Gedaan en even gekoppeld aan #1 voor jequote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gedaan en even gekoppeld aan #1 voor je
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:45 schreef Speedfight het volgende:
Goeeedemorgen.
Mooi plaatje, beetje Harry Potter vibes
quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Best ok..
Maar dat kan zo veranderen
Okquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je verwacht dus dat je zo weer in de put gaat raken of zo?
Selfforfilling prophecy!
Neehoor, nog steeds okquote:
Meh, ik heb de helft van mijn leven ook in een zware depressie gezeten. Zwaar eenzaam, zag het leven niet meer zitten enz.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neehoor, nog steeds ok![]()
Kan gewoon weinig met reacties als; je denkt verkeerd, het ligt aan jezelf
Ik noem gewoon de feiten. That's all. Jammer.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik heb de helft van mijn leven ook in een zware depressie gezeten. Zwaar eenzaam, zag het leven niet meer zitten enz.
Ook ik kon niks met dingen van dat ik verkeerd zou denken, maar om (misschien als grap) te zeggen dat het best ok is maar dat zo weer kan veranderen en dan die reacties er op......ja dat helpt ook niet echt om positief te blijven.
Maar goed, ik weet dat je nogal defensief kunt raken in dit soort gesprekken dus laten we het er maar ff bij laten zo.
Scheelt weer, ik heb ook geen bier in huis!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik noem gewoon de feiten. That's all. Jammer.
Nee geen tijd voor bier.
Waterquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheelt weer, ik heb ook geen bier in huis!
Of wijn.
Ben nu wat gezonder aan het doen.
Verrassendquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Nee ik ben nu meer van de kruidenthee en supplementen voor bodybuilding.
From what?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil echt heeeeeeel graag seizoen 2 van From zien...zo balen..
We hadden t gisteren ofzo over die serie, las hier de tip. Maar blijkt dat seizoen w 2 niet beschikbaar is..quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
Hmmm zo op het eerste gezicht wel interessant!
Nee, deel 2 is ergens, 'elders' te vinden. Ff zoeken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
From elders, but where?
Geen idee!Ik ken het niet. ff kijken of het met Google te vinden is.
Ik zal even de kaarten raadplegenquote:
Geen idee, ik ga de laatst tijd wegens omstandigheden de ene uitdaging na de andere aan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:42 schreef drakin het volgende:
De kaarten zeggen dat je vandaag een uitdaging, of beter die ene uitdaging, niet langer uit de weg zal gaan.
Wat is je uitdaging omtrent bier?quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga de laatst tijd wegens omstandigheden de ene uitdaging na de andere aan.
Ow die heb ik niet.quote:
Daar is ook niet echt een uitdaging in, waarom vroeg je dan of het er tijd voor was?quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die heb ik niet.
Ben geen grote bierliefhebber. Gisteren en met Koningsdag wel een speciaalbiertje gedronken. (Okee met Koningsdag waren het er 2.)
Ik drink wel andere dranken, maar daar ben ik ook stevig mee afgebouwd en eigenlijk onlangs (voorlopig?) helemaal mee gestopt.
Ow dat roep ik wel vaker op FOK!quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar is ook niet echt een uitdaging in, waarom vroeg je dan of het er tijd voor was?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar is ook niet echt een uitdaging in, waarom vroeg je dan of het er tijd voor was?
Op Fok! is het altijd kwart voor bier!quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat roep ik wel vaker op FOK!
Was met name in ONZ een soort running gag, jaren geleden.
Altijd dus nog een kwartier moeten wachten!quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Op Fok! is het altijd kwart voor bier!
Partypooperquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd dus nog een kwartier moeten wachten!
Weet je trouwens de titel nog van die Z-Koreaanse serie over zombies in de middeleeuwen? Lijkt me wel leuk om te checken.quote:
Krijg daar een akelig groundhog day gevoel bij....quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef drakin het volgende:
Ik heb 4 biertjes gekregen laatst, maar mag ze dus pas over een kwartier openmaken
Waarom?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef drakin het volgende:
Ik heb 4 biertjes gekregen laatst, maar mag ze dus pas over een kwartier openmaken
Komt door partypooper ToT, scroll maar even naar boven... Nu gaan we allemaal dankzij hem een "Dry forever" in.....quote:
Zei ik anderhalf uur geleden ook tegen mezelf, en nog immer niks.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:33 schreef drakin het volgende:
Nee joh, over een kwartiertje gaat er gewoon een biertje open
Weet ik niet meer, was op Netflix. En de hoofdrolspeler was de keizer. Misschien iets met Empire of zo?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je trouwens de titel nog van die Z-Koreaanse serie over zombies in de middeleeuwen? Lijkt me wel leuk om te checken.
quote:
Als ik op IMDB zoek naar Zombie Empire komt deze naar vorenquote:
Whehe!quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Als ik op IMDB zoek naar Zombie Empire komt deze naar voren![]()
https://www.imdb.com/titl(...)_q_zombie%2520empire
geloof niet dat ik daar zin in heb.
8.3 op imdb, die gaat zeker op de lijstquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
Ow daar is inmiddels een deel 3 van uit, zie ik!
Deel 2 was wel okay, maar 1 was echt goed!
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
8.3 op imdb, die gaat zeker op de lijstDank u
Ik ga hem ff opzetten terwijl ik beetje door post hier, als ik niet post dan zit ik er middeninquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
Veel momenten van herkenning in die trailer!
Het schiet allemaal zo aan je voorbij, maar damn; een paar van die momenten zijn echt episch!
Whehe, prima!quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga hem ff opzetten terwijl ik beetje door post hier, als ik niet post dan zit ik er middenin
Kingdom.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je trouwens de titel nog van die Z-Koreaanse serie over zombies in de middeleeuwen? Lijkt me wel leuk om te checken.
Ohquote:
Spuit 11quote:
Ik lees nu een boek die zich in Azie afspeelt, ff gekwoot uit het wat lees je nu topic:quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Spuit 11![]()
Ben er net aan begonnen, ik hou wel van dit soort dingenMaar ja mijn forumnaam komt ook niet uit het niets, ik ben wel echt een Azië fan. Hou ook echt van de sfeer van de series en de beelden die ze gebruiken.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:37 schreef drakin het volgende:
Bijzonder boek tot nu toe! Over een schrijver die het verhaal van een jong meisje wil herschrijven in opdracht van zijn baas en het verhaal van een vrouw die in een parallelle wereld verzeild raakt nadat ze een moord gepleegd heeft. 2 verhalen die niks met elkaar te maken hebben, maar ik vermoed dat het uiteindelijk elkaar ergens zal ontmoeten.
[ afbeelding ]
Heerlijk hequote:
Jup met boek!quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heerlijk he![]()
Zo lekker in de zon zitten met n boek denk ik
Jij ook al naar buiten geweest?
Die serie las idd heerlijk wegquote:Op woensdag 1 mei 2024 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup met boek!
V.E.Schwab
De kleuren van Schaduw.
Lekker leesvoer hoor.
Magie, goed/kwaad, lekker geschreven, humor. Ja, wordt wel een grote hoor.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup met boek!
V.E.Schwab
De kleuren van Schaduw.
Lekker leesvoer hoor.
Magie, goed/kwaad, lekker geschreven, humor. Ja, wordt wel een grote hoor.
Snap!quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt door partypooper ToT, scroll maar even naar boven... Nu gaan we allemaal dankzij hem een "Dry forever" in.....
Whehe dit is al weer deeltje 2 van deze SC!quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey you! Long time! Fijn om je weer te zien posten
Hoe gaat het met je? Alles goed en ook met de kleine ToT?quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe dit is al weer deeltje 2 van deze SC!En daarvoor heb ik ook al in wat topics hier gepost!
Whehehe!quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je? Alles goed en ook met de kleine ToT?
En nee, die bedoel ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |