SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ommetje gedaan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
fresh en lovely, ik gun het jullie hoor? je hoeft het niet elke tt er zo bovenop te leggen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Zie, je zat niet eens op te letten de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:51 schreef kree het volgende:
fresh en lovely, ik gun het jullie hoor? je hoeft het niet elke tt er zo bovenop te leggen. hahaha
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat insinueer jij nou weer? Je weet toch dat ik gay ben?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:51 schreef kree het volgende:
fresh en lovely, ik gun het jullie hoor? je hoeft het niet elke tt er zo bovenop te leggen. hahaha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhhm? Fresh is al bezet hoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:51 schreef kree het volgende:
fresh en lovely, ik gun het jullie hoor? je hoeft het niet elke tt er zo bovenop te leggen. hahaha"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat insinueer jij nou weer? Je weet toch dat ik gay ben?![]()
Wat is dezequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:51 schreef kree het volgende:
fresh en lovely, ik gun het jullie hoor? je hoeft het niet elke tt er zo bovenop te leggen. hahaha![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie, je zat niet eens op te letten de afgelopen wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een stinkende regenboog dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet ik veel, ik heb nooit gezegd dat ik dat doe ook?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie, je zat niet eens op te letten de afgelopen weken
Denken jullie echt dat ik dit hele topic kan volgen met werk enzo?
No way dus. dus zie er kleine stukjes van dus alleen? Hahaha
weet niet hoe de rest het doet, of heeft iemand zin nog na dag werk om 20 topics van 300 posts terug te lezen?
Ik nl niet, en kijk nog wel ff mention of quotes vluchtig. en dan ga ik er gewoon weer in als er niks boeiends is?
Jullie dan?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
niks en gay of niet maakt mij btw niet uit. maargoed. tis beetje zoetsappig wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Misschien even in de lijst van DTS topic kijken wie nog meer deze TT maaktquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel, ik heb nooit gezegd dat ik dat doe ook?
Denken jullie echt dat ik dit hele topic kan volgen met werk enzo?
No way dus. dus zie er kleine stukjes van dus alleen? Hahaha
weet niet hoe de rest het doet, of heeft iemand zin nog na dag werk om 20 topics van 300 posts terug te lezen?
Ik nl niet, en kijk nog wel ff mention of quotes vluchtig. en dan ga ik er gewoon weer in als er niks boeiends is?
Jullie dan?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar je bent wel een Skattie hoor.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een of de?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je bent wel een Skattie hoor.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je bent wel een Skattie hoor.
Ik nam mijn baby van 6 maanden ook mee naar de peuterspeelzaal want waterpokken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo ging het echt: Ga jij maar even bij Jantje spelen,want hij heeft de bof.![]()
Ein-de-lijk!!!!!
Voor het eerst sinds 9u geen vergadering
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Joehoeeeequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef Fogel het volgende:
Ein-de-lijk!!!!!
Feestjequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef Fogel het volgende:
Ein-de-lijk!!!!!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zijn toch meerdere?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mjah joh maakt mij ook helemaal niet uit, ik kijk ff gewoon posts. en mss te voorbarig want weet het dus idd niet...quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even in de lijst van DTS topic kijken wie nog meer deze TT maakt
Hahaha maarja ok iedereen die wel weet, die volgt teveel topics denk. eDo what you love, love what you do!![]()
Biertje?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:58 schreef Fogel het volgende:
Ein-de-lijk!!!!!
Graag! Maar ik wacht daar nog een paar uur mee.quote:I'm surrounded by morons!
iig ik zie klik met elkaar, hoeft geen relatie te zijn dan, maar dan is nog leuk toch? als vrienden ofzo.....?
ik zie wel wat chemie ofzo als ik die posts lees.Do what you love, love what you do!![]()
Bloed ook weer opgeruimd en tot de conclusie gekomen dat ik best ook wel een keer mag dweilen op kantoor
Oeps.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:02 schreef Fogel het volgende:
Bloed ook weer opgeruimd en tot de conclusie gekomen dat ik best ook wel een keer mag dweilen op kantoor
Je had thuiswerkdag vandaag toch...?
Hihi
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:01 schreef maily het volgende:
Al 0,5 m2 omgespit om onkruidwortels eruit te halen.
Nog 1,5 m2 te gaan. #lekker buiten bezig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeps.
Hihi
Wasn't mequote:Op dinsdag 23 april 2024 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeps.
Hihi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:04 schreef kree het volgende:
lol wilde wat zeggen, haha maar laat ook maar....! Dat mag in de krant!
![]()
![]()
Zo stukje fietsenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Stop de persen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oppassen dat je niks scheurt he!quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
moest me wel zwaar inhouden kan ik je zeggen....![]()
![]()
maar toch heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Als je maar geen voetballer wordt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zou fartenquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen dat je niks scheurt he!
[ afbeelding ]
Do what you love, love what you do!![]()
Maar liever dat nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nieuws wat ik gemist heb?quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je maar geen voetballer wordt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan een bord voor je kop van de zakenman.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zou je als elektromonteur in Thailand kunnen leven denken jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Maar hoe sterk is de eenzame fietser eigenlijk?I'm surrounded by morons!
Toto.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeden vraag.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:10 schreef Fogel het volgende:
Maar hoe sterk is de eenzame fietser eigenlijk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
snap d'r nog steeds niks vanquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
Daar word je alleen maar slechter van.Uw ADH vitamine Worst
pamela nr vind ik leuk om te spelen op pianoquote:
rest ken ik btw ook min of meer de hits,. maargoed.
weet niet van wat voor jaar het allemaal is, wss ook nog wel van voor mijn tijd. maargoed je kent de hits he. laatste wat ze deden was btw ook coolquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
oh is van een liedje van voor mijn tijd, vandaarDo what you love, love what you do!![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor je mentale gesteldheid is dat het bestequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja dat heb ik inmiddels kunnen rechercherenquote:Uw ADH vitamine Worst
zo slecht klinkt het liedje toch nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor je mentale gesteldheid is dat het besteUw ADH vitamine Worst
Lijstje voor hema al klaar?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Mensen die in de wachtkamer in een ziekenhuis zitten te bellen
En hun hele medische geschiedenis vertellen
Op microfoonquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:26 schreef greysbones het volgende:
En als je ze geīnteresseerd aankijkt kijken.ze jou zo aan:![]()
![]()
![]()
doet me hieraan denkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:26 schreef greysbones het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Nou drie belangrijke dingen om mee te nemen zijn schone boxershort tandenborstel en tandpastaquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je het pas klaar wanneer ik weer thuis ben![]()
Van Persie naar HeerenveenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mevrouw heeft een bultje in haar kniequote:
Ze is nu bij stap 1 een mri
Ze heeft het te lang uitgesteldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat gerucht ging al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat heb ikquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou drie belangrijke dingen om mee te nemen zijn schone boxershort tandenborstel en tandpasta![]()
Uw ADH vitamine Worst
Oplader.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Benieuwd hoe ze dan met zijn zoon gaan doen groot talent wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je genoeg PlePa?quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou drie belangrijke dingen om mee te nemen zijn schone boxershort tandenborstel en tandpasta![]()
![]()
![]()
Moest even vergaderen.
Maar toch nog even erop terugkomen heIk denk dat deze juist ontstaan is na het eten van het vissenvoerquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus de raarheid is niet alleen van de laatste jaren?
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:45 schreef greysbones het volgende:
Amy is gewoon trendsetter
Hartstikke hip om insecten te eten tegenwoordigik was mijn tijd ver vooruit
Ik eet alles!quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:45 schreef kree het volgende:
hahaha mizzez gehehe nu eet je denk sushi enzo? wss hetzelfde maar uit minder "vlok" vorm
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hebben ze dat niet in Berlijn?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan gewoon creditcard mee en gaan!quote:
Of naja eigenlijk een stapeltje cash, want dat hebben de Duitsers nog het liefst.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heb geeneens CCquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan gewoon creditcard mee en gaan!
Of naja eigenlijk een stapeltje cash, want dat hebben de Duitsers nog het liefst.gewone bankkaart en cash zal wel voldoende zijn
Uw ADH vitamine Worst
Nee Hemarookworst gaat op vakantie.. en ik zou een lijstje maken voor hemquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:40 schreef maily het volgende:
[..]
O het was voor jou om mee te nemen
Molletjes?
Beetje trek dus maar wat cherry tomaatjes gepakt, door midden gesneden en wat zou er op gestrooid:9"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Altijd lekker.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:52 schreef Lovely het volgende:
Beetje trek dus maar wat cherry tomaatjes gepakt, door midden gesneden en wat zou er op gestrooid:9“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb ik ook, met buffelmozzarella en basilicum op een broodjequote:Op dinsdag 23 april 2024 15:52 schreef Lovely het volgende:
Beetje trek dus maar wat cherry tomaatjes gepakt, door midden gesneden en wat zou er op gestrooid:9
Uw ADH vitamine Worst
Ah dat is ook lekker ja..quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik ook, met buffelmozzarella en basilicum op een broodje
Gaat helemaal goed komen dan!quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb geeneens CCgewone bankkaart en cash zal wel voldoende zijn
Heb je hotel of hostel ofzo?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hotelquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen dan!
Heb je hotel of hostel ofzo?Uw ADH vitamine Worst
Ga je ook even sushi eten![]()
Man deelt gruwelijke ervaring echtgenote (64) die stierf na eten morieljes: ’Ik kan de pijn niet meer verdragen
https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-meer-verdragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij ook al...?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mss kunnen jullie wel ruilenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tjaquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Helemaal,het nieuwe is er vanaf
Dan opzoek naar wat nieuws
Hoi vanuit een zon overgoten eftelingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het werk, maar ik ga na vakantie even verder over nadenkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Veel plezier, lekker dierquote:Succes met wat je ook beslistquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het werk, maar ik ga na vakantie even verder over nadenken![]()
Het is veel mooier weer dan geplandOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Veel plezier.Al in de stoomtrein geweest?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja prima weertje wel, ik zou bijna naar buiten gaan
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Sow dan.Go HEMA.quote:![]()
![]()
Nee, wel in de stroomtreinquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel plezier.Al in de stoomtrein geweest?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ahaaaaquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee Hemarookworst gaat op vakantie.. en ik zou een lijstje maken voor hem
Mosterd!!!![]()
Hij gaat naar Berlijn! Dus gewoon currysaus ipv mosterd. Hij neemt toch ook geen grote tas met aardappelen mee?quote:![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je weet het niet hequote:Op dinsdag 23 april 2024 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij gaat naar Berlijn! Dus gewoon currysaus ipv mosterd. Hij neemt toch ook geen grote tas met aardappelen mee?![]()
Klaar met de "hema gaat op vakantie en neemt mee"-tips![]()
![]()
Hagelslag niet vergeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En pindakaas en hagelslagquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij gaat naar Berlijn! Dus gewoon currysaus ipv mosterd. Hij neemt toch ook geen grote tas met aardappelen mee?Uw ADH vitamine Worst
Leave Hemarookworst alone!quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Free the hemarookworst [ afbeelding ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Duitse vrouwen komen als vliegen op pindakaas en hagelslag. Ik denk dat je heel wat velletjes voor je worst zal moeten meenemenquote:![]()
![]()
Alleen die houden dan weer meer van Bradwürst en niet van rookworsten van de hemaquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Duitse vrouwen komen als vliegen op pindakaas en hagelslag. Ik denk dat je heel wat velletjes voor je worst zal moeten meenemen
Nee joh, bratwurst kunnen ze iedere dag krijgen. Maar een sappige rookworst met pindakaas en hagelslag, daar worden ze wild vanquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen die houden dan weer meer van Bradwürst en niet van rookworsten van de hema![]()
![]()
Dat word dan flink smikkelen!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee joh, bratwurst kunnen ze iedere dag krijgen. Maar een sappige rookworst met pindakaas en hagelslag, daar worden ze wild vanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nog even 7 uurtjes flink door bolken en deze dinsdag is weer voorbij
Miss moonquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou nou nou.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowiesoquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:18 schreef kree het volgende:
ok ff 100 posts doorgescrolled? nog steeds gezellig?![]()
![]()
Niet half zo gezellig als toen het over je seksleven ging natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:18 schreef kree het volgende:
![]()
Doe.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet half zo gezellig als toen het over je seksleven ging natuurlijk!
Nou.
Niet.![]()
Neeeeeeequote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet half zo gezellig als toen het over je seksleven ging natuurlijk!![]()
Hee kree, jij ook hier?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:18 schreef kree het volgende:
![]()
Ik heb gewoon echt 8 uur zeer geconcentreerd gewerkt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon echt 8 uur zeer geconcentreerd gewerkt
hahaha push het niet he, had beetje gezegd dat ik het zou laten gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet half zo gezellig als toen het over je seksleven ging natuurlijk!
Trots op jouquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon echt 8 uur zeer geconcentreerd gewerkt![]()
natuurlijk weet ik wel dat het veel leuker verhaal is enazo ipv bolk, maargoed, tis mss beetje teveel seksueel natuurlijk ook......Do what you love, love what you do!![]()
Als ik samen ben met Excel dan vergeet ik gewoon alles om mij heen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha push het niet he, had beetje gezegd dat ik het zou laten gaan.Mooi man!
![]()
er lezen ook kinderen mee...... de tere zieltjes, nouja als ze fok kunnen vinden dan hebben ze porttube of weet ik veel wat ook wel gevonden. hahahaha. maar ok...Do what you love, love what you do!![]()
Stopquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:24 schreef kree het volgende:
er lezen ook kinderen mee...... de tere zieltjes, nouja als ze fok kunnen vinden dan hebben ze porttube of weet ik veel wat ook wel gevonden. hahahaha. maar ok...![]()
![]()
Ja een tube vol alcohol uit Portugal is bijna net zo slecht voor ze als over jouw gebonk te lezen idd!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:24 schreef kree het volgende:
er lezen ook kinderen mee...... de tere zieltjes, nouja als ze fok kunnen vinden dan hebben ze porttube of weet ik veel wat ook wel gevonden. hahahaha. maar ok...![]()
![]()
jullie snappen allemaal wat ik bedoel nu of niet?
want denk hoef het niet uit te leggen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:26 schreef kree het volgende:
jullie snappen allemaal wat ik bedoel nu of niet?
want denk hoef het niet uit te leggen?NEEEEEEEE je hoeft helemaal niks uit te leggen!
Gewoon lekker bolken en kut roepen!![]()
![]()
als ze het maar weten, porno is slecht idd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een tube vol alcohol uit Portugal is bijna net zo slecht voor ze als over jouw gebonk te lezen idd!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien het subforum waar dit in staat uiteraard.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Niet alle porno over één kam scheren..quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
als ze het maar weten, porno is slecht idd.![]()
Ja, die kunnen de vorige topics ook vinden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:24 schreef kree het volgende:
er lezen ook kinderen mee...... de tere zieltjes, nouja als ze fok kunnen vinden dan hebben ze porttube of weet ik veel wat ook wel gevonden. hahahaha. maar ok...
En doorrrrrr.![]()
Waardoor?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, die kunnen de vorige topics ook vinden.
En doorrrrrr.
Ja het is niet zoals de Heere het gewild had idd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
als ze het maar weten, porno is slecht idd.
![]()
daarom ben ik ook netjes, kindertjes, handjes boven de dekens, seks en dingen bestaan niet en zien jullie veeeeeeeel later wel.quote:
(onderhand zitten ze porno te kijken trouwens). maar ok voor de goeie orde........ het bestaat niet.
Echt er is fucking geen puber die niet ooit naar sex filmpjes zocht. en dacht 20 jaar terug dit al. nu is het voor het grijpen.
Ik heb geen oordeel over. maar ga niet tegen me doen van dat ik fout doe ofzo, zeg waarheid enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit echt geweest daar eigenlijk!Die meme is jaren geleden hier overgenomen.
![]()
echt denk kom hier in bejaardentehuis, ik. voel me al oud,. ok maar kan nog soort volgen. naja en rest dan?Do what you love, love what you do!![]()
Stop nouquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
daarom ben ik ook netjes, kindertjes, handjes boven de dekens, seks en dingen bestaan niet en zien jullie veeeeeeeel later wel.
(onderhand zitten ze porno te kijken trouwens). maar ok voor de goeie orde........ het bestaat niet.
Echt er is fucking geen puber die niet ooit naar sex filmpjes zocht. en dacht 20 jaar terug dit al. nu is het voor het grijpen.
Ik heb geen oordeel over. maar ga niet tegen me doen van dat ik fout doe ofzo, zeg waarheid enzo?![]()
Waarom quote je mij?? Mijn post was een reactie op iets van TOT , gaat niet over jou..quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
daarom ben ik ook netjes, kindertjes, handjes boven de dekens, seks en dingen bestaan niet en zien jullie veeeeeeeel later wel.
Ik heb geen oordeel over. maar ga niet tegen me doen van dat ik fout doe ofzo, zeg waarheid enzo?
laat me met rust KreeSmile, it's free therapy.![]()
4Chan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
4chan of die meme?
Van beiden weet ik het niet zeker!
Vast wel!
Ik meende dat het verboden was tegenwoordig.![]()
ja dat is dus wat hij niet lijkt te kunnen.. eerst bij happycharlie en vandaag blijkbaar bij mijquote:
Misschien heeft hij interesse in jou?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom quote je mij?? Mijn post was een reactie op iets van TOT , gaat niet over jou..
laat me met rust Kree![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
4Chan.
Ik meende dat het verboden was tegenwoordig.WUT???
![]()
willekeurig, tis niet naar jou maar in algemeen gericht, dus maak je neit druk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom quote je mij?? Mijn post was een reactie op iets van TOT , gaat niet over jou..
laat me met rust KreeDo what you love, love what you do!![]()
Je weet niet eens hoe hij er uit ziet joh!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind dat ik daar al heel duidelijk in ben geweest![]()
IK NIET IN HEM.![]()
![]()
![]()
STOPquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
willekeurig, tis niet naar jou maar in algemeen gericht, dus maak je neit druk.
maak zelf wel uit waar ik me wel of niet druk over maak..
Laat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij hapt niet!Ik moet beter m'n best doen dus!
Het.
Gaan.
Stop.
Niet.
Meer.
Leuk.![]()
Nee dat was Stormfront!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet?
4Chan is toch die site waar van die extreme lui op zitten?![]()
![]()
ik zit wel ff te denken want heel veel van jullie meningen kloppen niet met het kortzichtige nu... naja
zal wel, het is natuurlijk handiger om bij grotere groep te horen die kleinere weg drijft...?
Zo voel ik het btw echt, want wat ik zeg is dus echt geen raar ding. ? of wat, jullie maken raar verhaal van?Do what you love, love what you do!![]()
nou dat doe je toch ook? je maakt je heel druk terwijl ik het niet eens tegen je hebt?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
STOP
maak zelf wel uit waar ik me wel of niet druk over maak..Do what you love, love what you do!![]()
Gast, trek gewoon lekker een blikkie open en laten we het over luchtigere dingen hebben zoals Israël vs Palestina!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:38 schreef kree het volgende:
ik zit wel ff te denken want heel veel van jullie meningen kloppen niet met het kortzichtige nu... naja
zal wel, het is natuurlijk handiger om bij grotere groep te horen die kleinere weg drijft...?
Zo voel ik het btw echt, want wat ik zeg is dus echt geen raar ding. ? of wat, jullie maken raar verhaal van?![]()
![]()
je quote me .....quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat doe je toch ook? je maakt je heel druk terwijl ik het niet eens tegen je hebt?
en nu weer op de foe want blijkbaar kun je nog niet normaal doenSmile, it's free therapy.![]()
't Is wat he, dat Extinction Rebellion en Free Palestine de wegen bij Amsterdam willen gaan blokkeren op Koningsdag.![]()
![]()
Chili concarneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dasty.quote:
Kun je hier helaas niet krijgen.quote:
Sommige andere merken zijn op zich ook wel okay, maar Dasty is duidelijk de beste.![]()
![]()
Stop nou gewoon eens met je slachtoffergedrag man, je zit het zelf uit te lokkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:38 schreef kree het volgende:
Zo voel ik het btw echt, want wat ik zeg is dus echt geen raar ding. ? of wat, jullie maken raar verhaal van?![]()
gehehe denk er maar over wat ik zei. ik ben ff klaar hier. doeeeeei. owh btw jullie allemaal opgenaaid, mij boet t geen reet want sta achter alles wat ik zei.
Succes!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaje hebt ons echt aan het denken gezet, jeetje!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:40 schreef kree het volgende:
gehehe denk er maar over wat ik zei. ik ben ff klaar hier. doeeeeei. owh btw jullie allemaal opgenaaid, mij boet t geen reet want sta achter alles wat ik zei.
Welk merk bier is trouwens je favo?
Van de pilsjes vind ik Brand wel de lekkerste.![]()
![]()
Het is te hopen dat ze met dodenherdenking normaal doen..quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:39 schreef ToT het volgende:
't Is wat he, dat Extinction Rebellion en Free Palestine de wegen bij Amsterdam willen gaan blokkeren op Koningsdag.![]()
Deze man weet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je hier helaas niet krijgen.
Sommige andere merken zijn op zich ook wel okay, maar Dasty is duidelijk de beste.
Ja echt wtf!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze met dodenherdenking normaal doen..
Maar volgens mij hadden ze beloofd normaal te doen?
Maar je kunt altijd lone wolves hebben.![]()
ik lok helemaal niet uit zeg gewoon wat ik denk. En ok niet over eens mag.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stop nou gewoon eens met je slachtoffergedrag man, je zit het zelf uit te lokken
verschil is in hoe jij post, jij lokt nl wel uit. denk er over... en succes.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou mijn hart vastquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt wtf!
Maar volgens mij hadden ze beloofd normaal te doen?
Maar je kunt altijd lone wolves hebben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
Volgens mij heb ik een hoop gemist. @:kree kun je een link posten?
Hou op gek.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
Volgens mij heb ik een hoop gemist. @:kree kun je een link posten?![]()
fuck it heb hier geen zin in. ga maar avond bolk doen, tis teveel aanvallend wmb nu tip me. dus ik kies het hazenpad.Do what you love, love what you do!![]()
Avondbolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tot straksquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:43 schreef kree het volgende:
fuck it heb hier geen zin in. ga maar avond bolk doen, tis teveel aanvallend wmb nu tip me. dus ik kies het hazenpad.
doe ik ook wel want ben dit zo weer vergeten joh.quote:
Maar ik sta nog steeds wel achter wat ik zei. Enne ok daar kan iedereen drama van maken,. maar volgende keer is dat niet anders hoor?
owh wacht. oeh ik ben zo zielig ze pesten me op fok. Flikker toch op die fase dat ik me daar druk over maakte ben ik allang voor bij.... LOL
Helemaal in policy gedaan. netjes he
Gast, smoke lekker een jonko en relaaaaax!quote:
Gewoon leuk mee ouwehoeren over willekeurige onderwerpen.
Het is duidelijk dat je erg lang over onderwerpen door wil gaan die jou in jouw leven bezig houden, maar de rest van de aanwezigen willen niet steeds zo lang bij die onderwerpen van 1 persoon blijven hangen.Voelt te dwingend aan.
Go with the flow, bro!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: