*noteertquote:Op maandag 29 april 2024 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het harde werken kan ik toch niet verpesten
Nee hoorquote:
Ook terrasjesweer bij jou?quote:Op maandag 29 april 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kan iemand het weer op pauze zetten nu? Dit wil ik tot de rest van het jaar
Lekker heurquote:Op maandag 29 april 2024 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is HEERLIE! Woensdag 27 graden. Deze meid gaat er optimaal van genieten deze dagen
Hoezo moet je ineens van alles?quote:Op maandag 29 april 2024 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Enig nadeel van dit weer is dat je ineens van alles moet. En gelukkig moet zijn. En moet genieten
En iedereen druk oplegt
Ik word er gestrest van
Terwijl ik gewoon wil klooien in mijn hobbykamer
Beetje schoonmaken en dan houdt het wel weer op
Ik voel door druk door mijn omgevingquote:Op maandag 29 april 2024 14:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoezo moet je ineens van alles?
Tis jouw leven lekker doen wat je zelf wilt ❤️quote:Op maandag 29 april 2024 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel door druk door mijn omgeving
Ben een beetje gevoelig voor druk
Jaquote:Op maandag 29 april 2024 14:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis jouw leven lekker doen wat je zelf wilt ❤️
Je moet helemaal niks. Gewoon doen waar je je lekker bij voelt. And fuck the restquote:Op maandag 29 april 2024 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Enig nadeel van dit weer is dat je ineens van alles moet. En gelukkig moet zijn. En moet genieten
En iedereen druk oplegt
Ik word er gestrest van
Terwijl ik gewoon wil klooien in mijn hobbykamer
Beetje schoonmaken en dan houdt het wel weer op
Wat tof heb je foto’s?quote:Op maandag 29 april 2024 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jabesloten ook dat te doen
Ben Hagrid aan het haken
Harry, Ron, Harmelien en Hedwich zijn al klaar
Nee dank je.quote:Op maandag 29 april 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
*schuift biertje door...quote:
Lekker bruin dus?quote:
Mag ik even mijn brainfart hierop loslaten ..quote:Op maandag 29 april 2024 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel door druk door mijn omgeving
Ben een beetje gevoelig voor druk
Je hebt daar wel gelijk in...quote:Op maandag 29 april 2024 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik even mijn brainfart hierop loslaten ..
Je legt jezelf die druk op![]()
Je hoeft namelijk niks
Doen wat je zelf wel
Toch helemaal primaquote:Op maandag 29 april 2024 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt daar wel gelijk in...
Vermaak me wel zo
Ik drink niet.quote:
Minus de witte vlekken door de vitiligo.quote:
Jonguh, ik probeer hier aardig te zijnquote:
Hier gaat iets misquote:Op maandag 29 april 2024 15:26 schreef DrMarten het volgende:
Het is wel weer voor een biertje op een terras.
Helaas zit ik binnen op kantoor
Geef maar hierquote:Op maandag 29 april 2024 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonguh, ik probeer hier aardig te zijn
En aangezien het sociaal nog steeds niet geaccepteerd is bier te drinken op kantoor heb ik maar een kopje thee gemaaktquote:
Sorry Barbje.quote:Op maandag 29 april 2024 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonguh, ik probeer hier aardig te zijn
Dqodje!quote:
Neequote:Op maandag 29 april 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Helleuquote:
Oi.quote:
Geen fles single malt in je bureaulade hebben liggenquote:Op maandag 29 april 2024 16:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En aangezien het sociaal nog steeds niet geaccepteerd is bier te drinken op kantoor heb ik maar een kopje thee gemaakt
quote:
Überhaupt geen bureaulade hebbenquote:Op maandag 29 april 2024 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen fles single malt in je bureaulade hebben liggen
Alcohol vrij ook niet?quote:Op maandag 29 april 2024 16:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En aangezien het sociaal nog steeds niet geaccepteerd is bier te drinken op kantoor heb ik maar een kopje thee gemaakt
Watquote:
Dat klinkt als een Q probleem...quote:Op maandag 29 april 2024 17:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kantoortuin flexwerk plekken, een regeleecht hel Barb..
Boa tardes, Dqodjequote:
Goedemiddag Barbquote:
Hoe is het?quote:
Lekker welquote:
Dat is als jij er onder staat toch standaard.quote:
Jij zegt het.quote:Op maandag 29 april 2024 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is als jij er onder staat toch standaard.
Lolquote:
Jij moet beter lezenquote:Op maandag 29 april 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol
Maar goed om te weten dat dat mijn probleem is, ik heb geen bad.
Smoothquote:Op maandag 29 april 2024 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is als jij er onder staat toch standaard.
Hoe heet ben jij onder de douche?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gestopt met lezen omdat ik alleen maar dit hoofd:quote:
Ik leer van de meester.quote:
Het was de enige nog soort van acceptabele bron voor dit nutteloze feitje uit mijn hoofdquote:Op maandag 29 april 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was gestopt met lezen omdat ik alleen maar dit hoofd:kon trekken bij het artikel
quote:Op maandag 29 april 2024 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe heet ben jij onder de douche?Sizzling hot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Nicequote:Op maandag 29 april 2024 17:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker wel
Nog nagenietend van een goeie week vakantie, dus hernieuwde energie
En met jou?
quote:
Dat heb ik niet hoor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nou, there you goquote:
quote:Op maandag 29 april 2024 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..].
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Soms kan dat en soms mag dat. Het leven is al pittig genoeg :$quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms kan dat en soms mag dat. Het leven is al pittig genoeg :$
?quote:
Ok, nu ben ik ook confuusquote:
Pics van jouw ontblote bovenlijf ruilen tegen pics van mijn ontblote bovenlijf?quote:
Smoothquote:Op maandag 29 april 2024 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van jouw ontblote bovenlijf ruilen tegen pics van mijn ontblote bovenlijf?
quote:
Ik denk dat het afhangt van je eigen persoonlijke voorkeurenquote:Op maandag 29 april 2024 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je met pittig toevallig sizzling hot of ergens anders op de schaal?
Ik verwacht op zijn minst wel een stukje huid dat ik nog niet heb gezien als tegenbod.quote:Op maandag 29 april 2024 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van jouw ontblote bovenlijf ruilen tegen pics van mijn ontblote bovenlijf?
Zoals?quote:Op maandag 29 april 2024 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst wel een stukje huid dat ik nog niet heb gezien als tegenbod.
Maar als je niet van haar houdt, dan wil je toch smooth?quote:
Het leven is niet zo zwart wit.quote:Op maandag 29 april 2024 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar als je niet van haar houdt, dan wil je toch smooth?
Laatst 0.0% rose gedronken. Net limonade. Eigenaar van de fles was het daar zwaar mee oneens.quote:Op maandag 29 april 2024 20:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan kun je net zo goed een kopje thee nemen.
Ik drink wel regelmatig radler 0.0 als ik nog moet rijden. Dat is ook gewoon limonade.quote:Op maandag 29 april 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laatst 0.0% rose gedronken. Net limonade. Eigenaar van de fles was het daar zwaar mee oneens.
Ik houd niet zo van citroen in mijn bier, maar verder prima dorstlesser inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2024 20:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik drink wel regelmatig radler 0.0 als ik nog moet rijden. Dat is ook gewoon limonade.
Die dickpics laten natuurlijk niet zoveel van de rest zien.quote:Op maandag 29 april 2024 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst wel een stukje huid dat ik nog niet heb gezien als tegenbod.
Wat een belediging voor de compositie die ik elke keer nauwkeurig kies.quote:Op maandag 29 april 2024 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dickpics laten natuurlijk niet zoveel van de rest zien.
Je kan ook maar zo ver inzoomen.quote:Op maandag 29 april 2024 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dickpics laten natuurlijk niet zoveel van de rest zien.
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 april 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook maar zo ver inzoomen.
Jouw compositiesquote:Op maandag 29 april 2024 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een belediging voor de compositie die ik elke keer nauwkeurig kies.
Zal jou eens voeren!quote:
Over foto's uitwisselen.quote:
8k foto's natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Over foto's uitwisselen.
Maar stiekem over wie de grootste heeft, natuurlijk....![]()
![]()
Ehm, zo werkt het niet bij foto'squote:
Oh in dat gevecht hoef ik mij niet te mengen.quote:Op maandag 29 april 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Over foto's uitwisselen.
![]()
Zal jou eens megapixel.quote:Op maandag 29 april 2024 21:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, zo werkt het niet bij foto's![]()
Da's in megapixel.
Hoe veel dan?quote:
Kom dan, laat ik het je zien!quote:
Kan je het niet instellen, danquote:Op maandag 29 april 2024 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan, laat ik het je zien!
Wijsneusquote:
Oesters graagquote:
Ikke welquote:
quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Over foto's uitwisselen.
![]()
Goed, want ik eet geen oestersquote:
Meer voor mij en Sallyquote:Op maandag 29 april 2024 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed, want ik eet geen oesters
Dat zou me niks verbazenquote:Op maandag 29 april 2024 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij was hij in die film jonger dan jij nu bent
quote:Op maandag 29 april 2024 22:55 schreef aeque het volgende:
Even mijzelf in slaap huilen. Dag kinders.
Nohquote:Op maandag 29 april 2024 22:55 schreef aeque het volgende:
Even mijzelf in slaap huilen. Dag kinders.
Haiquote:
quote:Op maandag 29 april 2024 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij was hij in die film jonger dan jij nu bent
Haiquote:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:05 schreef SemperLibertas het volgende:
Ontsnappen aan de hectiek en volledig opgaan in het natuurschoon, de warmte, de felle kleuren die de Lente ons toont, het begin van het nieuwe begrip van het leven.
Even tegen je collega zeggen dat hij elders moet gaan staan.quote:
Bwehehequote:
Goed idee, even Hans bellen voor zijn Flammenwerfer.quote:
Oeh, mag ik mag ik?quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed idee, even Hans bellen voor zijn Flammenwerfer.
Yayquote:
Barb heet dus Hanz, en is eigenlijk Duits... interesting.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yay +O
* Barbusse pakt Flammenwerfer...
Je hebt een hele stapels met notitieboekjes over Fokkers geloof ikquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Barb heet dus Hanz, en is eigenlijk Duits... interesting.
* TheStigsDutchCousin noteert
Ik gun mensen dingenquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yay
* Barbusse pakt Flammenwerfer...
Ik heb ook nog eens een zwart Hugo Boss kostuumquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Barb heet dus Hanz, en is eigenlijk Duits... interesting.
* TheStigsDutchCousin noteert
Nou, iemand uit Duitsland waande zich wel de 'Boss', een tijd geledenquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens een zwart Hugo Boss kostuum
Dus je noemt jezelf nu een Nazi?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens een zwart Hugo Boss kostuum
BarBhünequote:
Nee, nazis mag je legitiem klappen met een baksteenquote:
Wolfensteinquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, nazis mag je legitiem klappen met een baksteen
En toch heb je een Hugo Boss kostuum.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, nazis mag je legitiem klappen met een baksteen
And I look awesome wearing itquote:
Ow nice!quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Tis nog niet 100% zeker, maar volgens mij heb ik een nieuwe baan
Das altijd maar even afwachten hequote:
Ik ga heel hard voor je duimenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das altijd maar even afwachten heIn ieder geval is het salaris voor portugese begrippen ronduit goed, dus dat is in ieder geval wat.
Merci cheriequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga heel hard voor je duimen
Gun het je zo
Heftigquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag een rups vlinder in potentie van een collega's rug geklopt. Komt wel dichtbij zo.
Wow dus dat is wat ik voelde vanmiddag.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag een rups vlinder in potentie van een collega's rug geklopt. Komt wel dichtbij zo.
Wilde nacht gehad?quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Beetje brakjes vandaag
Was het maar zoquote:
Oei dat is niet fijn. Beterschap.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was het maar zo
Hoofdpijn en voel me slap. Dus hoop niet dat ik ziek aan het worden ben.
Oh bahquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was het maar zo
Hoofdpijn en voel me slap. Dus hoop niet dat ik ziek aan het worden ben.
quote:
Thanks damesquote:
Is toch ook buiten? Ik denk niet dat mensen het gemeen bedoelen of dat je naar buiten MOET. Zij vinden het fijn. We zijn Nederlanders, er is altijd iets te klagen over het weerquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh weer het "mooi weer gezeik"
Ik zit lekker te klooien en knutselen en mensen beginnen over "buiten genieten".
Laat me lekker op balkonnetje klooien en knutselen
Ja... je hebt gelijk. Ik vind het heerlijk weer. Lekker het niet koud hebben. Alleen tja...quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch ook buiten? Ik denk niet dat mensen het gemeen bedoelen of dat je naar buiten MOET. Zij vinden het fijn. We zijn Nederlanders, er is altijd iets te klagen over het weerBinnenkort is het weer te warm.
Doe wat jij fijn vind
Je geniet op je eigen manier. Dat is voldoende!quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... je hebt gelijk. Ik vind het heerlijk weer. Lekker het niet koud hebben. Alleen tja...
Dank
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je geniet op je eigen manier. Dat is voldoende!
Dit!quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je geniet op je eigen manier. Dat is voldoende!
Dat zijn fijne cadeautjes. Geniet van het nixxen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:32 schreef Sally het volgende:
Middag![]()
Onverwacht een vrije middag, ook wel eens lekker.
Even nixxen.
Nou jaa.... had liever dat de afspraak door was gegaan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn fijne cadeautjes. Geniet van het nixxen.
Aanleiding is dan minder ja. Was het een belangrijke afspraak?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou jaa.... had liever dat de afspraak door was gegaan.
Maar ja, als diegene ziek is dan is het niet anders.
Het was fijn geweest als het door was gegaan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanleiding is dan minder ja. Was het een belangrijke afspraak?
Da's dan jammer idd. Het is...quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was fijn geweest als het door was gegaan.
Nu gaat het 3 weken overgeslagen worden (aangezien het een 2-wekelijkse afspraak is).
Dat is ergens wel zonde.
Dat is balenquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was fijn geweest als het door was gegaan.
Nu gaat het 3 weken overgeslagen worden (aangezien het een 2-wekelijkse afspraak is).
Dat is ergens wel zonde.
Binnenkort? Het is al te warm.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch ook buiten? Ik denk niet dat mensen het gemeen bedoelen of dat je naar buiten MOET. Zij vinden het fijn. We zijn Nederlanders, er is altijd iets te klagen over het weerBinnenkort is het weer te warm.
Doe wat jij fijn vind
Binnen wel al denken mensen met dit weer dat iedereen in de buurt hun muziek voorkeur deelt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het wel lekker zo... ramen open en gordijnen dicht
Haha ik heb een koptelefoon op zodat mijn geluiden niet naar buiten gaanquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Binnen wel al denken mensen met dit weer dat iedereen in de buurt hun muziek voorkeur deelt.![]()
Hier staat fado opquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Binnen wel al denken mensen met dit weer dat iedereen in de buurt hun muziek voorkeur deelt.![]()
Mijn buurkinderen zijn fan van Suzan en Freek. Ik was blij verrast te constateren dat ze met vakantie zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zouden heel wat meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik heb een koptelefoon op zodat mijn geluiden niet naar buiten gaan
Wie?quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn buurkinderen zijn fan van Suzan en Freek. Ik was blij verrast te constateren dat ze met vakantie zijn.
Haha ja denk ik ookquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zouden heel wat meer mensen moeten doen.
[..]
Wie?
Yeah I know, it's a feature not a bugquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Fado![]()
Je had gewoon last van Saudade, @:Barbusse
quote:
Ik heb vele gedachten bij Portishead, vaak hoor jij daar ook bijquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..];*
Ik kan geen Portishead meer luisteren zonder aan jou te denken.
Die mogen echt nog een keer een tour doen. Op zeker dat ik er dan bij ben voor een nieuw shot aan Beth en consorten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb vele gedachten bij Portishead, vaak hoor jij daar ook bij.
Ik moet wel zeggen dat Beth live nu zo lang geleden is dat ik die kracht wel een beetje begin kwijt te raken.
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die mogen echt nog een keer een tour doen. Op zeker dat ik er dan bij ben voor een nieuw shot aan Beth en consorten.
Briljant album datquote:
Blijven hopen dan maar.quote:
Zal ik een link naar Machine Gun of naar The Rip doen om Barb te overtuigen?quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een man met smaak.
Alles van ze is geweldig.
Machine Gun was een van de weinige nummers waar ik even aan moest wennen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik een link naar Machine Gun of naar The Rip doen om Barb te overtuigen?Barb inschattende is The Rip het best passend.
Arghquote:
Het is stil hier aan de overkantquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn buurkinderen zijn fan van Suzan en Freek. Ik was blij verrast te constateren dat ze met vakantie zijn.
Dat moest ik niet maar heb wel dat gevoel.quote:
Wat inlevend van je.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat moest ik niet maar heb wel dat gevoel.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds een beetje slap
quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:45 schreef TaMieke het volgende:
Morguh
Ik was al chagerijnig voor ik op het werk was. Enige 2 mooie dagen moet ik binnen zitten
Vorige week zeiden ze nog dat het heel de week zou regenen, dus ik geloof dit niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:45 schreef TaMieke het volgende:
Morguh
Ik was al chagerijnig voor ik op het werk was. Enige 2 mooie dagen moet ik binnen zitten
Volgend week staat er weer 14 graden op de planning. Moet ik alsnog de winterjas meenemen op vakantiequote:Op donderdag 2 mei 2024 08:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vorige week zeiden ze nog dat het heel de week zou regenen, dus ik geloof dit niet.
Iedereen wel. Maar wat doen we eraan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil geen regen meer hoor. Mijn tere ziel wil nu gewoon zonnig lente weer
Klagen, dat zie je toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Iedereen wel. Maar wat doen we eraan?
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Iedereen wel. Maar wat doen we eraan?
Ieuw nee - niet nog meer regenquote:
Van hartequote:
Merciquote:
Gaat sneller dan hier dan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MerciIn slechts 3 dagen, is nog nooit zo snel gegaan
quote:
Tof!quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MerciIn slechts 3 dagen, is nog nooit zo snel gegaan
Gigolo natuurlijk. Waarom denk je dat hij al die maatkostuums heeft?quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:25 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Tof!![]()
Kan je iets zeggen over wat, of kan/wil/mag je er niets over delen?
Lolquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gigolo natuurlijk. Waarom denk je dat hij al die maatkostuums heeft?
Regen, wind, onweerquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ieuw nee - niet nog meer regen
Doe es een keer droog, niet al te zonnig maar gewoon een temperatuurtje van ca 20 graden?
Dan kan de grond ook ff opdrogen, en de planten even lekker groeien!
(en de boeren hun land bewerken, anders worden de groenten e.d. weer zo duur dit seizoen![]()
)
quote:
You got me, broquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gigolo natuurlijk. Waarom denk je dat hij al die maatkostuums heeft?
quote:
Congrats aan beiden!quote:
quote:
Dat is wel een erg lekker idee!quote:
Geen ijsjes in huis hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel een erg lekker idee!
Hier een voetenbadje met koud water
Mijn begeleider was teleurgesteld dat ik geen ijsjes in huis heb
Hier staat een fris windje. Kom hierheen dan.quote:
Heb je ook iets tegen de honger en mijn volle hoofd?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier staat een fris windje. Kom hierheen dan.
1 kilo aan kip en ruim 3 kilo aan groentjensquote:
Hoe groot is die pan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1 kilo aan kip en ruim 3 kilo aan groentjens
Ik kan voorzien in alles dat je nodig hebt. Lekker eten en passende afleiding.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je ook iets tegen de honger en mijn volle hoofd?
Gezellig, tot straksquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan voorzien in alles dat je nodig hebt. Lekker eten en passende afleiding.
Gezelligquote:
Ja... ik faal met ijsquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen ijsjes in huis hebben
Ik ben een grote pan kip/prei/aardappel soep aan het maken
Kun je ook zorgen dat het hier wat frisser wordt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier staat een fris windje. Kom hierheen dan.
Oh buhquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ging een dutje doen. Wakker geworden met migraine steken achter mijn hoofd.
Voor jou wel natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je ook zorgen dat het hier wat frisser wordt?
❤️ in het algeheel niet helemaal fit. Heb ook buikpijn ben ook ongesteld en moei enzo. Niet zeker of het puur hormonaal isquote:
Love love lovequote:
Ulch, ellendig. Allemaal dingen waar je flink beroerd van kan wordenquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
❤️ in het algeheel niet helemaal fit. Heb ook buikpijn ben ook ongesteld en moei enzo. Niet zeker of het puur hormonaal is
Kom ook gewoon. Drie is meer, en meer is meerquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je ook zorgen dat het hier wat frisser wordt?
Nog beter natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom ook gewoon. Drie is meer, en meer is meer.
Trein toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is het wel een eindje fietsen...
Rare manier om kenbaar te maken dat je gewoon de conditie niet hebt om een stukje te fietsen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar @:AirwiN fietsen, is hij helemaal niet leuk genoeg voor, die afstand
.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar @:AirwiN fietsen, is hij helemaal niet leuk genoeg voor, die afstand
.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare manier om kenbaar te maken dat je gewoon de conditie niet hebt om een stukje te fietsen.![]()
Dankjewelquote:
Jij wel zeker?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare manier om kenbaar te maken dat je gewoon de conditie niet hebt om een stukje te fietsen.![]()
Jazeker wel.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik trek me even stilletjes terug denk ikwel zo veilig
![]()
Ruzie
Geen ruzie, maar voorspel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik trek me even stilletjes terug denk ikwel zo veilig
![]()
Ruzie
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als het te zoet wordt ga ik me misdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |