Mijn buurkinderen zijn fan van Suzan en Freek. Ik was blij verrast te constateren dat ze met vakantie zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Binnen wel al denken mensen met dit weer dat iedereen in de buurt hun muziek voorkeur deelt.![]()
Dat zouden heel wat meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik heb een koptelefoon op zodat mijn geluiden niet naar buiten gaan
Wie?quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn buurkinderen zijn fan van Suzan en Freek. Ik was blij verrast te constateren dat ze met vakantie zijn.
Haha ja denk ik ookquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zouden heel wat meer mensen moeten doen.
[..]
Wie?
Yeah I know, it's a feature not a bugquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Fado![]()
Je had gewoon last van Saudade, @:Barbusse
quote:
Ik heb vele gedachten bij Portishead, vaak hoor jij daar ook bijquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..];*
Ik kan geen Portishead meer luisteren zonder aan jou te denken.
Die mogen echt nog een keer een tour doen. Op zeker dat ik er dan bij ben voor een nieuw shot aan Beth en consorten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb vele gedachten bij Portishead, vaak hoor jij daar ook bij.
Ik moet wel zeggen dat Beth live nu zo lang geleden is dat ik die kracht wel een beetje begin kwijt te raken.
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die mogen echt nog een keer een tour doen. Op zeker dat ik er dan bij ben voor een nieuw shot aan Beth en consorten.
Briljant album datquote:
Blijven hopen dan maar.quote:
Zal ik een link naar Machine Gun of naar The Rip doen om Barb te overtuigen?quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een man met smaak.
Alles van ze is geweldig.
Machine Gun was een van de weinige nummers waar ik even aan moest wennen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik een link naar Machine Gun of naar The Rip doen om Barb te overtuigen?Barb inschattende is The Rip het best passend.
Arghquote:
Het is stil hier aan de overkantquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn buurkinderen zijn fan van Suzan en Freek. Ik was blij verrast te constateren dat ze met vakantie zijn.
Dat moest ik niet maar heb wel dat gevoel.quote:
Wat inlevend van je.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat moest ik niet maar heb wel dat gevoel.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds een beetje slap
quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:45 schreef TaMieke het volgende:
Morguh
Ik was al chagerijnig voor ik op het werk was. Enige 2 mooie dagen moet ik binnen zitten
Vorige week zeiden ze nog dat het heel de week zou regenen, dus ik geloof dit niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:45 schreef TaMieke het volgende:
Morguh
Ik was al chagerijnig voor ik op het werk was. Enige 2 mooie dagen moet ik binnen zitten
Volgend week staat er weer 14 graden op de planning. Moet ik alsnog de winterjas meenemen op vakantiequote:Op donderdag 2 mei 2024 08:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vorige week zeiden ze nog dat het heel de week zou regenen, dus ik geloof dit niet.
Iedereen wel. Maar wat doen we eraan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil geen regen meer hoor. Mijn tere ziel wil nu gewoon zonnig lente weer
Klagen, dat zie je toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Iedereen wel. Maar wat doen we eraan?
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Iedereen wel. Maar wat doen we eraan?
Ieuw nee - niet nog meer regenquote:
Van hartequote:
Merciquote:
Gaat sneller dan hier dan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MerciIn slechts 3 dagen, is nog nooit zo snel gegaan
quote:
Tof!quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MerciIn slechts 3 dagen, is nog nooit zo snel gegaan
Gigolo natuurlijk. Waarom denk je dat hij al die maatkostuums heeft?quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:25 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Tof!![]()
Kan je iets zeggen over wat, of kan/wil/mag je er niets over delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |