Een van mijn beste Nederlandse maatjes gaat trouwen in Thailand (woont daar ook al jaren). Dus ik dacht feestje en vakantie dan maar samen voegen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een van mijn beste Nederlandse maatjes gaat trouwen in Thailand (woont daar ook al jaren). Dus ik dacht feestje en vakantie dan maar samen voegen.
Nee man, en ook niet zeker of ik me daar vestig. Ik ga over aantal maanden als ik hier al mijn zooi verkocht heb eerst een half jaar minimaal door Azië reizen en niks doen. Daarna beslis ik pas definitief waar ik permanent wil wonen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar al semi-permanent woonde?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, en ook niet zeker of ik me daar vestig. Ik ga over aantal maanden als ik hier al mijn zooi verkocht heb eerst een half jaar minimaal door Azië reizen en niks doen. Daarna beslis ik pas definitief waar ik permanent wil wonen.
Eerste gezien, fascinerendquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:yvonne en bedankt he! Jij zei dat de OA goeie serie was om te gaan kijken. Was er vanavond al tussendoor aan begonnen, denk gaat latertje wordenDat is inderdaad wel kijkwaardig, thank you
Joh ik kan geen heel seizoen in 1 avond kijken, maar het is leuk tot nu toe. Ik kijk lekker ff verder, mooie van 2 schermen. Kan ook hier meekijkenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eerste gezien, fascinerend
Tweede niet ingekomen. Let me know of Het toch de moeite waard is
Hahaha..quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh ik kan geen heel seizoen in 1 avond kijken, maar het is leuk tot nu toe. Ik kijk lekker ff verder, mooie van 2 schermen. Kan ook hier meekijken
Ik kijk echt alles door elkaar joh, oud, nieuw.. Moet net tegen komen wat me op dat moment aanstaatquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha..
Veel plezier!
Heb t al laaaaang geleden gezien
Goed hè.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:yvonne en bedankt he! Jij zei dat de OA goeie serie was om te gaan kijken. Was er vanavond al tussendoor aan begonnen, denk gaat latertje wordenDat is inderdaad wel kijkwaardig, thank you
Volgens mij wel.. Ff checken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed hè.
heb jij eigenlijk ooit "Dark"gezien?
Jaaaa, die duitse serie. Die was dikke vettequote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed hè.
heb jij eigenlijk ooit "Dark"gezien?
Echt hè, alles klopte, muziek, omgeving, geweldig!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaa, die duitse serie. Die was dikke vette
Die is serieus goed en aanrader voor iedereen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, alles klopte, muziek, omgeving, geweldig!
Ik had een Duitse buurvrouw, zo heb ik het altijd bij kunnen houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb die trouwens zonder ondertitels kunnen kijken, ben halve duitser hier zo net op de grens
Ik woon eigenlijk al mijn hele leven langs de Duitse grens, en werk ook met Duitse collega's. Engels en Duits zijn voor mij daarom gewoon een 2e taal die je moeiteloos doet. Is ook wel serieus een voordeel hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had een Duitse buurvrouw, zo heb ik het altijd bij kunnen houden.
Mooie taal, die vervoegingen minder.
Ja maar in Frankrijk en Spanje heb ik daar ook niks aanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wel tof als je zo vloeiend kunt overschakelen naar t Duits
Haha neequote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar in Frankrijk en Spanje heb ik daar ook niks aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |