Met hun stomme gatenkaasquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat doen ze maar gewoon in het Lausanne Sportstadion.
In Spanje praten ze tenminste gewoon allemaal Nederlandsquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
En vier talen hè, vier!Klein kutlandje maar één taal is niet genoeg voor die omhooggevallen alpentoeterblazers. Twee? Nee hoor ook niet! Drie laten ze lekker aan de Belgen over. Nee alléén vier is genoeg
Dus niemand die elkaar verstaat daar, totale puinhoop.
Wassende maan is inderdaad beter.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:50 schreef Strani het volgende:
Hoe bedenk je het ook. Dat je het máákt is al één ding maar dat je het vervolgens ook noemt naar dat wat er voor zorgt dat je minder kaas hebt. Een donut noem je toch ook niet een gatberliner? En een croissant noem je geen luchtbroodje.
Ik weet niet of wij Nederlanders nu direct het aangewezen volk zijn om een ander land te bekritiseren op hun nationale gerecht, zeker niet als het zoiets hoogstaands is als een goede kaasfondue.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:16 schreef Strani het volgende:
Oké ik moest even wat doen maar ik was nog niet klaar met die fonduevreters. Oók zoiets, je voornaamste nationale gerecht? Dat moet wel iets bijzonders zijn toch, iets waar je trots op kan zijn? Wat zullen we eens doen? Oh weet je wat we smelten gewoon wat kaas en dan dopen we er brood in. Jéétje wat indrukwekkendIk zeg twintig Michelinsterren voor dat hele Zwitserland.
Dit is een heel terecht puntquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
Dat niet alleen hè. Kijk eens naar de nationale held van dat land.
Dat is iemand die op zijn zoon schoot, maar miste en een appel raakte. Normaal zou je die bijziende gek snel willen vergeten, maar de Zwitsers hebben zelfs een standbeeld voor hem opgericht.
Wij kunnen inderdaad niet echt ergens over meepraten met onze stamppotten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij Nederlanders nu direct het aangewezen volk zijn om een ander land te bekritiseren op hun nationale gerecht, zeker niet als het zoiets hoogstaands is als een goede kaasfondue.
En niet te vergeten dat de gemiddelde Zwitser elke buitenlander het liefst ziet vertrekken. Maar ondertussen wel massaal staan te juichen voor hun sporters die vaker niet dan wel autochtone Zwitsers zijnquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
Dat niet alleen hè. Kijk eens naar de nationale held van dat land.
Dat is iemand die op zijn zoon schoot, maar miste en een appel raakte. Normaal zou je die bijziende gek snel willen vergeten, maar de Zwitsers hebben zelfs een standbeeld voor hem opgericht.
AVGtje, even prakken, 'stamppot'. Culinair hoogstandje.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij kunnen inderdaad niet echt ergens over meepraten met onze stamppotten.
Ja. Al kies ik dan liever voor hun andere nationale gerecht: röstiquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
AVGtje, even prakken, 'stamppot'. Culinair hoogstandje.![]()
Nee hoor, geef mij dan maar een mooi stuk brood doordrenkt in kaas en wijn.
Dat is idd ook wel lekker ja, maar een mooie kaasfondue heeft toch net mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al kies ik dan liever voor hun andere nationale gerecht: rösti
Rösti wordt ook vaak daar met kaas gegeten. En dan ook meestal nog bacon. Erg lekker, al hoef je daarna drie dagen niet meer te eten, omdat je dan nog vol ervan zit.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is idd ook wel lekker ja, maar een mooie kaasfondue heeft toch net mijn voorkeur.
Maar ik ben dan ook wel echt helemaal weg van kaas, bijna alle soorten wel.
Ja ok, maar dan is het toch nog steeds 'iets met kaas' zeg maar. Kaasfondue is toch meer kaas waarvoor je toevallig een beetje brood gebruikt om het mee naar binnen te schuiven. Je drinkt het nog net niet, omdat dat toch wel iets te decadent zou zijn (en omdat een mooi stuk brood best goed werkt in die kaas natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rösti wordt ook vaak daar met kaas gegeten. En dan ook meestal nog bacon. Erg lekker, al hoef je daarna drie dagen niet meer te eten, omdat je dan nog vol ervan zit.
Overigens ook lekker zijn Geschnetzeltes
Precies, dat kan ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
Wat kon die Roger Federer nou eigenlijk, beetje tegen een balletje slaan.
Belangrijk gerecht! Je hebt wel wat variatie nodig ten opzichte van het gerecht waarbij ze kaas smelten en dat over hun eten heen donderenquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:16 schreef Strani het volgende:
Oké ik moest even wat doen maar ik was nog niet klaar met die fonduevreters. Oók zoiets, je voornaamste nationale gerecht? Dat moet wel iets bijzonders zijn toch, iets waar je trots op kan zijn? Wat zullen we eens doen? Oh weet je wat we smelten gewoon wat kaas en dan dopen we er brood in. Jéétje wat indrukwekkendIk zeg twintig Michelinsterren voor dat hele Zwitserland.
Hallo, wij hebben de beste keuken ter wereld. Wij hebben boterkoek.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij kunnen inderdaad niet echt ergens over meepraten met onze stamppotten.
Ja, en natuurlijk passende straffen voor als je je stuk brood in de fondue laat vallen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Belangrijk gerecht! Je hebt wel wat variatie nodig ten opzichte van het gerecht waarbij ze kaas smelten en dat over hun eten heen donderen
We hebben misschien de beste keuken ter wereld maar wat we in die keuken maken is bepaald niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hallo, wij hebben de beste keuken ter wereld. Wij hebben boterkoek.
Ik ook en nog best goed ook!quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, dat kan ik ook nog wel.
En dan sla ik die bal als het moet nog recht omhoog ook, terwijl hij hem vaak maar net over dat netje wist te krijgen.
Als het meer te ver weg is bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 april 2024 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en natuurlijk passende straffen voor als je je stuk brood in de fondue laat vallen.
En wat dacht je van Fabian Cancellara, die had een motortje nodig om de boel bij te kunnen benen!quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
Wat kon die Roger Federer nou eigenlijk, beetje tegen een balletje slaan.
Ik heb echt niet vaak dat een situatie wel héél verdacht lijkt maar hoe hij destijds wegreed bij Boonen blijft voor mij één van de raarste momenten in het wielrennen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En wat dacht je van Fabian Cancellara, die had een motortje nodig om de boel bij te kunnen benen!
Ben je nu alweer met de pot in slaap gevallenquote:
Ach kijk, een koffiekopje!quote:
Bij mij wel okquote:
Fijn dat het zo goed in de smaak vielquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij wel ok, het leek me wel grappig. Ben benieuwd naar het definitieve resultaat, of die vogel nog een rol van betekenis heeft.
Zometeen laatstse hotelontbijtje en dan zit de Londen-trip er weer op. Het was nog veel leuker dan ik had verwacht
Ik ga werken, maar jij kan natuurlijk naar het strand, vliegeren, ijsjes eten, pannenkoeken bakken, oude dametjes helpen met oversteken, je auto wassen, motoroliepeil controleren, oud papier wegbrengen, eendjes voeren, papieren vliegtuigjes vouwen volgens een ontwerp dat je nog niet kent, jam maken, behangen of gewoon lekker luierenquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennn
Mijn afspraak is zojuist geannuleerd, dus wat zullen we nu eens gaan doen op deze mooie dag?
Naar Malmö gaan?quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennn
Mijn afspraak is zojuist geannuleerd, dus wat zullen we nu eens gaan doen op deze mooie dag?
Genieten van het mooie weer?quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennn
Lekker binnen zitten met de gordijnen dicht uiteraard!quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennn
Op naar de Hema om gordijnen te kopen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lekker binnen zitten met de gordijnen dicht uiteraard!
Lastig! Ik vond het British museum wel echt een aanrader. Camden Town vonden we ook heel leuk. Dochter het shoppen bij Covent Gardenquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed in de smaak vielWat was voor jou een echte highlight? En voor New Mexico?
Haha, mooi! De vegan-variant van Meke of toch die met vlees?quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:07 schreef Em31 het volgende:
Totaal geinfluenced door dit topic heb ik net rösti en die boomstammetjes meegenomen.
Nee die vegan-variant van de AH, dat was die jij ook had toch?quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Haha, mooi! De vegan-variant van Meke of toch die met vlees?
British Museum is zeker leukquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lastig! Ik vond het British museum wel echt een aanrader. Camden Town vonden we ook heel leuk. Dochter het shoppen bij Covent Garden
Zeker niet, ik had nog ouderwets met vleesquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee die vegan-variant van de AH, dat was die jij ook had toch?Ik had 20% korting in m'n bonusbox en zag nog ergens een positieve review voorbij komen dus maar eens proberen.
Ah dan kwam het door Meke inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had nog ouderwets met vleesWaarop Meke aanraadde de vega-variant te proberen want die at zij op dezelfde avond
We zagen een aantal “Dutch pancakes”-kramen ja! Waar ze geen pannenkoeken, maar poffertjes en bubble wafels verkochtenquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
British Museum is zeker leukEn heel groot. Zo groot dat ik er na een tijdje toch wel een beetje genoeg van had en alle volgende zalen in hoger tempo door ben gelopen
Maar dat heb ik met meer musea daar. Vorige keer nog met het Natural History Museum, daar had ik geen zin meer om van elke rots precies te lezen hoe en wanneer die is gevormd.
Hebben ze nog steeds opvallend veel poffertjeskramen in Camden Town?
Uiteraard komt dat door Veginfluencer @Mekequote:Op woensdag 1 mei 2024 11:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah dan kwam het door Meke inderdaadik dacht dat nog iemand hier 'm geprobeerd had. We zullen zien of het wat is.
Alsnog zit dat er dichterbij dan de Amsterdam-pizza van de buitenlandse Lidlsquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
We zagen een aantal “Dutch pancakes”-kramen ja! Waar ze geen pannenkoeken, maar poffertjes en bubble wafels verkochten
quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:16 schreef Arizona het volgende:
We zijn amper in Nederland met de Eurostar. We staan stil vanwege een “technisch probleem”![]()
@:h_t graag duiding!
Klinkt als een vooropgezet plan van de NS.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:34 schreef Arizona het volgende:
We rijden weer, gelukkig! Helaas komen we nu wel te laat om nog met daltarief verder naar huis te kunnen rijden
15:58 ingechecktquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een vooropgezet plan van de NS.
Living on the edgequote:
Waren dat Kroatië en Duitsland?quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik heb ze allemaal geluisterd.![]()
Er zitten een paar landen bij die er wel bovenuit stijgen wat mij betreft, maar die zullen wel slecht scoren.
Bohquote:
Armenië gaat het beter doen dan de odds aangeven. Zoals @BillDauterive ook aangeeft.quote:
Ik was met de auto vandaag!quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:16 schreef Arizona het volgende:
We zijn amper in Nederland met de Eurostar. We staan stil vanwege een “technisch probleem”![]()
@:h_t graag duiding!
Dit gaat over @Strani zijn favoriet zeker?quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Op woensdag kijk ik eigenlijk nooit naar Sophie & Jeroen, maar de leukste commedienne van ons land is vandaag van de partij. Dat wil ik niet missen
Fuck Treble, dit is beter. Volgend jaar een reünie van The Common Linnets bij het songfestivalquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ilse zegt in Boulevard open te staan voor een reünie met Waylon![]()
Ze vindt dat het (wat zegt ze niet, maar hun samenwerking tijdens het esf?) gevierd moet worden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ze vindt dat het (wat zegt ze niet, maar hun samenwerking tijdens het esf?) gevierd moet worden.
![]()
![]()
Dat zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Zoveel ruzie hadden ze toch niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fuck Treble, dit is beter. Volgend jaar een reünie van The Common Linnets bij het songfestival
Nou ja, het is wel een pittige tijd geweest. Ilse zat huilend bij Humberto.quote:
Ik bedoelde Treblequote:Op woensdag 1 mei 2024 20:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een pittige tijd geweest. Ilse zat huilend bij Humberto.
Ze hebben elkaar een tijdje geleden pas weer gehugd. En wat zei Ilse ook alweer: het was het ergste wat ze ooit had meegemaakt?
10 mei is het exact 10 jaar geleden.
@RadioJoost je weet wat je moet doenquote:
Ohquote:
Wel opvallend dat @RadioJoost nu zo rustig is, zou die ergens druk zijn in het hoge noorden nu?quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:RadioJoost je weet wat je moet doen
WIE BEN JE EN WAT MOT JE?!?quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo stelletje ongevaarlijke gekskes van me.
Je nieren.quote:
Je weet dat ik heel gevaarlijk benquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo stelletje ongevaarlijke gekskes van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |