Ik houd niet zo van citroen in mijn bier, maar verder prima dorstlesser inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2024 20:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik drink wel regelmatig radler 0.0 als ik nog moet rijden. Dat is ook gewoon limonade.
Die dickpics laten natuurlijk niet zoveel van de rest zien.quote:Op maandag 29 april 2024 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst wel een stukje huid dat ik nog niet heb gezien als tegenbod.
Wat een belediging voor de compositie die ik elke keer nauwkeurig kies.quote:Op maandag 29 april 2024 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dickpics laten natuurlijk niet zoveel van de rest zien.
Je kan ook maar zo ver inzoomen.quote:Op maandag 29 april 2024 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dickpics laten natuurlijk niet zoveel van de rest zien.
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 april 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook maar zo ver inzoomen.
Jouw compositiesquote:Op maandag 29 april 2024 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een belediging voor de compositie die ik elke keer nauwkeurig kies.
Zal jou eens voeren!quote:
Over foto's uitwisselen.quote:
8k foto's natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Over foto's uitwisselen.
Maar stiekem over wie de grootste heeft, natuurlijk....![]()
![]()
Ehm, zo werkt het niet bij foto'squote:
Oh in dat gevecht hoef ik mij niet te mengen.quote:Op maandag 29 april 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Over foto's uitwisselen.
![]()
Zal jou eens megapixel.quote:Op maandag 29 april 2024 21:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, zo werkt het niet bij foto's![]()
Da's in megapixel.
Hoe veel dan?quote:
Kom dan, laat ik het je zien!quote:
Kan je het niet instellen, danquote:Op maandag 29 april 2024 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan, laat ik het je zien!
Wijsneusquote:
Oesters graagquote:
Ikke welquote:
quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Over foto's uitwisselen.
![]()
Goed, want ik eet geen oestersquote:
Meer voor mij en Sallyquote:Op maandag 29 april 2024 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed, want ik eet geen oesters
Dat zou me niks verbazenquote:Op maandag 29 april 2024 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij was hij in die film jonger dan jij nu bent
quote:Op maandag 29 april 2024 22:55 schreef aeque het volgende:
Even mijzelf in slaap huilen. Dag kinders.
Nohquote:Op maandag 29 april 2024 22:55 schreef aeque het volgende:
Even mijzelf in slaap huilen. Dag kinders.
Haiquote:
quote:Op maandag 29 april 2024 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij was hij in die film jonger dan jij nu bent
Haiquote:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:05 schreef SemperLibertas het volgende:
Ontsnappen aan de hectiek en volledig opgaan in het natuurschoon, de warmte, de felle kleuren die de Lente ons toont, het begin van het nieuwe begrip van het leven.
Even tegen je collega zeggen dat hij elders moet gaan staan.quote:
Bwehehequote:
Goed idee, even Hans bellen voor zijn Flammenwerfer.quote:
Oeh, mag ik mag ik?quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed idee, even Hans bellen voor zijn Flammenwerfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |