Oeh, mag ik mag ik?quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed idee, even Hans bellen voor zijn Flammenwerfer.
Yayquote:
Barb heet dus Hanz, en is eigenlijk Duits... interesting.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yay +O
* Barbusse pakt Flammenwerfer...
Je hebt een hele stapels met notitieboekjes over Fokkers geloof ikquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Barb heet dus Hanz, en is eigenlijk Duits... interesting.
* TheStigsDutchCousin noteert
Ik gun mensen dingenquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yay
* Barbusse pakt Flammenwerfer...
Ik heb ook nog eens een zwart Hugo Boss kostuumquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Barb heet dus Hanz, en is eigenlijk Duits... interesting.
* TheStigsDutchCousin noteert
Nou, iemand uit Duitsland waande zich wel de 'Boss', een tijd geledenquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens een zwart Hugo Boss kostuum
Dus je noemt jezelf nu een Nazi?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens een zwart Hugo Boss kostuum
BarBhünequote:
Nee, nazis mag je legitiem klappen met een baksteenquote:
Wolfensteinquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, nazis mag je legitiem klappen met een baksteen
En toch heb je een Hugo Boss kostuum.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, nazis mag je legitiem klappen met een baksteen
And I look awesome wearing itquote:
Ow nice!quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Tis nog niet 100% zeker, maar volgens mij heb ik een nieuwe baan
Das altijd maar even afwachten hequote:
Ik ga heel hard voor je duimenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das altijd maar even afwachten heIn ieder geval is het salaris voor portugese begrippen ronduit goed, dus dat is in ieder geval wat.
Merci cheriequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga heel hard voor je duimen
Gun het je zo
Heftigquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag een rups vlinder in potentie van een collega's rug geklopt. Komt wel dichtbij zo.
Wow dus dat is wat ik voelde vanmiddag.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag een rups vlinder in potentie van een collega's rug geklopt. Komt wel dichtbij zo.
Wilde nacht gehad?quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Beetje brakjes vandaag
Was het maar zoquote:
Oei dat is niet fijn. Beterschap.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was het maar zo
Hoofdpijn en voel me slap. Dus hoop niet dat ik ziek aan het worden ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |