Ai kan spiek english ferrie well, not so snel maar da komp nog wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha nee
Gelukkig spreek je ook Engels
Aim heppie (for joe)quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ai kan spiek english ferrie well, not so snel maar da komp nog wel.
Highly Combustible Reacts wordt steeds beter met z'n Nederlands!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ai kan spiek english ferrie well, not so snel maar da komp nog wel.
Not zo snel menquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Highly Combustible Reacts wordt steeds beter met z'n Nederlands!
Ik zong alleen n liedjequote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bah! ik eet de garnalen eruit en de rest laat ik staan
En zo zal het geschieddequote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eeuwig hoeft niet, tot in de oneindigheid is goed
Joost Klein weet niet eens wat het is!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bah! ik eet de garnalen eruit en de rest laat ik staan
Bwoh alweer een dag bijna voorbij, goedenavondquote:Op zondag 19 mei 2024 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Joost Klein weet niet eens wat het is!Môgguh!
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaa, die duitse serie. Die was dikke vette
Bedankt voor de tip. Die zet ik op m'n lijstje om te gaan kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hè, alles klopte, muziek, omgeving, geweldig!
We worden ook wel overdreven verwend qua alles wat we kunnen kijken tegenwoordig. Vroeger als kleine LYLT moest je gewoon op tijd bij de TV zitten anders had je gewoon een nieuwe aflevering van Airwolf gemist.. Drama niet mee kunnen praten op school daaroverquote:Op zondag 19 mei 2024 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de tip. Die zet ik op m'n lijstje om te gaan kijken.
The OA heb ik trouwens ook al een hele tijd terug eens gekeken. Daarna keek ik Star Trek en toen was het lastig schakelen met Jason Isaacs, eerst als evil dr. en daarna in een heel andere rol (Captain Lorca). En ik las ook dat hij Lucius Malfidus speelt. Wat een geweldige acteur ben je dan.Zo divers in het soort rollen.
Ja precies. Vroeger was tv alles, daarna kwam de mogelijkheid om iets op te nemen om terug te kijken en dat was ook al heel wat en nu kun je gewoon uitkiezen wat je gaat kijken.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We worden ook wel overdreven verwend qua alles wat we kunnen kijken tegenwoordig. Vroeger als kleine LYLT moest je gewoon op tijd bij de TV zitten anders had je gewoon een nieuwe aflevering van Airwolf gemist.. Drama niet mee kunnen praten op school daarover
Owja, met m'n pa mee naar de videotheek om films te hurenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja precies. Vroeger was tv alles, daarna kwam de mogelijkheid om iets op te nemen om terug te kijken en dat was ook al heel wat en nu kun je gewoon uitkiezen wat je gaat kijken.
De eerste Harry Potter heb ik op video gekeken.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owja, met m'n pa mee naar de videotheek om films te huren
Harry Potter heb ik dan weer nooit gekeken. Wij kregen eind jaren 80 onze eerste videoband ding spelerquote:Op zondag 19 mei 2024 18:27 schreef Shii het volgende:
[..]
De eerste Harry Potter heb ik op video gekeken.
Weer bijna een dagje dichter bij de dood!quote:Op zondag 19 mei 2024 17:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh alweer een dag bijna voorbij, goedenavond
Airwolf!quote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We worden ook wel overdreven verwend qua alles wat we kunnen kijken tegenwoordig. Vroeger als kleine LYLT moest je gewoon op tijd bij de TV zitten anders had je gewoon een nieuwe aflevering van Airwolf gemist.. Drama niet mee kunnen praten op school daarover
Nee man, als ik een collega moet geloven worden we 120 en daarna kan ons bewustzijn geupload naar de cloud worden... YOLO (You Only Live Online)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |