Ik houd niet zo van citroen in mijn bier, maar verder prima dorstlesser inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2024 20:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik drink wel regelmatig radler 0.0 als ik nog moet rijden. Dat is ook gewoon limonade.
Die dickpics laten natuurlijk niet zoveel van de rest zien.quote:Op maandag 29 april 2024 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst wel een stukje huid dat ik nog niet heb gezien als tegenbod.
Wat een belediging voor de compositie die ik elke keer nauwkeurig kies.quote:Op maandag 29 april 2024 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dickpics laten natuurlijk niet zoveel van de rest zien.
Je kan ook maar zo ver inzoomen.quote:Op maandag 29 april 2024 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dickpics laten natuurlijk niet zoveel van de rest zien.
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 april 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook maar zo ver inzoomen.
Jouw compositiesquote:Op maandag 29 april 2024 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een belediging voor de compositie die ik elke keer nauwkeurig kies.
Zal jou eens voeren!quote:
Over foto's uitwisselen.quote:
8k foto's natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Over foto's uitwisselen.
Maar stiekem over wie de grootste heeft, natuurlijk....![]()
![]()
Ehm, zo werkt het niet bij foto'squote:
Oh in dat gevecht hoef ik mij niet te mengen.quote:Op maandag 29 april 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Over foto's uitwisselen.
![]()
Zal jou eens megapixel.quote:Op maandag 29 april 2024 21:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, zo werkt het niet bij foto's![]()
Da's in megapixel.
Hoe veel dan?quote:
Kom dan, laat ik het je zien!quote:
Kan je het niet instellen, danquote:Op maandag 29 april 2024 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan, laat ik het je zien!
Wijsneusquote:
Oesters graagquote:
Ikke welquote:
quote:
quote:Op maandag 29 april 2024 21:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Over foto's uitwisselen.
![]()
Goed, want ik eet geen oestersquote:
Meer voor mij en Sallyquote:Op maandag 29 april 2024 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed, want ik eet geen oesters
Dat zou me niks verbazenquote:Op maandag 29 april 2024 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij was hij in die film jonger dan jij nu bent
quote:Op maandag 29 april 2024 22:55 schreef aeque het volgende:
Even mijzelf in slaap huilen. Dag kinders.
Nohquote:Op maandag 29 april 2024 22:55 schreef aeque het volgende:
Even mijzelf in slaap huilen. Dag kinders.
Haiquote:
quote:Op maandag 29 april 2024 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij was hij in die film jonger dan jij nu bent
Haiquote:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:05 schreef SemperLibertas het volgende:
Ontsnappen aan de hectiek en volledig opgaan in het natuurschoon, de warmte, de felle kleuren die de Lente ons toont, het begin van het nieuwe begrip van het leven.
Even tegen je collega zeggen dat hij elders moet gaan staan.quote:
Bwehehequote:
Goed idee, even Hans bellen voor zijn Flammenwerfer.quote:
Oeh, mag ik mag ik?quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed idee, even Hans bellen voor zijn Flammenwerfer.
Yayquote:
Barb heet dus Hanz, en is eigenlijk Duits... interesting.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yay +O
* Barbusse pakt Flammenwerfer...
Je hebt een hele stapels met notitieboekjes over Fokkers geloof ikquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Barb heet dus Hanz, en is eigenlijk Duits... interesting.
* TheStigsDutchCousin noteert
Ik gun mensen dingenquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yay
* Barbusse pakt Flammenwerfer...
Ik heb ook nog eens een zwart Hugo Boss kostuumquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Barb heet dus Hanz, en is eigenlijk Duits... interesting.
* TheStigsDutchCousin noteert
Nou, iemand uit Duitsland waande zich wel de 'Boss', een tijd geledenquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens een zwart Hugo Boss kostuum
Dus je noemt jezelf nu een Nazi?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens een zwart Hugo Boss kostuum
BarBhünequote:
Nee, nazis mag je legitiem klappen met een baksteenquote:
Wolfensteinquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, nazis mag je legitiem klappen met een baksteen
En toch heb je een Hugo Boss kostuum.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, nazis mag je legitiem klappen met een baksteen
And I look awesome wearing itquote:
Ow nice!quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Tis nog niet 100% zeker, maar volgens mij heb ik een nieuwe baan
Das altijd maar even afwachten hequote:
Ik ga heel hard voor je duimenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das altijd maar even afwachten heIn ieder geval is het salaris voor portugese begrippen ronduit goed, dus dat is in ieder geval wat.
Merci cheriequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga heel hard voor je duimen
Gun het je zo
Heftigquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag een rups vlinder in potentie van een collega's rug geklopt. Komt wel dichtbij zo.
Wow dus dat is wat ik voelde vanmiddag.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag een rups vlinder in potentie van een collega's rug geklopt. Komt wel dichtbij zo.
Wilde nacht gehad?quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Beetje brakjes vandaag
Was het maar zoquote:
Oei dat is niet fijn. Beterschap.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was het maar zo
Hoofdpijn en voel me slap. Dus hoop niet dat ik ziek aan het worden ben.
Oh bahquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was het maar zo
Hoofdpijn en voel me slap. Dus hoop niet dat ik ziek aan het worden ben.
quote:
Thanks damesquote:
Is toch ook buiten? Ik denk niet dat mensen het gemeen bedoelen of dat je naar buiten MOET. Zij vinden het fijn. We zijn Nederlanders, er is altijd iets te klagen over het weerquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh weer het "mooi weer gezeik"
Ik zit lekker te klooien en knutselen en mensen beginnen over "buiten genieten".
Laat me lekker op balkonnetje klooien en knutselen
Ja... je hebt gelijk. Ik vind het heerlijk weer. Lekker het niet koud hebben. Alleen tja...quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch ook buiten? Ik denk niet dat mensen het gemeen bedoelen of dat je naar buiten MOET. Zij vinden het fijn. We zijn Nederlanders, er is altijd iets te klagen over het weerBinnenkort is het weer te warm.
Doe wat jij fijn vind
Je geniet op je eigen manier. Dat is voldoende!quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... je hebt gelijk. Ik vind het heerlijk weer. Lekker het niet koud hebben. Alleen tja...
Dank
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je geniet op je eigen manier. Dat is voldoende!
Dit!quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je geniet op je eigen manier. Dat is voldoende!
Dat zijn fijne cadeautjes. Geniet van het nixxen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:32 schreef Sally het volgende:
Middag![]()
Onverwacht een vrije middag, ook wel eens lekker.
Even nixxen.
Nou jaa.... had liever dat de afspraak door was gegaan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn fijne cadeautjes. Geniet van het nixxen.
Aanleiding is dan minder ja. Was het een belangrijke afspraak?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou jaa.... had liever dat de afspraak door was gegaan.
Maar ja, als diegene ziek is dan is het niet anders.
Het was fijn geweest als het door was gegaan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanleiding is dan minder ja. Was het een belangrijke afspraak?
Da's dan jammer idd. Het is...quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was fijn geweest als het door was gegaan.
Nu gaat het 3 weken overgeslagen worden (aangezien het een 2-wekelijkse afspraak is).
Dat is ergens wel zonde.
Dat is balenquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was fijn geweest als het door was gegaan.
Nu gaat het 3 weken overgeslagen worden (aangezien het een 2-wekelijkse afspraak is).
Dat is ergens wel zonde.
Binnenkort? Het is al te warm.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is toch ook buiten? Ik denk niet dat mensen het gemeen bedoelen of dat je naar buiten MOET. Zij vinden het fijn. We zijn Nederlanders, er is altijd iets te klagen over het weerBinnenkort is het weer te warm.
Doe wat jij fijn vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |