Benieuwd hoe ze dan met zijn zoon gaan doen groot talent wel.quote:
Heb je genoeg PlePa?quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou drie belangrijke dingen om mee te nemen zijn schone boxershort tandenborstel en tandpasta![]()
Ik denk dat deze juist ontstaan is na het eten van het vissenvoerquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus de raarheid is niet alleen van de laatste jaren?
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:45 schreef greysbones het volgende:
Amy is gewoon trendsetter
Hartstikke hip om insecten te eten tegenwoordig
Ik eet alles!quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:45 schreef kree het volgende:
hahaha mizzez gehehe nu eet je denk sushi enzo? wss hetzelfde maar uit minder "vlok" vorm
Hebben ze dat niet in Berlijn?quote:
Dan gewoon creditcard mee en gaan!quote:
Heb geeneens CCquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan gewoon creditcard mee en gaan!
Of naja eigenlijk een stapeltje cash, want dat hebben de Duitsers nog het liefst.
Nee Hemarookworst gaat op vakantie.. en ik zou een lijstje maken voor hemquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:40 schreef maily het volgende:
[..]
O het was voor jou om mee te nemen
Molletjes?
Altijd lekker.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:52 schreef Lovely het volgende:
Beetje trek dus maar wat cherry tomaatjes gepakt, door midden gesneden en wat zou er op gestrooid:9
heb ik ook, met buffelmozzarella en basilicum op een broodjequote:Op dinsdag 23 april 2024 15:52 schreef Lovely het volgende:
Beetje trek dus maar wat cherry tomaatjes gepakt, door midden gesneden en wat zou er op gestrooid:9
Ah dat is ook lekker ja..quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik ook, met buffelmozzarella en basilicum op een broodje
Gaat helemaal goed komen dan!quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb geeneens CCgewone bankkaart en cash zal wel voldoende zijn
Hotelquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen dan!
Heb je hotel of hostel ofzo?
Helemaal of voor nuquote:
Jij ook al...?quote:
Mss kunnen jullie wel ruilenquote:
Tjaquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Helemaal,het nieuwe is er vanaf
Het werk, maar ik ga na vakantie even verder over nadenkenquote:
Veel plezier, lekker dierquote:
Succes met wat je ook beslistquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het werk, maar ik ga na vakantie even verder over nadenken
Veel plezier.Al in de stoomtrein geweest?quote:
Sow dan.Go HEMA.quote:
Nee, wel in de stroomtreinquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel plezier.Al in de stoomtrein geweest?
Ahaaaaquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee Hemarookworst gaat op vakantie.. en ik zou een lijstje maken voor hem
Hij gaat naar Berlijn! Dus gewoon currysaus ipv mosterd. Hij neemt toch ook geen grote tas met aardappelen mee?quote:
Je weet het niet hequote:Op dinsdag 23 april 2024 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij gaat naar Berlijn! Dus gewoon currysaus ipv mosterd. Hij neemt toch ook geen grote tas met aardappelen mee?
En pindakaas en hagelslagquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij gaat naar Berlijn! Dus gewoon currysaus ipv mosterd. Hij neemt toch ook geen grote tas met aardappelen mee?
Leave Hemarookworst alone!quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Free the hemarookworst [ afbeelding ]
Duitse vrouwen komen als vliegen op pindakaas en hagelslag. Ik denk dat je heel wat velletjes voor je worst zal moeten meenemenquote:
Alleen die houden dan weer meer van Bradwürst en niet van rookworsten van de hemaquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Duitse vrouwen komen als vliegen op pindakaas en hagelslag. Ik denk dat je heel wat velletjes voor je worst zal moeten meenemen
Nee joh, bratwurst kunnen ze iedere dag krijgen. Maar een sappige rookworst met pindakaas en hagelslag, daar worden ze wild vanquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen die houden dan weer meer van Bradwürst en niet van rookworsten van de hema
Dat word dan flink smikkelen!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee joh, bratwurst kunnen ze iedere dag krijgen. Maar een sappige rookworst met pindakaas en hagelslag, daar worden ze wild van
Miss moonquote:
quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:18 schreef kree het volgende:
ok ff 100 posts doorgescrolled? nog steeds gezellig?
Niet half zo gezellig als toen het over je seksleven ging natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:18 schreef kree het volgende:
ok ff 100 posts doorgescrolled? nog steeds gezellig?
Doe.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet half zo gezellig als toen het over je seksleven ging natuurlijk!
Neeeeeeequote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet half zo gezellig als toen het over je seksleven ging natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |