Tof he! Ik heb alleen geen ziggoquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:36 schreef Speedfight het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben dankzij jullie verhalen ook aan de serie From begonnen, wat een spanning vanaf de eerste minuut!
Ik zag trouwens dat seizoen 2 via Ziggo te bekijken is.
Same here, maar verschijnt vanzelf op Netflix aangezien deel 1 er ook staat. Tot die tijd nog zat andere dingen te kijkenquote:
I know.. maar ik zat er in..quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here, maar verschijnt vanzelf op Netflix aangezien deel 1 er ook staat. Tot die tijd nog zat andere dingen te kijken
Probeer dan ook eens "all of us are dead" ook op Netflix. Zuid Koreaans maar ondertiteld, die pakt ook wel echt.quote:
Ik hou dan weer niet van Zuid-Koreaans. Kijk nu Missing. Brits/ Fransquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Probeer dan ook eens "all of us are dead" ook op Netflix. Zuid Koreaans maar ondertiteld, die pakt ook wel echt.
Nou ja, toen ik er zelf was sloeg ik de hond ook over in de restaurants. Verder prima eten daarquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hou dan weer niet van Zuid-Koreaans. Kijk nu Missing. Brits/ Frans
Hihihiquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik er zelf was sloeg ik de hond ook over in de restaurants. Verder prima eten daar
Deze keek best lekker weg, val je geen buil aan om even op te zettenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:40 schreef aloa het volgende:
Greenland leek me wel wat. Is een film op prime.
Is al 3 jaar oud zie ik net..quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze keek best lekker weg, val je geen buil aan om even op te zetten
Gewoon opzetten, kijkt wel lekker weg hoor. Nee het is geen blockbuster of superfilm. Maar zeker ook niet slecht, ik kon er prima naar kijken en ben echt wel een zeikerd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Is al 3 jaar oud zie ik net..
Niet dat dat uitmaakt.
Morgenavondquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon opzetten, kijkt wel lekker weg hoor. Nee het is geen blockbuster of superfilm. Maar zeker ook niet slecht, ik kon er prima naar kijken en ben echt wel een zeikerd.
Als serie vond ik Salvation ook wel erg goed, beetje zelfde genre. Er schijnt een seizoen 2 te zijn, maar de broadcaster zou het gecanceld hebben. Dus geen idee waar ik seizoen 2 kan vinden. Ja "elders" maar geen zin inquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgenavond![]()
Dan kan ik in één keer uitkijken.
Thanks zal onthouden!quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
En ik schaam me een beetje dat ik deze ben vergeten te noemen: https://www.imdb.com/titl(...)8_nm_0_q_the%2520100
@:HappyCharly als je deze serie nog niet gekeken hebt, ik vond deze serieus echt goed. Denk dat deze jou ook wel snel pakt en je gaat bingen.
quote:
Kan gebeuren!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Hey ToT, sorry ben momenteel niet veel online. Hoop dingen te doen... Maar goed binnenkort vakantie.
Nederland? Bijna goed, maar kut wat een ticketprijzen momenteel. Not so nicequote:Op woensdag 8 mei 2024 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan gebeuren!
En waar ga je naar toe op vakantie? Nederland?
België dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nederland? Bijna goed, maar kut wat een ticketprijzen momenteel. Not so nice
Nee, business class van Amsterdam naar Brussel vond ik de prijs niet waard. En ze hadden geen premium economy. Dus ook overgeslagen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, business class van Amsterdam naar Brussel vond ik de prijs niet waard. En ze hadden geen premium economy. Dus ook overgeslagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |