Gezellig, tot straksquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan voorzien in alles dat je nodig hebt. Lekker eten en passende afleiding.
Gezelligquote:
Ja... ik faal met ijsquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen ijsjes in huis hebben
Ik ben een grote pan kip/prei/aardappel soep aan het maken
Kun je ook zorgen dat het hier wat frisser wordt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier staat een fris windje. Kom hierheen dan.
Oh buhquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ging een dutje doen. Wakker geworden met migraine steken achter mijn hoofd.
Voor jou wel natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je ook zorgen dat het hier wat frisser wordt?
❤️ in het algeheel niet helemaal fit. Heb ook buikpijn ben ook ongesteld en moei enzo. Niet zeker of het puur hormonaal isquote:
Love love lovequote:
Ulch, ellendig. Allemaal dingen waar je flink beroerd van kan wordenquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
❤️ in het algeheel niet helemaal fit. Heb ook buikpijn ben ook ongesteld en moei enzo. Niet zeker of het puur hormonaal is
Kom ook gewoon. Drie is meer, en meer is meerquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je ook zorgen dat het hier wat frisser wordt?
Nog beter natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom ook gewoon. Drie is meer, en meer is meer.
Trein toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is het wel een eindje fietsen...
Rare manier om kenbaar te maken dat je gewoon de conditie niet hebt om een stukje te fietsen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar @:AirwiN fietsen, is hij helemaal niet leuk genoeg voor, die afstand
.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar @:AirwiN fietsen, is hij helemaal niet leuk genoeg voor, die afstand
.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare manier om kenbaar te maken dat je gewoon de conditie niet hebt om een stukje te fietsen.![]()
Dankjewelquote:
Jij wel zeker?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare manier om kenbaar te maken dat je gewoon de conditie niet hebt om een stukje te fietsen.![]()
Jazeker wel.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik trek me even stilletjes terug denk ikwel zo veilig
![]()
Ruzie
Geen ruzie, maar voorspel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik trek me even stilletjes terug denk ikwel zo veilig
![]()
Ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |