Ik was met de auto vandaag!quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:16 schreef Arizona het volgende:
We zijn amper in Nederland met de Eurostar. We staan stil vanwege een “technisch probleem”![]()
@:h_t graag duiding!
Dit gaat over @Strani zijn favoriet zeker?quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Op woensdag kijk ik eigenlijk nooit naar Sophie & Jeroen, maar de leukste commedienne van ons land is vandaag van de partij. Dat wil ik niet missen
Fuck Treble, dit is beter. Volgend jaar een reünie van The Common Linnets bij het songfestivalquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ilse zegt in Boulevard open te staan voor een reünie met Waylon![]()
Ze vindt dat het (wat zegt ze niet, maar hun samenwerking tijdens het esf?) gevierd moet worden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ze vindt dat het (wat zegt ze niet, maar hun samenwerking tijdens het esf?) gevierd moet worden.
![]()
![]()
Dat zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Zoveel ruzie hadden ze toch niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fuck Treble, dit is beter. Volgend jaar een reünie van The Common Linnets bij het songfestival
Nou ja, het is wel een pittige tijd geweest. Ilse zat huilend bij Humberto.quote:
Ik bedoelde Treblequote:Op woensdag 1 mei 2024 20:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een pittige tijd geweest. Ilse zat huilend bij Humberto.
Ze hebben elkaar een tijdje geleden pas weer gehugd. En wat zei Ilse ook alweer: het was het ergste wat ze ooit had meegemaakt?
10 mei is het exact 10 jaar geleden.
@RadioJoost je weet wat je moet doenquote:
Ohquote:
Wel opvallend dat @RadioJoost nu zo rustig is, zou die ergens druk zijn in het hoge noorden nu?quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:RadioJoost je weet wat je moet doen
WIE BEN JE EN WAT MOT JE?!?quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo stelletje ongevaarlijke gekskes van me.
Je nieren.quote:
Je weet dat ik heel gevaarlijk benquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo stelletje ongevaarlijke gekskes van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |