Lastig! Ik vond het British museum wel echt een aanrader. Camden Town vonden we ook heel leuk. Dochter het shoppen bij Covent Gardenquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed in de smaak vielWat was voor jou een echte highlight? En voor New Mexico?
Haha, mooi! De vegan-variant van Meke of toch die met vlees?quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:07 schreef Em31 het volgende:
Totaal geinfluenced door dit topic heb ik net rösti en die boomstammetjes meegenomen.
Nee die vegan-variant van de AH, dat was die jij ook had toch?quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Haha, mooi! De vegan-variant van Meke of toch die met vlees?
British Museum is zeker leukquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lastig! Ik vond het British museum wel echt een aanrader. Camden Town vonden we ook heel leuk. Dochter het shoppen bij Covent Garden
Zeker niet, ik had nog ouderwets met vleesquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee die vegan-variant van de AH, dat was die jij ook had toch?Ik had 20% korting in m'n bonusbox en zag nog ergens een positieve review voorbij komen dus maar eens proberen.
Ah dan kwam het door Meke inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had nog ouderwets met vleesWaarop Meke aanraadde de vega-variant te proberen want die at zij op dezelfde avond
We zagen een aantal “Dutch pancakes”-kramen ja! Waar ze geen pannenkoeken, maar poffertjes en bubble wafels verkochtenquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
British Museum is zeker leukEn heel groot. Zo groot dat ik er na een tijdje toch wel een beetje genoeg van had en alle volgende zalen in hoger tempo door ben gelopen
Maar dat heb ik met meer musea daar. Vorige keer nog met het Natural History Museum, daar had ik geen zin meer om van elke rots precies te lezen hoe en wanneer die is gevormd.
Hebben ze nog steeds opvallend veel poffertjeskramen in Camden Town?
Uiteraard komt dat door Veginfluencer @Mekequote:Op woensdag 1 mei 2024 11:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah dan kwam het door Meke inderdaadik dacht dat nog iemand hier 'm geprobeerd had. We zullen zien of het wat is.
Alsnog zit dat er dichterbij dan de Amsterdam-pizza van de buitenlandse Lidlsquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
We zagen een aantal “Dutch pancakes”-kramen ja! Waar ze geen pannenkoeken, maar poffertjes en bubble wafels verkochten
quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:16 schreef Arizona het volgende:
We zijn amper in Nederland met de Eurostar. We staan stil vanwege een “technisch probleem”![]()
@:h_t graag duiding!
Klinkt als een vooropgezet plan van de NS.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:34 schreef Arizona het volgende:
We rijden weer, gelukkig! Helaas komen we nu wel te laat om nog met daltarief verder naar huis te kunnen rijden
15:58 ingechecktquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een vooropgezet plan van de NS.
Living on the edgequote:
Waren dat Kroatië en Duitsland?quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik heb ze allemaal geluisterd.![]()
Er zitten een paar landen bij die er wel bovenuit stijgen wat mij betreft, maar die zullen wel slecht scoren.
Bohquote:
Armenië gaat het beter doen dan de odds aangeven. Zoals @BillDauterive ook aangeeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |