Je hebt daar wel gelijk in...quote:Op maandag 29 april 2024 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik even mijn brainfart hierop loslaten ..
Je legt jezelf die druk op![]()
Je hoeft namelijk niks
Doen wat je zelf wel
Toch helemaal primaquote:Op maandag 29 april 2024 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt daar wel gelijk in...
Vermaak me wel zo
Ik drink niet.quote:
Minus de witte vlekken door de vitiligo.quote:
Jonguh, ik probeer hier aardig te zijnquote:
Hier gaat iets misquote:Op maandag 29 april 2024 15:26 schreef DrMarten het volgende:
Het is wel weer voor een biertje op een terras.
Helaas zit ik binnen op kantoor
Geef maar hierquote:Op maandag 29 april 2024 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonguh, ik probeer hier aardig te zijn
En aangezien het sociaal nog steeds niet geaccepteerd is bier te drinken op kantoor heb ik maar een kopje thee gemaaktquote:
Sorry Barbje.quote:Op maandag 29 april 2024 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonguh, ik probeer hier aardig te zijn
Dqodje!quote:
Neequote:Op maandag 29 april 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kan iemand het weer op pauze zetten nu? Dit wil ik tot de rest van het jaar
Helleuquote:
Oi.quote:
Geen fles single malt in je bureaulade hebben liggenquote:Op maandag 29 april 2024 16:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En aangezien het sociaal nog steeds niet geaccepteerd is bier te drinken op kantoor heb ik maar een kopje thee gemaakt
quote:
Überhaupt geen bureaulade hebbenquote:Op maandag 29 april 2024 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen fles single malt in je bureaulade hebben liggen
Alcohol vrij ook niet?quote:Op maandag 29 april 2024 16:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En aangezien het sociaal nog steeds niet geaccepteerd is bier te drinken op kantoor heb ik maar een kopje thee gemaakt
Watquote:
Dat klinkt als een Q probleem...quote:Op maandag 29 april 2024 17:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kantoortuin flexwerk plekken, een regeleecht hel Barb..
Boa tardes, Dqodjequote:
Goedemiddag Barbquote:
Hoe is het?quote:
Lekker welquote:
Dat is als jij er onder staat toch standaard.quote:
Jij zegt het.quote:Op maandag 29 april 2024 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is als jij er onder staat toch standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |