quote:Op zondag 19 mei 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja het ging wel lekker los hier ook, maar is echt zo kut.. Wonen hier allemaal op een bult en waar gaat al dat water heen? Ja omlaag via de straten, onder aan de bult zitten ze al 20 jaar met volgelopen kelders.
Kelder volstorten een optie?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die huizen staan ook om de haverklap te koop
Weet ik veel, ben geen bouwkundige. En ik heb er ook geen last van omdat ik hoger woon. Maar lijkt me als dat de oplossing was ze dat toch al wel gedaan zouden hebben? Ik weet echt niks af van dat soort dingen.quote:
Is wel een enorme waardevermindering van het huis als je dat zou doen.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben geen bouwkundige. En ik heb er ook geen last van omdat ik hoger woon. Maar lijkt me als dat de oplossing was ze dat toch al wel gedaan zouden hebben? Ik weet echt niks af van dat soort dingen.
Tja we wonen wel aan de Duitse grens hier, zijn halve Duitsers bijna dus we houden van onze keldersquote:Op zondag 19 mei 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Is wel een enorme waardevermindering van het huis als je dat zou doen.
Arnhem?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja het ging wel lekker los hier ook, maar is echt zo kut.. Wonen hier allemaal op een bult en waar gaat al dat water heen? Ja omlaag via de straten, onder aan de bult zitten ze al 20 jaar met volgelopen kelders.
Nee, Achtehoek net aan de Eltense bult vastgeplaktquote:
Mooie omgeving welquote:
Het wordt nog wel een keer een vakantiebestemmingquote:
Mag nog steedsquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg deze is terug actief.
Hier heb ik ooit uren en dagen versleten.
Wat voor entiteiten lees je over?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:01 schreef Kevschumi98 het volgende:
Hallo mensen,
Miss rare vraag, lees en hoor steeds meer dingen over andere entiteiten. Iemand die hier meer over weet?
Soms zie ik witte vlagen die komen en gaan. Hierbij voel ik ook een bepaalde energie. Geen negatieve energie dus dan accepteer ik het ook dat het er mag zijn. Maar lees soms van entiteiten die niet goed zijn. Zoals hannunaki. Weet niet of in het zo goed spel. Op een bepaalde hoogte geloof ik hier in zoals (geesten). Was eens benieuwd of er ook van ander soort dingen zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:24 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Wat voor entiteiten lees je over?
Lezen en zien is wat verschillends....interessant, wat voor vlagen zie je dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:59 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Soms zie ik witte vlagen die komen en gaan. Hierbij voel ik ook een bepaalde energie. Geen negatieve energie dus dan accepteer ik het ook dat het er mag zijn. Maar lees soms van entiteiten die niet goed zijn. Zoals hannunaki. Weet niet of in het zo goed spel. Op een bepaalde hoogte geloof ik hier in zoals (geesten). Was eens benieuwd of er ook van ander soort dingen zijn.
Werk in de zorg. En als iemand op sterven lig voel ik de overgang. Krijg dan kippenvel en voel een energie. Soms zie ik snel een witte waas. En dat komt en gaat ook weer snel weg. Ook voel ik op mijn rug een aanraking en een tinteling.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Lezen en zien is wat verschillends....interessant, wat voor vlagen zie je dan?
entiteiten is een groot/breed begrip, wat is je interesse...dat kan variėren van geest-achtige dingen tot aliens. Eerste heeft minder mijn interesse, ander lees en luister ik wel veel over.
Ik vind dat een mooie ervaring die je dan steeds hebt persoonlijk. Dat je voelt dat er een overgang is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:22 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Werk in de zorg. En als iemand op sterven lig voel ik de overgang. Krijg dan kippenvel en voel een energie. Soms zie ik snel een witte waas. En dat komt en gaat ook weer snel weg. Ook voel ik op mijn rug een aanraking en een tinteling.
Qua buitenaardse lijkt mij ook meer interessant. Want ze zeggen dat ze mee kunnen liften hier. Heb je dan ook een hogere frequentie nodig om dit te zien? Wat willen ze dan enzo. Lijken mij ook niet allemaal goed.
Dankjewel voor je reactie! Mensen zien dat als verdriet of heftig als iemand is gestorven. Maar als ik dat aanvoel dan voelt het meer als mooie gebeurtenis. Moeilijk uit te leggen. Maar het voelt als vrede. En niet als verdriet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind dat een mooie ervaring die je dan steeds hebt persoonlijk. Dat je voelt dat er een overgang is.
Gaaf om te lezen, dank voor je reactie!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:22 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Werk in de zorg. En als iemand op sterven lig voel ik de overgang. Krijg dan kippenvel en voel een energie. Soms zie ik snel een witte waas. En dat komt en gaat ook weer snel weg. Ook voel ik op mijn rug een aanraking en een tinteling.
Qua buitenaardse lijkt mij ook meer interessant. Want ze zeggen dat ze mee kunnen liften hier. Heb je dan ook een hogere frequentie nodig om dit te zien? Wat willen ze dan enzo. Lijken mij ook niet allemaal goed.
Wow, wat bijzonder dat je dat mag voelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:03 schreef Kevschumi98 het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie! Mensen zien dat als verdriet of heftig als iemand is gestorven. Maar als ik dat aanvoel dan voelt het meer als mooie gebeurtenis. Moeilijk uit te leggen. Maar het voelt als vrede. En niet als verdriet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |