ook echt van de sfeer van de series en de beelden die ze gebruiken.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:37 schreef drakin het volgende:
Bijzonder boek tot nu toe! Over een schrijver die het verhaal van een jong meisje wil herschrijven in opdracht van zijn baas en het verhaal van een vrouw die in een parallelle wereld verzeild raakt nadat ze een moord gepleegd heeft. 2 verhalen die niks met elkaar te maken hebben, maar ik vermoed dat het uiteindelijk elkaar ergens zal ontmoeten.
[ afbeelding ]
Heerlijk hequote:
Jup met boek!quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heerlijk he![]()
Zo lekker in de zon zitten met n boek denk ik
Jij ook al naar buiten geweest?
Die serie las idd heerlijk wegquote:Op woensdag 1 mei 2024 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup met boek!
V.E.Schwab
De kleuren van Schaduw.
Lekker leesvoer hoor.
Magie, goed/kwaad, lekker geschreven, humor. Ja, wordt wel een grote hoor.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup met boek!
V.E.Schwab
De kleuren van Schaduw.
Lekker leesvoer hoor.
Magie, goed/kwaad, lekker geschreven, humor. Ja, wordt wel een grote hoor.
Snap!quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt door partypooper ToT, scroll maar even naar boven... Nu gaan we allemaal dankzij hem een "Dry forever" in.....
Whehe dit is al weer deeltje 2 van deze SC!quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey you! Long time! Fijn om je weer te zien posten
Hoe gaat het met je? Alles goed en ook met de kleine ToT?quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe dit is al weer deeltje 2 van deze SC!En daarvoor heb ik ook al in wat topics hier gepost!
Whehehe!quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je? Alles goed en ook met de kleine ToT?
En nee, die bedoel ik niet
Absoluut!!!quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
*signed in* Goedenavond tezamen. En gelijk een vraag, iemand een idee of deze op de lijst kan?
https://www.imdb.com/titl(...)_7_nm_1_q_the%2520oa
Julian May ( voor d meelezersquote:
We missen nog een boek reviewer op FOK!quote:
Troestuh!!!quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:25 schreef yvonne het volgende:
Ik sign weer uit, ik kan soms van het ene moment op het ander instorten, zoals nu, lekker naar bed.
Fijne avond allemaal.
Duidelijk @drakin melden bij yvonnequote:Op woensdag 1 mei 2024 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
We missen nog een boek reviewer op FOK!
* hint*
en nog niet gevonden zekerquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
We missen nog een boek reviewer op FOK!
* hint*
Ik moet zelf zeggen, vroeger las ik heel veel... Heb boekenkasten en zolder vol met boeken allemaal uit de erfenis van mijn opa en vader. Maar sinds het streamen lees ik nog maar heel weinig boeken.quote:
Het gaat op en neer, als kind mega veel gelezen, als puber helemaal niks, als adolescent las ik continu in de trein.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet zelf zeggen, vroeger las ik heel veel... Heb boekenkasten en zolder vol met boeken allemaal uit de erfenis van mijn opa en vader. Maar sinds het streamen lees ik nog maar heel weinig boeken.
Zo! Mijn pa, opa en ook mijn broer zaten ook altijd met de neus in de boeken. Bij mij moet het heel snel aanslaan een boek anders leg ik het gewoon weg. En doe ik met series en films ook trouwens.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat op en neer, als kind mega veel gelezen, als puber helemaal niks, als adolescent las ik continu in de trein.
Als jonge moeder alleen maar voor
Daarna op en neer, wilde vaak wel maar ups en downs, in stressvolle tijden moeilijk de focus kunnen vinden.
Paar jaar terug weer een up na met een groep gezamenlijk een boek te lezen, ik ben niet meer gestopt en haal nu zo'n 50 boeken per jaar.
Ik ben ascendant tweeling, misschien dat ik daarom meerdere tegelijk leesquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo! Mijn pa, opa en ook mijn broer zaten ook altijd met de neus in de boeken. Bij mij moet het heel snel aanslaan een boek anders leg ik het gewoon weg. En doe ik met series en films ook trouwens.
Echte geboren tweeling, aandachtsspanne van 2 minuten ofzo
Ik ben tweeling MET ascendant tweelingquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben ascendant tweeling, misschien dat ik daarom meerdere tegelijk lees
Maar ik ken een tweeling die net zoveel leest, ik denk dat het dan toch iets anders isquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben tweeling MET ascendant tweeling
Bij mij weet ik het wel, verveling. Pakt een boek of serie me niet meteen. Weg ermeequote:Op woensdag 1 mei 2024 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik ken een tweeling die net zoveel leest, ik denk dat het dan toch iets anders is
Soms moet ik van mezelf even doorzetten, maar ik heb ook eens gehad dat ik pas bij boek 3 of 4 van een serie stopte omdat gebeurtenissen herkauwd werden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij mij weet ik het wel, verveling. Pakt een boek of serie me niet meteen. Weg ermee
Wowquote:Op woensdag 1 mei 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
Een reeks die ik echt fenomenaal vond was Deathgate / De poort des doods.
De emoties gieren echt alle kanten op als je die boeken leest!
Wat voor verhaal?quote:
Een persoonlijk verhaal wat ik zo ga delen met mijn schrijvers groepjequote:
Oh tof, wel spannend zoiets persoonlijks te delen!quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Een persoonlijk verhaal wat ik zo ga delen met mijn schrijvers groepje
Heb al een aantal geschreven en er komen wel meer.
Lekker dan, heb geen ziggo.. Netflix, HBO en Prime. That's it.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:36 schreef Speedfight het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben dankzij jullie verhalen ook aan de serie From begonnen, wat een spanning vanaf de eerste minuut!
Ik zag trouwens dat seizoen 2 via Ziggo te bekijken is.
Tof he! Ik heb alleen geen ziggoquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:36 schreef Speedfight het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben dankzij jullie verhalen ook aan de serie From begonnen, wat een spanning vanaf de eerste minuut!
Ik zag trouwens dat seizoen 2 via Ziggo te bekijken is.
Same here, maar verschijnt vanzelf op Netflix aangezien deel 1 er ook staat. Tot die tijd nog zat andere dingen te kijkenquote:
I know.. maar ik zat er in..quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here, maar verschijnt vanzelf op Netflix aangezien deel 1 er ook staat. Tot die tijd nog zat andere dingen te kijken
Probeer dan ook eens "all of us are dead" ook op Netflix. Zuid Koreaans maar ondertiteld, die pakt ook wel echt.quote:
Ik hou dan weer niet van Zuid-Koreaans. Kijk nu Missing. Brits/ Fransquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Probeer dan ook eens "all of us are dead" ook op Netflix. Zuid Koreaans maar ondertiteld, die pakt ook wel echt.
Nou ja, toen ik er zelf was sloeg ik de hond ook over in de restaurants. Verder prima eten daarquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hou dan weer niet van Zuid-Koreaans. Kijk nu Missing. Brits/ Frans
Hihihiquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik er zelf was sloeg ik de hond ook over in de restaurants. Verder prima eten daar
Deze keek best lekker weg, val je geen buil aan om even op te zettenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:40 schreef aloa het volgende:
Greenland leek me wel wat. Is een film op prime.
Is al 3 jaar oud zie ik net..quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze keek best lekker weg, val je geen buil aan om even op te zetten
Gewoon opzetten, kijkt wel lekker weg hoor. Nee het is geen blockbuster of superfilm. Maar zeker ook niet slecht, ik kon er prima naar kijken en ben echt wel een zeikerd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Is al 3 jaar oud zie ik net..
Niet dat dat uitmaakt.
Morgenavondquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon opzetten, kijkt wel lekker weg hoor. Nee het is geen blockbuster of superfilm. Maar zeker ook niet slecht, ik kon er prima naar kijken en ben echt wel een zeikerd.
Als serie vond ik Salvation ook wel erg goed, beetje zelfde genre. Er schijnt een seizoen 2 te zijn, maar de broadcaster zou het gecanceld hebben. Dus geen idee waar ik seizoen 2 kan vinden. Ja "elders" maar geen zin inquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgenavond![]()
Dan kan ik in één keer uitkijken.
Thanks zal onthouden!quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
En ik schaam me een beetje dat ik deze ben vergeten te noemen: https://www.imdb.com/titl(...)8_nm_0_q_the%2520100
@:HappyCharly als je deze serie nog niet gekeken hebt, ik vond deze serieus echt goed. Denk dat deze jou ook wel snel pakt en je gaat bingen.
quote:
Kan gebeuren!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Hey ToT, sorry ben momenteel niet veel online. Hoop dingen te doen... Maar goed binnenkort vakantie.
Nederland? Bijna goed, maar kut wat een ticketprijzen momenteel. Not so nicequote:Op woensdag 8 mei 2024 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan gebeuren!
En waar ga je naar toe op vakantie? Nederland?
België dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nederland? Bijna goed, maar kut wat een ticketprijzen momenteel. Not so nice
Nee, business class van Amsterdam naar Brussel vond ik de prijs niet waard. En ze hadden geen premium economy. Dus ook overgeslagen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, business class van Amsterdam naar Brussel vond ik de prijs niet waard. En ze hadden geen premium economy. Dus ook overgeslagen.
Een van mijn beste Nederlandse maatjes gaat trouwen in Thailand (woont daar ook al jaren). Dus ik dacht feestje en vakantie dan maar samen voegen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een van mijn beste Nederlandse maatjes gaat trouwen in Thailand (woont daar ook al jaren). Dus ik dacht feestje en vakantie dan maar samen voegen.
Nee man, en ook niet zeker of ik me daar vestig. Ik ga over aantal maanden als ik hier al mijn zooi verkocht heb eerst een half jaar minimaal door Azië reizen en niks doen. Daarna beslis ik pas definitief waar ik permanent wil wonen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar al semi-permanent woonde?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, en ook niet zeker of ik me daar vestig. Ik ga over aantal maanden als ik hier al mijn zooi verkocht heb eerst een half jaar minimaal door Azië reizen en niks doen. Daarna beslis ik pas definitief waar ik permanent wil wonen.
Eerste gezien, fascinerendquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:yvonne en bedankt he! Jij zei dat de OA goeie serie was om te gaan kijken. Was er vanavond al tussendoor aan begonnen, denk gaat latertje wordenDat is inderdaad wel kijkwaardig, thank you
Joh ik kan geen heel seizoen in 1 avond kijken, maar het is leuk tot nu toe. Ik kijk lekker ff verder, mooie van 2 schermen. Kan ook hier meekijkenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eerste gezien, fascinerend
Tweede niet ingekomen. Let me know of Het toch de moeite waard is
Hahaha..quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh ik kan geen heel seizoen in 1 avond kijken, maar het is leuk tot nu toe. Ik kijk lekker ff verder, mooie van 2 schermen. Kan ook hier meekijken
Ik kijk echt alles door elkaar joh, oud, nieuw.. Moet net tegen komen wat me op dat moment aanstaatquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha..
Veel plezier!
Heb t al laaaaang geleden gezien
Goed hè.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:yvonne en bedankt he! Jij zei dat de OA goeie serie was om te gaan kijken. Was er vanavond al tussendoor aan begonnen, denk gaat latertje wordenDat is inderdaad wel kijkwaardig, thank you
Volgens mij wel.. Ff checken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed hè.
heb jij eigenlijk ooit "Dark"gezien?
Jaaaa, die duitse serie. Die was dikke vettequote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed hè.
heb jij eigenlijk ooit "Dark"gezien?
Echt hè, alles klopte, muziek, omgeving, geweldig!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaa, die duitse serie. Die was dikke vette
Die is serieus goed en aanrader voor iedereen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, alles klopte, muziek, omgeving, geweldig!
Ik had een Duitse buurvrouw, zo heb ik het altijd bij kunnen houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb die trouwens zonder ondertitels kunnen kijken, ben halve duitser hier zo net op de grens
Ik woon eigenlijk al mijn hele leven langs de Duitse grens, en werk ook met Duitse collega's. Engels en Duits zijn voor mij daarom gewoon een 2e taal die je moeiteloos doet. Is ook wel serieus een voordeel hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had een Duitse buurvrouw, zo heb ik het altijd bij kunnen houden.
Mooie taal, die vervoegingen minder.
Ja maar in Frankrijk en Spanje heb ik daar ook niks aanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wel tof als je zo vloeiend kunt overschakelen naar t Duits
Haha neequote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar in Frankrijk en Spanje heb ik daar ook niks aan
Ai kan spiek english ferrie well, not so snel maar da komp nog wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha nee
Gelukkig spreek je ook Engels
Aim heppie (for joe)quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ai kan spiek english ferrie well, not so snel maar da komp nog wel.
Highly Combustible Reacts wordt steeds beter met z'n Nederlands!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ai kan spiek english ferrie well, not so snel maar da komp nog wel.
Not zo snel menquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Highly Combustible Reacts wordt steeds beter met z'n Nederlands!
Ik zong alleen n liedjequote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bah! ik eet de garnalen eruit en de rest laat ik staan
En zo zal het geschieddequote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eeuwig hoeft niet, tot in de oneindigheid is goed
Joost Klein weet niet eens wat het is!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bah! ik eet de garnalen eruit en de rest laat ik staan
Bwoh alweer een dag bijna voorbij, goedenavondquote:Op zondag 19 mei 2024 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Joost Klein weet niet eens wat het is!Môgguh!
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaa, die duitse serie. Die was dikke vette
Bedankt voor de tip. Die zet ik op m'n lijstje om te gaan kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, alles klopte, muziek, omgeving, geweldig!
We worden ook wel overdreven verwend qua alles wat we kunnen kijken tegenwoordig. Vroeger als kleine LYLT moest je gewoon op tijd bij de TV zitten anders had je gewoon een nieuwe aflevering van Airwolf gemist.. Drama niet mee kunnen praten op school daaroverquote:Op zondag 19 mei 2024 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de tip. Die zet ik op m'n lijstje om te gaan kijken.
The OA heb ik trouwens ook al een hele tijd terug eens gekeken. Daarna keek ik Star Trek en toen was het lastig schakelen met Jason Isaacs, eerst als evil dr. en daarna in een heel andere rol (Captain Lorca). En ik las ook dat hij Lucius Malfidus speelt. Wat een geweldige acteur ben je dan.Zo divers in het soort rollen.
Ja precies. Vroeger was tv alles, daarna kwam de mogelijkheid om iets op te nemen om terug te kijken en dat was ook al heel wat en nu kun je gewoon uitkiezen wat je gaat kijken.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We worden ook wel overdreven verwend qua alles wat we kunnen kijken tegenwoordig. Vroeger als kleine LYLT moest je gewoon op tijd bij de TV zitten anders had je gewoon een nieuwe aflevering van Airwolf gemist.. Drama niet mee kunnen praten op school daarover
Owja, met m'n pa mee naar de videotheek om films te hurenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja precies. Vroeger was tv alles, daarna kwam de mogelijkheid om iets op te nemen om terug te kijken en dat was ook al heel wat en nu kun je gewoon uitkiezen wat je gaat kijken.
De eerste Harry Potter heb ik op video gekeken.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owja, met m'n pa mee naar de videotheek om films te huren
Harry Potter heb ik dan weer nooit gekeken. Wij kregen eind jaren 80 onze eerste videoband ding spelerquote:Op zondag 19 mei 2024 18:27 schreef Shii het volgende:
[..]
De eerste Harry Potter heb ik op video gekeken.
Weer bijna een dagje dichter bij de dood!quote:Op zondag 19 mei 2024 17:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh alweer een dag bijna voorbij, goedenavond
Airwolf!quote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We worden ook wel overdreven verwend qua alles wat we kunnen kijken tegenwoordig. Vroeger als kleine LYLT moest je gewoon op tijd bij de TV zitten anders had je gewoon een nieuwe aflevering van Airwolf gemist.. Drama niet mee kunnen praten op school daarover
Nee man, als ik een collega moet geloven worden we 120 en daarna kan ons bewustzijn geupload naar de cloud worden... YOLO (You Only Live Online)quote:
Tour of Dutyquote:Op zondag 19 mei 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Airwolf!
En The A-Team natuurlijk.
Maar ja; op andere momenten zat je uit pure ellende maar weer Alf te kijken!
Mijn eerste videorecorder was een Panasonic WK94....uit i1994.....die na het WK in '94 in de opruiming was!quote:Op zondag 19 mei 2024 18:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja precies. Vroeger was tv alles, daarna kwam de mogelijkheid om iets op te nemen om terug te kijken en dat was ook al heel wat en nu kun je gewoon uitkiezen wat je gaat kijken.
Commodore Amiga 500, biatch!quote:Op zondag 19 mei 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Harry Potter heb ik dan weer nooit gekeken. Wij kregen eind jaren 80 onze eerste videoband ding spelerWat een feest
Maar waren ook de eersten in de straat met een PC met 256 kleuren scherm... De hele buurt kwam kijken, en oh wat leek alles "net echt"
Bijna iedereen had toen nog 4 kleuren of 16 kleuren scherm.
Kut ik begin me echt oud te voelen.
Voor die PC hadden we een Atari 600 ofzo als ik me goed herinner. Met van die kutcardridges die je 100x erin moest steken voor ie het deed.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Commodore Amiga 500, biatch!4096 kleuren en volgens mij 8-kanaals geluid?
Moet je op Youtube eens wat fragmenten van terug kijken, die special effects waren zo slecht als je ziet wat we nu kunnen kijken. Geniaal gewoon.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kwam pas later, maar was idd ook verdomd goed!
De eerste "explosie" ooit op tv was in een zwart-wit film, volgens mij met Charlie Chaplin.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet je op Youtube eens wat fragmenten van terug kijken, die special effects waren zo slecht als je ziet wat we nu kunnen kijken. Geniaal gewoon.
Mis trouwens de spaghetti westerns wel een beetjequote:Op zondag 19 mei 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste "explosie" ooit op tv was in een zwart-wit film, volgens mij met Charlie Chaplin.
Was gewoon een pufje rook!
En dan op de Duitse televisie waarbij Bud de ene keer een diepe krakende stem had, en de andere keer een heel hoog piepstemmetje!quote:Op zondag 19 mei 2024 18:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mis trouwens de spaghetti westerns wel een beetjeBud Spencer & Terrence Hill als voorbeeld.... Dat was ook geniaal. Dat waren echt weekend avonden genieten op de bank met pa. Moeders vond daar niks aan dus die ging dan vroeg slapen.
Nee dank je, heb periode gehad dat we in de weekenden met collega's allemaal gewoon thuis de slechtste van de slechtste film uitkozen, tegelijk aanzetten en via teamspeak dom commentaar geven en bier drinkenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
Maar die special effects van vroeger waren wel wat, ja.
En er ging nooit iemand dood en je zag nooit bloed.
Klappen en vuistslagen waren nooit raak, maar toch ging de ander tegen de vlakte.
Als je van überslechte special effects houdt, moet je deze kijken:
[ afbeelding ]
De cgi was voor 2005 al verschrikkelijk slecht en de greenscreen effecten waren zo hilarisch dat Tommy Wiseau het niet erger had kunnen doen!
quote:Op zondag 19 mei 2024 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee dank je, heb periode gehad dat we in de weekenden met collega's allemaal gewoon thuis de slechtste van de slechtste film uitkozen, tegelijk aanzetten en via teamspeak dom commentaar geven en bier drinken![]()
Zombeavers en Zombi Strippers niveau films
Lol oude horror's... Killer Tomatoes, Children of the Corn.... Zo kan ik nog uren doorgaanquote:Op zondag 19 mei 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]Oh God!
Doet me denken aan die oude horrorfilms (naast de seksfilms) op RTL+ en Sat1.
Het geniaalste vond ik een zwart-wit film over een stel duivelsaanbidders in de middeleeuwen.
Ze waren bezig met een ritueel om onsterfelijk te worden toen de dorpsbewoners hen grepen en op de brandstapel zetten.
"We zijn al zo ver met ons ritueel dat we uit de dood zullen opstaan!"
- "Oh in dat geval branden we jullie de ogen eerst uit, dus zullen jullie blind zijn als jullie uit de dood opstaan."
Een paar honderd jaar later, in de periode dat de film gemaakt werd dus het "heden", herrezen de rottende lijken uit hun graf (nadat ze levend verbrand waren) en ook hun paarden keerden als ondoden terug.
Ver weg begon een vrouw in haar huis te gillen, met d'r handen op de wangen, je kent het wel.
Dit gegil trok de aandacht van de ondode ruiters die daarom besloten het dorp in te gaan, richting het huis waar het gegil vandaan kwam.
De vrouw zag dat en ging steeds harder en harder gillen.
De ruiters kwamen met paard en al haar huis in en NET op het moment dat ze gegrepen zou worden, besloot ze de trap op te rennen.
Het paard bleef niet in de gang staan à la André van Duin, en ging met zijn berijder en al de trap op; echt hilarisch om te zien!
Eenmaal boven greep zijn baasje die gillende vrouw weer bijna die vervolgens besloot het raam uit te klimmen en van het dak af naar beneden te glijden en te vluchten!
Gofferquote:Op zondag 19 mei 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
Er was ook een horrorfilm over gigantische wespen in een woestijn.
2 kerels reden in een volgens mij Volkswagen Kever en een wesp viel hen aan.
Hij stak zijn angel dwars door het dak, in de bolhoed van de man die wanhopig de randen van de bolhoed vasthield.
De wesp zoog het hoofd van de man leeg met zijn angel (biologielessen nodig?) die als een leeg colablikje helemaal in elkaar kreukelde!![]()
![]()
OWWWWWW, kever Herbie.... Die films waren ook zo geniaal.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
Er was ook een horrorfilm over gigantische wespen in een woestijn.
2 kerels reden in een volgens mij Volkswagen Kever en een wesp viel hen aan.
Hij stak zijn angel dwars door het dak, in de bolhoed van de man die wanhopig de randen van de bolhoed vasthield.
De wesp zoog het hoofd van de man leeg met zijn angel (biologielessen nodig?) die als een leeg colablikje helemaal in elkaar kreukelde!![]()
![]()
Er was ook een grappige film over aliens die met een ruimteschip vlak over een wegdek raasden.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol oude horror's... Killer Tomatoes, Children of the Corn.... Zo kan ik nog uren doorgaan
Zo op z'n tijd!quote:Op zondag 19 mei 2024 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goffer![]()
Jij bent dus ook niet vies van echt slechte films?
Ja en nee; de eerste film was echt leuk, maar het werd wel steeds minder en minder bijzonder. Het voelde meer geforceerd aan van dat die franchise nog uitgemolken moest worden.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
OWWWWWW, kever Herbie.... Die films waren ook zo geniaal.
Ik heb er echt teveel van gezienquote:
I know, maar dat was mijn kindertijd.. Ik vond het fantastisch, maar jij bent ook net ff die paar jaar ouder dan ik dat het je waarschijnlijk begon te irriteren. Voor mij fantastisch toen, die kever die in tunnel gewoon rond ging over dak van de tunnel.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en nee; de eerste film was echt leuk, maar het werd wel steeds minder en minder bijzonder. Het voelde meer geforceerd aan van dat die franchise nog uitgemolken moest worden.
Op een gegeven moment was er ook een meisjes-auto waar hij verliefd op werd en waar hij steeds verlegen heel erg bij zat te blunderen zoals olie lekken enzo!
Oh nee ik vond het toen ook wel tof hoor!quote:Op zondag 19 mei 2024 19:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I know, maar dat was mijn kindertijd.. Ik vond het fantastisch, maar jij bent ook net ff die paar jaar ouder dan ik dat het je waarschijnlijk begon te irriteren. Voor mij fantastisch toen, die kever die in tunnel gewoon rond ging over dak van de tunnel.
Nou het water stroomde hier net een uur lang door de straat naar beneden, zal dalijk wel weer brandweerwagens horen die kelders moeten leegpompen onder aan de straat. Dit is zoooooooo kut geregeld hier.quote:
Ah joy!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou het water stroomde hier net een uur lang door de straat naar beneden, zal dalijk wel weer brandweerwagens horen die kelders moeten leegpompen onder aan de straat. Dit is zoooooooo kut geregeld hier.
Ja het ging wel lekker los hier ook, maar is echt zo kut.. Wonen hier allemaal op een bult en waar gaat al dat water heen? Ja omlaag via de straten, onder aan de bult zitten ze al 20 jaar met volgelopen kelders.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja het ging wel lekker los hier ook, maar is echt zo kut.. Wonen hier allemaal op een bult en waar gaat al dat water heen? Ja omlaag via de straten, onder aan de bult zitten ze al 20 jaar met volgelopen kelders.
Kelder volstorten een optie?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die huizen staan ook om de haverklap te koop
Weet ik veel, ben geen bouwkundige. En ik heb er ook geen last van omdat ik hoger woon. Maar lijkt me als dat de oplossing was ze dat toch al wel gedaan zouden hebben? Ik weet echt niks af van dat soort dingen.quote:
Is wel een enorme waardevermindering van het huis als je dat zou doen.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben geen bouwkundige. En ik heb er ook geen last van omdat ik hoger woon. Maar lijkt me als dat de oplossing was ze dat toch al wel gedaan zouden hebben? Ik weet echt niks af van dat soort dingen.
Tja we wonen wel aan de Duitse grens hier, zijn halve Duitsers bijna dus we houden van onze keldersquote:Op zondag 19 mei 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Is wel een enorme waardevermindering van het huis als je dat zou doen.
Arnhem?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja het ging wel lekker los hier ook, maar is echt zo kut.. Wonen hier allemaal op een bult en waar gaat al dat water heen? Ja omlaag via de straten, onder aan de bult zitten ze al 20 jaar met volgelopen kelders.
Nee, Achtehoek net aan de Eltense bult vastgeplaktquote:
Mooie omgeving welquote:
Het wordt nog wel een keer een vakantiebestemmingquote:
Mag nog steedsquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg deze is terug actief.
Hier heb ik ooit uren en dagen versleten.
Wat voor entiteiten lees je over?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:01 schreef Kevschumi98 het volgende:
Hallo mensen,
Miss rare vraag, lees en hoor steeds meer dingen over andere entiteiten. Iemand die hier meer over weet?
Soms zie ik witte vlagen die komen en gaan. Hierbij voel ik ook een bepaalde energie. Geen negatieve energie dus dan accepteer ik het ook dat het er mag zijn. Maar lees soms van entiteiten die niet goed zijn. Zoals hannunaki. Weet niet of in het zo goed spel. Op een bepaalde hoogte geloof ik hier in zoals (geesten). Was eens benieuwd of er ook van ander soort dingen zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:24 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Wat voor entiteiten lees je over?
Lezen en zien is wat verschillends....interessant, wat voor vlagen zie je dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:59 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Soms zie ik witte vlagen die komen en gaan. Hierbij voel ik ook een bepaalde energie. Geen negatieve energie dus dan accepteer ik het ook dat het er mag zijn. Maar lees soms van entiteiten die niet goed zijn. Zoals hannunaki. Weet niet of in het zo goed spel. Op een bepaalde hoogte geloof ik hier in zoals (geesten). Was eens benieuwd of er ook van ander soort dingen zijn.
Werk in de zorg. En als iemand op sterven lig voel ik de overgang. Krijg dan kippenvel en voel een energie. Soms zie ik snel een witte waas. En dat komt en gaat ook weer snel weg. Ook voel ik op mijn rug een aanraking en een tinteling.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Lezen en zien is wat verschillends....interessant, wat voor vlagen zie je dan?
entiteiten is een groot/breed begrip, wat is je interesse...dat kan variëren van geest-achtige dingen tot aliens. Eerste heeft minder mijn interesse, ander lees en luister ik wel veel over.
Ik vind dat een mooie ervaring die je dan steeds hebt persoonlijk. Dat je voelt dat er een overgang is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:22 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Werk in de zorg. En als iemand op sterven lig voel ik de overgang. Krijg dan kippenvel en voel een energie. Soms zie ik snel een witte waas. En dat komt en gaat ook weer snel weg. Ook voel ik op mijn rug een aanraking en een tinteling.
Qua buitenaardse lijkt mij ook meer interessant. Want ze zeggen dat ze mee kunnen liften hier. Heb je dan ook een hogere frequentie nodig om dit te zien? Wat willen ze dan enzo. Lijken mij ook niet allemaal goed.
Dankjewel voor je reactie! Mensen zien dat als verdriet of heftig als iemand is gestorven. Maar als ik dat aanvoel dan voelt het meer als mooie gebeurtenis. Moeilijk uit te leggen. Maar het voelt als vrede. En niet als verdriet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind dat een mooie ervaring die je dan steeds hebt persoonlijk. Dat je voelt dat er een overgang is.
Gaaf om te lezen, dank voor je reactie!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:22 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Werk in de zorg. En als iemand op sterven lig voel ik de overgang. Krijg dan kippenvel en voel een energie. Soms zie ik snel een witte waas. En dat komt en gaat ook weer snel weg. Ook voel ik op mijn rug een aanraking en een tinteling.
Qua buitenaardse lijkt mij ook meer interessant. Want ze zeggen dat ze mee kunnen liften hier. Heb je dan ook een hogere frequentie nodig om dit te zien? Wat willen ze dan enzo. Lijken mij ook niet allemaal goed.
Wow, wat bijzonder dat je dat mag voelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:03 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie! Mensen zien dat als verdriet of heftig als iemand is gestorven. Maar als ik dat aanvoel dan voelt het meer als mooie gebeurtenis. Moeilijk uit te leggen. Maar het voelt als vrede. En niet als verdriet.
Dankjewel! Ben hier ook dankbaar voor. Heel bijzonder is zo iets.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow, wat bijzonder dat je dat mag voelen
Denk dat UFOs enzo niet fysiek kunnen waarnemen. Beetje het zelfde als (geesten zien). Of zie ik dat verkeerd. Denk dat wij in een heel anders frequentie zitten dan hun. Maar alles speelt zich hier en het nu af.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:33 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Gaaf om te lezen, dank voor je reactie!
Die kant van the phenomenon ben ik nog niet zo in thuis, meer interesse voor UFO en de nuts/bolts zijde ervan. Wel interessant leesvoer is misschien dan de Skinwalker Ranch en het Hitchhiker effect daar.
Ja en nee, een raar op veel verschillende manieren manifesterend verschijnsel. Soms fysiek, soms energie/frequentie, soms allen tegelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:11 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Denk dat UFOs enzo niet fysiek kunnen waarnemen. Beetje het zelfde als (geesten zien). Of zie ik dat verkeerd. Denk dat wij in een heel anders frequentie zitten dan hun. Maar alles speelt zich hier en het nu af.
Dat is wel een goeie wat je daar zegt. Daarom wat is tijd? Denk dat tijd ook een illusie is om van het (alles) weg te houden?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:19 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ja en nee, een raar op veel verschillende manieren manifesterend verschijnsel. Soms fysiek, soms energie/frequentie, soms allen tegelijk.
Misschien is er niet alleen een hier en nu, maar is alles, vanuit alle dimensies, ooit waar te nemen....
quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:49 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie wat je daar zegt. Daarom wat is tijd? Denk dat tijd ook een illusie is om van het (alles) weg te houden?
Zijn we meer dat alleen dit? Dat denk ik welquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:19 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ja en nee, een raar op veel verschillende manieren manifesterend verschijnsel. Soms fysiek, soms energie/frequentie, soms allen tegelijk.
Misschien is er niet alleen een hier en nu, maar is alles, vanuit alle dimensies, ooit waar te nemen....
Bijzonder!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:22 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Dat is het zeker!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:08 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Dankjewel! Ben hier ook dankbaar voor. Heel bijzonder is zo iets.
Je zou inderdaad zeggen als er iets van magneet in de buurt is dat de kompas niet werkt. Maar dit is idd vreemd. Voelt het voor jou wel goed? Misschien probeert iemand iets te zeggen? Als het niet goed aan voelt. Dat je angstig of niet op je gemak voelt of het gevoel dat je een druk voelt enzo dan zou ik misschien even je kamer en of je huis reinigen. Of zeggen dat het weg moet gaan.quote:Op zondag 1 september 2024 20:06 schreef Vincent_student het volgende:
Iets raars meegemaakt. Voor mijn sterrenkundehobby heb ik een sterrenhemel-app op mijn smartphone. Kort uitgelegd: Je richt je telefoon op een stuk hemel en de app laat zien welke sterren daar staan. Geen sterrenkaart meer nodig (behalve bij telescoopgebruik dan), wat is het leven toch gemakkelijk geworden. Daarvoor maakt de telefoon gebruik van het ingebouwde kompas en gps. Nu was ik afgelopen nacht even aan het slapen en wilde daarna opstaan om te kijken of het helder was. In mijn slaapkamer bekeek ik de app en ik merkte dat de sterrenhemel die de app liet zien totaal niet klopte met de werkelijkheid. De oorzaak: het kompas was totaal uit het lood. Het wees een hele verkeerde richting uit. En draaide zelfs nog heen en weer naar andere richtingen. Ik stond op, liep naar een andere kamer en het kompas herstelde zich. Terug in de slaapkamer, weer mis. Het ding draaide zelfs onverklaarbaar.
Ik heb vandaag weer gecontroleerd, en nu was er helemaal niets aan de hand. In de slaapkamer was het kompas goed. Alsof er niks was gebeurd. Nu gebeuren er in de slaapkamer vaker vreemde dingen, zoals het licht dat aan- en uit flikkert en soms onverklaarbare geluiden. In de nacht dat het gebeurde zag de kompas voor een plek naast de fan voor het noorden aan, terwijl dat het zuidwesten is vanuit de plek waar ik stond. Hij bleef daar hardnekkig staan en soms daarna bewoog hij iets.....
Zou het soms misschien...
Ik heb gecheckt of er iets was veranderd. Er staat tijdens de hete dagen die fan, die aanstaat. Ik kan me voorstellen dat daar een flinke magneet in zit. Ik heb het getest. Met aan en uitzetten, andere snelheden. Had totaal geen invloed op het kompas, hij deed het overdag gewoon goed. De radiowekker, hetzelfde verhaal. Raar.
Ik voel me wel eens niet op mijn gemak in die kamer. Het punt is ook dat mijn vriendin bidt naar haar grootmoeder. Dus die wordt aangeroepen. De rare gebeurtenissen kunnen natuurlijk verklaard worden. Het huis is uit de jaren 70 en de bedrading ook uit die tijd. Dus knipperend licht kan verklaard worden. Ook rare geluiden, kan van alles zijn. Ik heb wel soms het gevoel dat er in de kamer iemand staat te kijken.quote:Op zondag 1 september 2024 21:53 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Je zou inderdaad zeggen als er iets van magneet in de buurt is dat de kompas niet werkt. Maar dit is idd vreemd. Voelt het voor jou wel goed? Misschien probeert iemand iets te zeggen? Als het niet goed aan voelt. Dat je angstig of niet op je gemak voelt of het gevoel dat je een druk voelt enzo dan zou ik misschien even je kamer en of je huis reinigen. Of zeggen dat het weg moet gaan.
Je weet niet wie er gewoond heeft. Weet je vriendin ook dat deze dingen gebeuren? Als je het niet prettig vind kan je altind zeggen dat het weg moet gaan. Anders een keer met salie of waar ze ook mee huizen doen reinigen door je huis heen gaan. Of misschien heb je ook iemand bij je? Zelf heb ik ook 2 keer gehad dst het gwn echt niet goed aanvoelen. Het verstikte mij gewoon. Hier kan je ook voor beschermen.quote:Op zondag 1 september 2024 22:02 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik voel me wel eens niet op mijn gemak in die kamer. Het punt is ook dat mijn vriendin bidt naar haar grootmoeder. Dus die wordt aangeroepen. De rare gebeurtenissen kunnen natuurlijk verklaard worden. Het huis is uit de jaren 70 en de bedrading ook uit die tijd. Dus knipperend licht kan verklaard worden. Ook rare geluiden, kan van alles zijn. Ik heb wel soms het gevoel dat er in de kamer iemand staat te kijken.
Ik weet dat er iemand in is overleden. Daarbij saillant detail: ik trof een keer oude kaarten van de wijk in een boekhandel. Voordat er gebouwd werd, was daar een kerkhof.quote:Op zondag 1 september 2024 22:07 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Je weet niet wie er gewoond heeft. Weet je vriendin ook dat deze dingen gebeuren? Als je het niet prettig vind kan je altind zeggen dat het weg moet gaan. Anders een keer met salie of waar ze ook mee huizen doen reinigen door je huis heen gaan. Of misschien heb je ook iemand bij je? Zelf heb ik ook 2 keer gehad dst het gwn echt niet goed aanvoelen. Het verstikte mij gewoon. Hier kan je ook voor beschermen.
Ja, mijn vriendin maakt die dingen ook mee. Maar we zijn vrij nuchter in die dingen. Ik heb wel eens gezegd: Bid gewoon naar God of Jezus, en laat je oma gewoon met rust.quote:Op zondag 1 september 2024 22:07 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Je weet niet wie er gewoond heeft. Weet je vriendin ook dat deze dingen gebeuren? Als je het niet prettig vind kan je altind zeggen dat het weg moet gaan. Anders een keer met salie of waar ze ook mee huizen doen reinigen door je huis heen gaan. Of misschien heb je ook iemand bij je? Zelf heb ik ook 2 keer gehad dst het gwn echt niet goed aanvoelen. Het verstikte mij gewoon. Hier kan je ook voor beschermen.
Dat verklaard ook een hoop. Misschien dan helemaal goed om ff alles te laten reinigenquote:Op zondag 1 september 2024 22:13 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik weet dat er iemand in is overleden. Daarbij saillant detail: ik trof een keer oude kaarten van de wijk in een boekhandel. Voordat er gebouwd werd, was daar een kerkhof.
Idd. Dat dacht ik ook meteen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind dat een mooie ervaring die je dan steeds hebt persoonlijk. Dat je voelt dat er een overgang is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |