Absoluut!!!quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
*signed in* Goedenavond tezamen. En gelijk een vraag, iemand een idee of deze op de lijst kan?
https://www.imdb.com/titl(...)_7_nm_1_q_the%2520oa
Julian May ( voor d meelezersquote:
We missen nog een boek reviewer op FOK!quote:
Troestuh!!!quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:25 schreef yvonne het volgende:
Ik sign weer uit, ik kan soms van het ene moment op het ander instorten, zoals nu, lekker naar bed.
Fijne avond allemaal.
Duidelijk @drakin melden bij yvonnequote:Op woensdag 1 mei 2024 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
We missen nog een boek reviewer op FOK!
* hint*
en nog niet gevonden zekerquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
We missen nog een boek reviewer op FOK!
* hint*
Ik moet zelf zeggen, vroeger las ik heel veel... Heb boekenkasten en zolder vol met boeken allemaal uit de erfenis van mijn opa en vader. Maar sinds het streamen lees ik nog maar heel weinig boeken.quote:
Het gaat op en neer, als kind mega veel gelezen, als puber helemaal niks, als adolescent las ik continu in de trein.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet zelf zeggen, vroeger las ik heel veel... Heb boekenkasten en zolder vol met boeken allemaal uit de erfenis van mijn opa en vader. Maar sinds het streamen lees ik nog maar heel weinig boeken.
Zo! Mijn pa, opa en ook mijn broer zaten ook altijd met de neus in de boeken. Bij mij moet het heel snel aanslaan een boek anders leg ik het gewoon weg. En doe ik met series en films ook trouwens.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat op en neer, als kind mega veel gelezen, als puber helemaal niks, als adolescent las ik continu in de trein.
Als jonge moeder alleen maar voor
Daarna op en neer, wilde vaak wel maar ups en downs, in stressvolle tijden moeilijk de focus kunnen vinden.
Paar jaar terug weer een up na met een groep gezamenlijk een boek te lezen, ik ben niet meer gestopt en haal nu zo'n 50 boeken per jaar.
Ik ben ascendant tweeling, misschien dat ik daarom meerdere tegelijk leesquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo! Mijn pa, opa en ook mijn broer zaten ook altijd met de neus in de boeken. Bij mij moet het heel snel aanslaan een boek anders leg ik het gewoon weg. En doe ik met series en films ook trouwens.
Echte geboren tweeling, aandachtsspanne van 2 minuten ofzo
Ik ben tweeling MET ascendant tweelingquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben ascendant tweeling, misschien dat ik daarom meerdere tegelijk lees
Maar ik ken een tweeling die net zoveel leest, ik denk dat het dan toch iets anders isquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben tweeling MET ascendant tweeling
Bij mij weet ik het wel, verveling. Pakt een boek of serie me niet meteen. Weg ermeequote:Op woensdag 1 mei 2024 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik ken een tweeling die net zoveel leest, ik denk dat het dan toch iets anders is
Soms moet ik van mezelf even doorzetten, maar ik heb ook eens gehad dat ik pas bij boek 3 of 4 van een serie stopte omdat gebeurtenissen herkauwd werden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij mij weet ik het wel, verveling. Pakt een boek of serie me niet meteen. Weg ermee
Wowquote:Op woensdag 1 mei 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
Een reeks die ik echt fenomenaal vond was Deathgate / De poort des doods.
De emoties gieren echt alle kanten op als je die boeken leest!
Wat voor verhaal?quote:
Een persoonlijk verhaal wat ik zo ga delen met mijn schrijvers groepjequote:
Oh tof, wel spannend zoiets persoonlijks te delen!quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Een persoonlijk verhaal wat ik zo ga delen met mijn schrijvers groepje
Heb al een aantal geschreven en er komen wel meer.
Lekker dan, heb geen ziggo.. Netflix, HBO en Prime. That's it.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:36 schreef Speedfight het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben dankzij jullie verhalen ook aan de serie From begonnen, wat een spanning vanaf de eerste minuut!
Ik zag trouwens dat seizoen 2 via Ziggo te bekijken is.
Tof he! Ik heb alleen geen ziggoquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:36 schreef Speedfight het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben dankzij jullie verhalen ook aan de serie From begonnen, wat een spanning vanaf de eerste minuut!
Ik zag trouwens dat seizoen 2 via Ziggo te bekijken is.
Same here, maar verschijnt vanzelf op Netflix aangezien deel 1 er ook staat. Tot die tijd nog zat andere dingen te kijkenquote:
I know.. maar ik zat er in..quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here, maar verschijnt vanzelf op Netflix aangezien deel 1 er ook staat. Tot die tijd nog zat andere dingen te kijken
Probeer dan ook eens "all of us are dead" ook op Netflix. Zuid Koreaans maar ondertiteld, die pakt ook wel echt.quote:
Ik hou dan weer niet van Zuid-Koreaans. Kijk nu Missing. Brits/ Fransquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Probeer dan ook eens "all of us are dead" ook op Netflix. Zuid Koreaans maar ondertiteld, die pakt ook wel echt.
Nou ja, toen ik er zelf was sloeg ik de hond ook over in de restaurants. Verder prima eten daarquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hou dan weer niet van Zuid-Koreaans. Kijk nu Missing. Brits/ Frans
Hihihiquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik er zelf was sloeg ik de hond ook over in de restaurants. Verder prima eten daar
Deze keek best lekker weg, val je geen buil aan om even op te zettenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:40 schreef aloa het volgende:
Greenland leek me wel wat. Is een film op prime.
Is al 3 jaar oud zie ik net..quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze keek best lekker weg, val je geen buil aan om even op te zetten
Gewoon opzetten, kijkt wel lekker weg hoor. Nee het is geen blockbuster of superfilm. Maar zeker ook niet slecht, ik kon er prima naar kijken en ben echt wel een zeikerd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Is al 3 jaar oud zie ik net..
Niet dat dat uitmaakt.
Morgenavondquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon opzetten, kijkt wel lekker weg hoor. Nee het is geen blockbuster of superfilm. Maar zeker ook niet slecht, ik kon er prima naar kijken en ben echt wel een zeikerd.
Als serie vond ik Salvation ook wel erg goed, beetje zelfde genre. Er schijnt een seizoen 2 te zijn, maar de broadcaster zou het gecanceld hebben. Dus geen idee waar ik seizoen 2 kan vinden. Ja "elders" maar geen zin inquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgenavond![]()
Dan kan ik in één keer uitkijken.
Thanks zal onthouden!quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
En ik schaam me een beetje dat ik deze ben vergeten te noemen: https://www.imdb.com/titl(...)8_nm_0_q_the%2520100
@:HappyCharly als je deze serie nog niet gekeken hebt, ik vond deze serieus echt goed. Denk dat deze jou ook wel snel pakt en je gaat bingen.
quote:
Kan gebeuren!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Hey ToT, sorry ben momenteel niet veel online. Hoop dingen te doen... Maar goed binnenkort vakantie.
Nederland? Bijna goed, maar kut wat een ticketprijzen momenteel. Not so nicequote:Op woensdag 8 mei 2024 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan gebeuren!
En waar ga je naar toe op vakantie? Nederland?
België dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nederland? Bijna goed, maar kut wat een ticketprijzen momenteel. Not so nice
Nee, business class van Amsterdam naar Brussel vond ik de prijs niet waard. En ze hadden geen premium economy. Dus ook overgeslagen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, business class van Amsterdam naar Brussel vond ik de prijs niet waard. En ze hadden geen premium economy. Dus ook overgeslagen.
Een van mijn beste Nederlandse maatjes gaat trouwen in Thailand (woont daar ook al jaren). Dus ik dacht feestje en vakantie dan maar samen voegen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een van mijn beste Nederlandse maatjes gaat trouwen in Thailand (woont daar ook al jaren). Dus ik dacht feestje en vakantie dan maar samen voegen.
Nee man, en ook niet zeker of ik me daar vestig. Ik ga over aantal maanden als ik hier al mijn zooi verkocht heb eerst een half jaar minimaal door Azië reizen en niks doen. Daarna beslis ik pas definitief waar ik permanent wil wonen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar al semi-permanent woonde?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, en ook niet zeker of ik me daar vestig. Ik ga over aantal maanden als ik hier al mijn zooi verkocht heb eerst een half jaar minimaal door Azië reizen en niks doen. Daarna beslis ik pas definitief waar ik permanent wil wonen.
Eerste gezien, fascinerendquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:yvonne en bedankt he! Jij zei dat de OA goeie serie was om te gaan kijken. Was er vanavond al tussendoor aan begonnen, denk gaat latertje wordenDat is inderdaad wel kijkwaardig, thank you
Joh ik kan geen heel seizoen in 1 avond kijken, maar het is leuk tot nu toe. Ik kijk lekker ff verder, mooie van 2 schermen. Kan ook hier meekijkenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eerste gezien, fascinerend
Tweede niet ingekomen. Let me know of Het toch de moeite waard is
Hahaha..quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh ik kan geen heel seizoen in 1 avond kijken, maar het is leuk tot nu toe. Ik kijk lekker ff verder, mooie van 2 schermen. Kan ook hier meekijken
Ik kijk echt alles door elkaar joh, oud, nieuw.. Moet net tegen komen wat me op dat moment aanstaatquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha..
Veel plezier!
Heb t al laaaaang geleden gezien
Goed hè.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:yvonne en bedankt he! Jij zei dat de OA goeie serie was om te gaan kijken. Was er vanavond al tussendoor aan begonnen, denk gaat latertje wordenDat is inderdaad wel kijkwaardig, thank you
Volgens mij wel.. Ff checken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed hè.
heb jij eigenlijk ooit "Dark"gezien?
Jaaaa, die duitse serie. Die was dikke vettequote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed hè.
heb jij eigenlijk ooit "Dark"gezien?
Echt hè, alles klopte, muziek, omgeving, geweldig!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaa, die duitse serie. Die was dikke vette
Die is serieus goed en aanrader voor iedereen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, alles klopte, muziek, omgeving, geweldig!
Ik had een Duitse buurvrouw, zo heb ik het altijd bij kunnen houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb die trouwens zonder ondertitels kunnen kijken, ben halve duitser hier zo net op de grens
Ik woon eigenlijk al mijn hele leven langs de Duitse grens, en werk ook met Duitse collega's. Engels en Duits zijn voor mij daarom gewoon een 2e taal die je moeiteloos doet. Is ook wel serieus een voordeel hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had een Duitse buurvrouw, zo heb ik het altijd bij kunnen houden.
Mooie taal, die vervoegingen minder.
Ja maar in Frankrijk en Spanje heb ik daar ook niks aanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wel tof als je zo vloeiend kunt overschakelen naar t Duits
Haha neequote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar in Frankrijk en Spanje heb ik daar ook niks aan
Ai kan spiek english ferrie well, not so snel maar da komp nog wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha nee
Gelukkig spreek je ook Engels
Aim heppie (for joe)quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ai kan spiek english ferrie well, not so snel maar da komp nog wel.
Highly Combustible Reacts wordt steeds beter met z'n Nederlands!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ai kan spiek english ferrie well, not so snel maar da komp nog wel.
Not zo snel menquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Highly Combustible Reacts wordt steeds beter met z'n Nederlands!
Ik zong alleen n liedjequote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bah! ik eet de garnalen eruit en de rest laat ik staan
En zo zal het geschieddequote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eeuwig hoeft niet, tot in de oneindigheid is goed
Joost Klein weet niet eens wat het is!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bah! ik eet de garnalen eruit en de rest laat ik staan
Bwoh alweer een dag bijna voorbij, goedenavondquote:Op zondag 19 mei 2024 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Joost Klein weet niet eens wat het is!Môgguh!
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaa, die duitse serie. Die was dikke vette
Bedankt voor de tip. Die zet ik op m'n lijstje om te gaan kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, alles klopte, muziek, omgeving, geweldig!
We worden ook wel overdreven verwend qua alles wat we kunnen kijken tegenwoordig. Vroeger als kleine LYLT moest je gewoon op tijd bij de TV zitten anders had je gewoon een nieuwe aflevering van Airwolf gemist.. Drama niet mee kunnen praten op school daaroverquote:Op zondag 19 mei 2024 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de tip. Die zet ik op m'n lijstje om te gaan kijken.
The OA heb ik trouwens ook al een hele tijd terug eens gekeken. Daarna keek ik Star Trek en toen was het lastig schakelen met Jason Isaacs, eerst als evil dr. en daarna in een heel andere rol (Captain Lorca). En ik las ook dat hij Lucius Malfidus speelt. Wat een geweldige acteur ben je dan.Zo divers in het soort rollen.
Ja precies. Vroeger was tv alles, daarna kwam de mogelijkheid om iets op te nemen om terug te kijken en dat was ook al heel wat en nu kun je gewoon uitkiezen wat je gaat kijken.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We worden ook wel overdreven verwend qua alles wat we kunnen kijken tegenwoordig. Vroeger als kleine LYLT moest je gewoon op tijd bij de TV zitten anders had je gewoon een nieuwe aflevering van Airwolf gemist.. Drama niet mee kunnen praten op school daarover
Owja, met m'n pa mee naar de videotheek om films te hurenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja precies. Vroeger was tv alles, daarna kwam de mogelijkheid om iets op te nemen om terug te kijken en dat was ook al heel wat en nu kun je gewoon uitkiezen wat je gaat kijken.
De eerste Harry Potter heb ik op video gekeken.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owja, met m'n pa mee naar de videotheek om films te huren
Harry Potter heb ik dan weer nooit gekeken. Wij kregen eind jaren 80 onze eerste videoband ding spelerquote:Op zondag 19 mei 2024 18:27 schreef Shii het volgende:
[..]
De eerste Harry Potter heb ik op video gekeken.
Weer bijna een dagje dichter bij de dood!quote:Op zondag 19 mei 2024 17:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh alweer een dag bijna voorbij, goedenavond
Airwolf!quote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We worden ook wel overdreven verwend qua alles wat we kunnen kijken tegenwoordig. Vroeger als kleine LYLT moest je gewoon op tijd bij de TV zitten anders had je gewoon een nieuwe aflevering van Airwolf gemist.. Drama niet mee kunnen praten op school daarover
Nee man, als ik een collega moet geloven worden we 120 en daarna kan ons bewustzijn geupload naar de cloud worden... YOLO (You Only Live Online)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |