abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 mei 2024 @ 18:38:07 #201
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620587
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:36 schreef ToT het volgende:

[..]
Airwolf! _O_
En The A-Team natuurlijk.

Maar ja; op andere momenten zat je uit pure ellende maar weer Alf te kijken! :')
Tour of Duty (y)
Lach met een schone bips
pi_213620590
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:24 schreef Shii het volgende:

[..]
Ja precies. Vroeger was tv alles, daarna kwam de mogelijkheid om iets op te nemen om terug te kijken en dat was ook al heel wat en nu kun je gewoon uitkiezen wat je gaat kijken.
Mijn eerste videorecorder was een Panasonic WK94....uit i1994.....die na het WK in '94 in de opruiming was! :T
pi_213620599
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Harry Potter heb ik dan weer nooit gekeken. Wij kregen eind jaren 80 onze eerste videoband ding speler :D Wat een feest :) Maar waren ook de eersten in de straat met een PC met 256 kleuren scherm... De hele buurt kwam kijken, en oh wat leek alles "net echt" :P Bijna iedereen had toen nog 4 kleuren of 16 kleuren scherm.

Kut ik begin me echt oud te voelen.
Commodore Amiga 500, biatch! B-) 4096 kleuren en volgens mij 8-kanaals geluid?
pi_213620601
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tour of Duty (y)
Dat kwam pas later, maar was idd ook verdomd goed! _O_
  zondag 19 mei 2024 @ 18:40:27 #205
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620613
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:39 schreef ToT het volgende:

[..]
Commodore Amiga 500, biatch! B-) 4096 kleuren en volgens mij 8-kanaals geluid?
Voor die PC hadden we een Atari 600 ofzo als ik me goed herinner. Met van die kutcardridges die je 100x erin moest steken voor ie het deed.
Lach met een schone bips
  zondag 19 mei 2024 @ 18:41:18 #206
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620619
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:39 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat kwam pas later, maar was idd ook verdomd goed! _O_
Moet je op Youtube eens wat fragmenten van terug kijken, die special effects waren zo slecht als je ziet wat we nu kunnen kijken. Geniaal gewoon.
Lach met een schone bips
pi_213620625
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Moet je op Youtube eens wat fragmenten van terug kijken, die special effects waren zo slecht als je ziet wat we nu kunnen kijken. Geniaal gewoon.
De eerste "explosie" ooit op tv was in een zwart-wit film, volgens mij met Charlie Chaplin.
Was gewoon een pufje rook! _O-
  zondag 19 mei 2024 @ 18:44:22 #208
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620644
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:42 schreef ToT het volgende:

[..]
De eerste "explosie" ooit op tv was in een zwart-wit film, volgens mij met Charlie Chaplin.
Was gewoon een pufje rook! _O-
Mis trouwens de spaghetti westerns wel een beetje :) Bud Spencer & Terrence Hill als voorbeeld.... Dat was ook geniaal. Dat waren echt weekend avonden genieten op de bank met pa. Moeders vond daar niks aan dus die ging dan vroeg slapen.
Lach met een schone bips
pi_213620653
Maar die special effects van vroeger waren wel wat, ja. _O-
En er ging nooit iemand dood en je zag nooit bloed.
Klappen en vuistslagen waren nooit raak, maar toch ging de ander tegen de vlakte. :P

Als je van überslechte special effects houdt, moet je deze kijken:

De cgi was voor 2005 al verschrikkelijk slecht en de greenscreen effecten waren zo hilarisch dat Tommy Wiseau het niet erger had kunnen doen! :')
pi_213620658
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mis trouwens de spaghetti westerns wel een beetje :) Bud Spencer & Terrence Hill als voorbeeld.... Dat was ook geniaal. Dat waren echt weekend avonden genieten op de bank met pa. Moeders vond daar niks aan dus die ging dan vroeg slapen.
En dan op de Duitse televisie waarbij Bud de ene keer een diepe krakende stem had, en de andere keer een heel hoog piepstemmetje! _O-
  zondag 19 mei 2024 @ 18:47:16 #211
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620673
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
Maar die special effects van vroeger waren wel wat, ja. _O-
En er ging nooit iemand dood en je zag nooit bloed.
Klappen en vuistslagen waren nooit raak, maar toch ging de ander tegen de vlakte. :P

Als je van überslechte special effects houdt, moet je deze kijken:

[ afbeelding ]

De cgi was voor 2005 al verschrikkelijk slecht en de greenscreen effecten waren zo hilarisch dat Tommy Wiseau het niet erger had kunnen doen! :')
Nee dank je, heb periode gehad dat we in de weekenden met collega's allemaal gewoon thuis de slechtste van de slechtste film uitkozen, tegelijk aanzetten en via teamspeak dom commentaar geven en bier drinken _O_

Zombeavers en Zombi Strippers niveau films :D
Lach met een schone bips
pi_213620806
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee dank je, heb periode gehad dat we in de weekenden met collega's allemaal gewoon thuis de slechtste van de slechtste film uitkozen, tegelijk aanzetten en via teamspeak dom commentaar geven en bier drinken _O_

Zombeavers en Zombi Strippers niveau films :D
_O- Oh God! :D

Doet me denken aan die oude horrorfilms (naast de seksfilms) op RTL+ en Sat1.

Het geniaalste vond ik een zwart-wit film over een stel duivelsaanbidders in de middeleeuwen.
Ze waren bezig met een ritueel om onsterfelijk te worden toen de dorpsbewoners hen grepen en op de brandstapel zetten.
"We zijn al zo ver met ons ritueel dat we uit de dood zullen opstaan!"
- "Oh in dat geval branden we jullie de ogen eerst uit, dus zullen jullie blind zijn als jullie uit de dood opstaan."

Een paar honderd jaar later, in de periode dat de film gemaakt werd dus het "heden", herrezen de rottende lijken uit hun graf (nadat ze levend verbrand waren :') ) en ook hun paarden keerden als ondoden terug.
Ver weg begon een vrouw in haar huis te gillen, met d'r handen op de wangen, je kent het wel. :')
Dit gegil trok de aandacht van de ondode ruiters die daarom besloten het dorp in te gaan, richting het huis waar het gegil vandaan kwam.
De vrouw zag dat en ging steeds harder en harder gillen.
De ruiters kwamen met paard en al haar huis in en NET op het moment dat ze gegrepen zou worden, besloot ze de trap op te rennen.
Het paard bleef niet in de gang staan à la André van Duin, en ging met zijn berijder en al de trap op; echt hilarisch om te zien! _O-

Eenmaal boven greep zijn baasje die gillende vrouw weer bijna die vervolgens besloot het raam uit te klimmen en van het dak af naar beneden te glijden en te vluchten! _O-
  zondag 19 mei 2024 @ 19:02:55 #213
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620829
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:00 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Oh God! :D

Doet me denken aan die oude horrorfilms (naast de seksfilms) op RTL+ en Sat1.

Het geniaalste vond ik een zwart-wit film over een stel duivelsaanbidders in de middeleeuwen.
Ze waren bezig met een ritueel om onsterfelijk te worden toen de dorpsbewoners hen grepen en op de brandstapel zetten.
"We zijn al zo ver met ons ritueel dat we uit de dood zullen opstaan!"
- "Oh in dat geval branden we jullie de ogen eerst uit, dus zullen jullie blind zijn als jullie uit de dood opstaan."

Een paar honderd jaar later, in de periode dat de film gemaakt werd dus het "heden", herrezen de rottende lijken uit hun graf (nadat ze levend verbrand waren :') ) en ook hun paarden keerden als ondoden terug.
Ver weg begon een vrouw in haar huis te gillen, met d'r handen op de wangen, je kent het wel. :')
Dit gegil trok de aandacht van de ondode ruiters die daarom besloten het dorp in te gaan, richting het huis waar het gegil vandaan kwam.
De vrouw zag dat en ging steeds harder en harder gillen.
De ruiters kwamen met paard en al haar huis in en NET op het moment dat ze gegrepen zou worden, besloot ze de trap op te rennen.
Het paard bleef niet in de gang staan à la André van Duin, en ging met zijn berijder en al de trap op; echt hilarisch om te zien! _O-

Eenmaal boven greep zijn baasje die gillende vrouw weer bijna die vervolgens besloot het raam uit te klimmen en van het dak af naar beneden te glijden en te vluchten! _O-
Lol oude horror's... Killer Tomatoes, Children of the Corn.... Zo kan ik nog uren doorgaan :D
Lach met een schone bips
pi_213620837
Er was ook een horrorfilm over gigantische wespen in een woestijn.

2 kerels reden in een volgens mij Volkswagen Kever en een wesp viel hen aan.
Hij stak zijn angel dwars door het dak, in de bolhoed van de man die wanhopig de randen van de bolhoed vasthield.
De wesp zoog het hoofd van de man leeg met zijn angel (biologielessen nodig?) die als een leeg colablikje helemaal in elkaar kreukelde! _O- _O- _O-
  zondag 19 mei 2024 @ 19:05:19 #215
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620845
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:04 schreef ToT het volgende:

Hij stak zijn angel dwars door het dak, in de bolhoed van de man die wanhopig de randen van de bolhoed vasthield.
De wesp zoog het hoofd van de man leeg met zijn angel (biologielessen nodig?) die als een leeg colablikje helemaal in elkaar kreukelde! _O- _O- _O-
Goffer _O-

Jij bent dus ook niet vies van echt slechte films? :P
Lach met een schone bips
  zondag 19 mei 2024 @ 19:06:54 #216
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620866
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:04 schreef ToT het volgende:

OWWWWWW, kever Herbie.... Die films waren ook zo geniaal.
Lach met een schone bips
pi_213620877
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lol oude horror's... Killer Tomatoes, Children of the Corn.... Zo kan ik nog uren doorgaan :D
Er was ook een grappige film over aliens die met een ruimteschip vlak over een wegdek raasden.
Een Amerikaanse agent had zoiets van: "Ohhhh boy! This one is going so fast, he's not getting a fine; he's going straight to jail!"
En hij ging de snelheid meten: "Forget jail.....this one will get......the chair!" :o

Volgens mij vond die agent het ruimteschip even later en sprak de alien aan: "You're planning to conquer us all with your space army huh???"
- "Space army? I would sell my grandmother for a space army!!!"
pi_213620879
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Goffer _O-

Jij bent dus ook niet vies van echt slechte films? :P
Zo op z'n tijd! :D
pi_213620890
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
OWWWWWW, kever Herbie.... Die films waren ook zo geniaal.
Ja en nee; de eerste film was echt leuk, maar het werd wel steeds minder en minder bijzonder. Het voelde meer geforceerd aan van dat die franchise nog uitgemolken moest worden.

Op een gegeven moment was er ook een meisjes-auto waar hij verliefd op werd en waar hij steeds verlegen heel erg bij zat te blunderen zoals olie lekken enzo! :')
  zondag 19 mei 2024 @ 19:09:41 #220
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620897
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:07 schreef ToT het volgende:

[..]
Zo op z'n tijd! :D
Ik heb er echt teveel van gezien :) Misschien dat er weer een periode komt dat ik zoiets heb van "goh, laat ik weer eens echt een kutfilm opzetten" :)
Lach met een schone bips
  zondag 19 mei 2024 @ 19:11:15 #221
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213620914
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja en nee; de eerste film was echt leuk, maar het werd wel steeds minder en minder bijzonder. Het voelde meer geforceerd aan van dat die franchise nog uitgemolken moest worden.

Op een gegeven moment was er ook een meisjes-auto waar hij verliefd op werd en waar hij steeds verlegen heel erg bij zat te blunderen zoals olie lekken enzo! :')
I know, maar dat was mijn kindertijd.. Ik vond het fantastisch, maar jij bent ook net ff die paar jaar ouder dan ik dat het je waarschijnlijk begon te irriteren. Voor mij fantastisch toen, die kever die in tunnel gewoon rond ging over dak van de tunnel.
Lach met een schone bips
pi_213621001
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
I know, maar dat was mijn kindertijd.. Ik vond het fantastisch, maar jij bent ook net ff die paar jaar ouder dan ik dat het je waarschijnlijk begon te irriteren. Voor mij fantastisch toen, die kever die in tunnel gewoon rond ging over dak van de tunnel.
Oh nee ik vond het toen ook wel tof hoor! :D
  zondag 19 mei 2024 @ 20:58:45 #223
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213621958
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Oh nee ik vond het toen ook wel tof hoor! :D
Nou het water stroomde hier net een uur lang door de straat naar beneden, zal dalijk wel weer brandweerwagens horen die kelders moeten leegpompen onder aan de straat. Dit is zoooooooo kut geregeld hier.
Lach met een schone bips
pi_213621983
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou het water stroomde hier net een uur lang door de straat naar beneden, zal dalijk wel weer brandweerwagens horen die kelders moeten leegpompen onder aan de straat. Dit is zoooooooo kut geregeld hier.
Ah joy!

Ja hier ging het ook aardig tekeer.
  zondag 19 mei 2024 @ 21:02:47 #225
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213621995
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 21:00 schreef ToT het volgende:

[..]
Ah joy!

Ja hier ging het ook aardig tekeer.
Ja het ging wel lekker los hier ook, maar is echt zo kut.. Wonen hier allemaal op een bult en waar gaat al dat water heen? Ja omlaag via de straten, onder aan de bult zitten ze al 20 jaar met volgelopen kelders.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')